...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

See No More

نمیدونم چرا دلم برای اینجا تنگ میشه..    اخه دلم نمیاد بیننده های چند صد هزارتایی اینجارو تنها بذارم

اخه همشم که درس نمیشه..   شماهم کمتر بخونید اخرش میخواید بشید من دیگه...   تازه اگه خیلی خوب باشید

براتون یه اهنگ جدید ترجومیدم امیدوارم لذت ببرید ازش همراه با موزیکه



It was Saturday when I got that call

Far away from feeling small

I know, I know, I know what the truth is

Yeah

I try to  look away from what you did

Heartache became my friend


شنبه بود وقتی اون تلفن بهم شد

خیلی دورتر از احساس کوچیک بودن

من میدونم میدونم میدونم حقیقت چیه

آره

من سعی کردم به کاری که کردی نگاه نکنم

قلب درد دوستم شد

 

You walked away from me baby

I woulda never done the same

You made me feel like our love was not real

You threw it all away, so

 

تو از من دورشدی عزیزم

من هیچ وقت باهات اینکارو نمیکردم

تو باعث شدی احساس کنم که انگار عشق ما حقیقی نبود

تو همه اش رو دور انداختی پس …

 

I don’t wanna wait for you

I don’t wake up thinkin, hopin

You’ll get it right this time

‘Cause you know that you’re so cold

I don’t wanna see no more

And I can’t get away from you

 

من نمیخوام برات صبر کنم

من از خواب بیدار نمیشم در حالی که فکر میکنم یا امیدوارم باشم


تو متوجه میشی دقیقا همین حالا

چون تو میدونی که تو خیلی سنگ دلی

من نمیخوام دیگه ببینمت

و من نمیتونم ازت فرار کنم

 

It’s one of the reasons why

That I just can’t get you out my mind

And all I keep seein is your picture

I don’t wanna see no more

 

این یکی از دلایلیه که چرا

که من فقط نمیتونم تو رو از ذهنم خارج کنم

و تمام چیزی که مرتب میبینم تصویر توئه

من دیگه نمیخوام ببینم

 

It was so easy to trust you baby

Guess I was so stupid baby

I didn’t ever think that this would come

You’re runnin right to another one

 

این خیلی راحت بود که بهت اعتماد کنم عزیزم

فکر کنم خیلی احمق بودم عزیزم

من هرگز فکر نمیکردم که این اتفاق در راهه

تو قراره به سمت یه نفر دیگه بدوئی (از یک رابطه به رابطه دیگه پریدن)

 

You walked away from me baby

You threw it all away, so

I don’t wanna wait for you

I don’t wake up thinkin, hopin

You’ll get it right this time

‘Cause you know that you’re so cold

I don’t wanna see no more

And I can’t get away from you

It’s one of the reasons why

That I just can’t get you out my mind

And all I keep seein is your picture

I don’t wanna see no more

 

I used to be afraid of letting go

The fragile part me, I’m here right now

I need you to set me free

I can see it in your eyes

That you won’t blame on me this time

No, never

And I want you back but I won’t look back, no

 

من عادت داشتم که از اینکه بذارم کسی بره بترسم

قسمت ضعیف من من حالا اینجام

من به تو احتیاج دارم که آزادم کنی

من میتونم توی چشمات ببینم

که این دفعه تقصیر رو به گردن من نمیندازی

نه هرگز

و من میخوام که برگردی ولی به عقب نگاه نمیکنم

 

I don’t wanna wait for you

I don’t wake up thinkin, hopin

You’ll get it right this time

‘Cause you know that you’re so cold

I don’t wanna see no more

And I can’t get away from you

It’s one of the reasons why

That I just can’t get you out my mind

And all I keep seein is your picture

I don’t wanna see no more

...


موزیک وب

امشب ازون شباست..   ازون شبا که دلت میخواد بری تو یه جاده ی بی انتها و قدم بزنی

قدم بزنیو قدم بزنی     تا خسته شی و بعد خیره شی به ستاره هاو بغض گلوتو بگیره

و ازون جایی که جاده ی بی انتها نداری یهو میزنه به سرت که بیای لبتابو روشن کنیو بیای تنها جایی که ارومت میکنه و خودتو خالی کنی..

..

نمیدونم میخوام از چی بنویسم       فقط میخوام بنویسمو این بغض شکسته شه

شاید واسه پرنده هایی که غمگینن..    یا واسه گرسنه هایی که امشب به سختی میخوابن

یا شایدم واسه خودم


اره..      فک کنم این نوشته واسه قلب تنهای خودمه..

واسه اون حسی که منو امشب محکم بغل کرده      و بهم میگه اشکاتو بهم بده 

انگار همین دیروز بود که چشامو باز کردمو دیدم دارم تو بغل مامانم گریه میکنم    همون روزی که از دنیا فقط یه مادرمو میشناختم

ثانیه ها و لحظه ها گذشتنو من الان اینجام...

میون این همه ادم   

ادمایی که وقتی سوار مترو میشی فاصلشو باهات در حد صفر میشه     ولی نصبت بهشون بی اعتنایی و اونا هم همین طور

..

هیچ کس خبر نداره کسی اونجا بهش چسبیده تو زندگیش چقدر دردو مشکل داره و اصلا برای کسی مهم نیست

و هر کس سرشو میندازه پایین..   دنبال خودشو هر چیز که مال خودشه

و ما الان انسان های متمدن این دنیا هستیم

...

انگار داریم از خدا دور میشیم و همه مون پر شدیم از دردو مشکل..      و از همدیگه هم فاصله گرفیم

امشب قلبم خسته است..

دلم میخواست وقتی بارون میومد مردم میریختن بیرونو صورتشونو میگرفتن سمت اسمون و یا هر بچه ای میدیدن بهش پول میدادن تا بره بستنی بخره

میخوام این نوشته رو با اشکام به نور پیوند بزنم

یه چیزی تو قلبم هست..     چیزی که بهش ایمان دارم و میخوام اونو امشب با تو شریک بشم

روزی دلیل این اشک ها از سوی اسمون به زمین میادو این فاصله هارو برمیداره

روزی که همه ی قلبهای زیبا به هم میپیوندنو یکی میشن

روزی که شک ندارم بارونیه

..

تا اون روز..      اینجا      دستای تنهاتو محکم میگیرم

و اشهامو باتو شریک میشم و تورو همنفس صدا میزنم

و کنارت به اسمون ابی تکیه میکنم

 

پس تا اون روز هم نفسم بمون

چون اینجا خیلی تنهام

...



تیلور..

یه سیستم جدید طراحی کردم

یجورایی یکی از ابزارای یاهو رو ازش قرض گرفتم بدون اجازه.. ((دی

ازین به بعد بالای هر ترانه ای که معنی میشه یه دکمه پلی میذارم تا همون اهنگو که مربوط به اون متن هستو بشه گوش داد

اگه خدایی نکرده اجرا نشد پلیر خود وب موزیک اخرین پستو اجرا میکنه 

امیدوارم لذت ببرید


فقط کافیه رو اون دکمه فشار بدید..    اگه به مشکل بر خوردید بگید




Drew looks at me, I fake a smile so he won't see
به من نگاه می کنه من یه لبخند الکی می زنم اما نمیبینه

That I want and I'm needing everything that we should be
که من می خوام و احتیاج دارم همه چیزی رو که باید باشیم

I'll bet she's beautiful, that girl he talks about
من شرط می بندم اون زیباست. دختری که اون راجع بهش حرف می زنه

And she's got everything that I have to live without
و اون همه چیزی رو گرفت که من باید بدون اونا زندگی کنم

Drew talks to me, I laugh cause it's so damn funny
با من حرف می زنه من می خندم چون واقعا خنده داره

That I can't even see anyone when he's with me
که من نمی تونم هیچ کس رو ببینم وقتی اون با منه

He says he's so in love, he's finally got it right,
اون می گه واقعا عاشقه و بلاخره بهش می رسه

I wonder if he knows he's all I think about at night
و من از خودم می پرسم اون می دونه که شبا فقط به اون فکر می کنم

[Chorus:]

He's the reason for the teardrops on my guitar
اون دلیل قطره های اشک من روی گیتاره

The only thing that keeps me wishing on a wishing star
تنها چیزی که من ارزو می کنم بر روی ستاره ی ارزو

He's the song in the car I keep singing, don't know why I do
اون اهنگیه که تو ماشین می خونم نمی دونم چرا این کار رو می کنم

::::

Drew walks by me, can he tell that I can't breathe?
با من داره قدم می زنه می فهمه که نمی تون نفس بکشم؟

And there he goes, so perfectly,
و اونجا می ره(پیش اون دختر)

The kind of flawless I wish I could be
کملا بی نقصه من ارزو می کنم منم می تونستم(مثل او دختر باشم)

She'd better hold him tight, give him all her love
بهتره تمام عشقش رو به اون بده و محکم در اغوشش بگیره

Look in those beautiful eyes and know she's lucky cause
به اون چشمای زیبا نگاه کنه و بدونه که خیلی خوش شانسه

[Repeat Chorus]

So I drive home alone, as I turn out the light
پس من تنها به خونه بر می گردم زمانی که چراغ رو خاموش می کنم

I'll put his picture down and maybe
من اون عکس رو پایین می ذارم و شاید

Get some sleep tonight
امشب یه کم بخوابم

He's the reason for the teardrops on my guitar
اون دلیل قطره های اشک من روی گیتاره

The only one who's got enough of me to break my heart
تنها چیزی که من ارزو می کنم بر روی ستاره ی ارزو

He's the song in the car I keep singing, don't know why I do
اون اهنگیه که تو ماشین می خونم نمی دونم چرا این کار رو می کنم

He's the time taken up, but there's never enough
اون مورد تحسین زمانه اس!اما هیچ وقت کافی نبوده

And he's all that I need to fall into..
و اون همه چیزیه که من می خوام توش سقوط کنم

::::

Drew looks at me, I fake a smile so he won't see.
به من نگاه می کنه من یه لبخن الکی می زنم ولی نمی فهمه.


...


دلم میخواد یه مدت مثل خرسای قطبی به خواب فرو برم...

این اهنگو دوست دارم...

براتون با معنیش میذارم

برای گوش کردن به موزیک روی پلی کلید کنید و لذت ببرید




Remember when I asked you just to stay

به خاطر بیار زمانی رو که من ازت خواستم بمونی

Said you’d be gone for a while but be back someday

بهم گفتی که تو برای یه مدتی میری اما یه روزی بر میگردی

But suddenly the truth doesn’t feel so safe

اما ناگهان حقیقت زیاد به نظر امن به نظر نمیومد

You made a promise

تو یه قول دادی

You didn’t keep it

اما نگهش نداشتی

There’s no windows in this lighthouse

هیچ پنجره ای توی این خونه ی روشن نیست

No answers to the questions why

هیچ جوابی برای سوال چرا نیست

No way to be found, be found now

هیچ راهی برای پیدا شدن نیست الان پیدا شو

Through the fog

از میان مه

So I’m trapped in this lighthouse, lighthouse

پس من در این خانه ی روشن گیر افتادم خانه ی روشن

My heart is getting cold as I count the days

همین طور که روز ها رو میشمورم قلبم سرد تر میشه
I would give my soul for the chance to see her
تمام وجودم رو میدم تا بتونم ببینمش
But all I see are these painted walls
ولی هر چی که می بینم این دیوار های رنگ زده )رویا های رنگی)
I’m going crazy, crazy, crazy
دارم دیوونه میشم.. دیونه دیونه..

There’s no windows in this lighthouse
هیچ پنجره ای در این فانوس دریایی نیست(هیچ امیدی نیست)
No answers to the questions why
هیچ حوابی برای چرا های من نیست
No way to be found, be found now
هیج راهی برای برگشتن نیست, هم اکنون
Through the fog
از درون مه (تو دل نا امیدی)
So I’m trapped in this lighthouse, lighthouse
پس من در این فانوس دریایی به دام افتادم (پس من تو این احساسات غرق شدم)

This cliff I’m on is too steep to climb down
این صخره ای که روشم خیلی سره برای صعود کردن
I need for you to save from drowning
من به تو نیاز دارم تا منو از غرق شدن نجات بدی
And a thousand tears will make a waterfall from me
هزاران اشک.. از من آبشاری می سازن
You’ll see
تو می تونی ببینی
And it’s loud and clear that I’m not getting off this rock
و این کاملا روشنه که من از اینجا راحت نمی شم
So stuck in this lighthouse
بدجوری گیر کردم توش

There’s no windows in this lighthouse
هیچ پنجره ای در این فانوس دریایی نیست(هیچ امیدی نیست)
No answers to the questions why
هیچ حوابی برای چرا های من نیست
No way to be found, be found now
هیج راهی برای برگشتن نیست, هم اکنون
Through the fog
از درون مه (تو دل نا امیدی)
So I’m trapped in this lighthouse, lighthouse
پس من در این فانوس دریایی به دام افتادم (پس من تو این احساسات قرق شدم)

مرخصی


امتحانا شروع شده...

منم که بچه درررررررررس خووووووووون      تا پایان امتحانا شاید چیزی ننویسم , البته شاید

ولی...       هر یه روز در میون سعی میکنم موزیک وبو عوض کنم تا حوصلمون سر نره

درمورد موزیکایی که میذارم میتونید نظر بدید

شما هم زیاد اینجا نیاید بشینید درستونو بخونید

بعد امتحانا قراره باهم پرواز کنیم

...

یه وقت فکر نکنید رفتماااااا  دلم تنگ میشه ولی گاهی سکوت لازمه

مراقب خودتون باشید

l love all


...

امشب خوب نیستم ..           جز اینجا چیزی بهم ارامش نمیده

باز منو این دفتر سپید

اومدم تا تنهاییمو با این واژه های تکراری شریک شم

فقط اینجا               منو..            تو..                وخدا


انگار سکوتو تاریکی این اتاق شده جایی واسه قایم شدن دردای من..

کلمه ها رو دباره کنار هم میچینم...      دباره چنتا واژه با خیسیه زیر پلک


نمیدونم اسمش چیه

اصلا نمیدونم این حس خوبه یا بده

فقط میتونم بگم که دوست دارم هر پنج دیقه نفس عمیق بکشم

.

شاید مثل پرنده ای که تو یه قفس اسیره ولی به قفسش عادت کرده

و یه لحظه به خودش میادو حس میکنه..       چقدر سخته نفس کشیدن تو این قفس

دلم میخواد پرواز کنم..      

با صورت خیسو پر از اشک       برسم به دم خونه ی خدا      با بالهای خسته

و اون درو باز کنه...        و اغوشش تمااااااااااام دردامو تبدیل کنه به عشق

امشب انگار این جا برام شده یه سلول انفرادی    

و من دل خسته نگاه میکنم به درو دیوار این زندان و بیشتر تو خودم فرو میرم..    

اصلا من اینجا چیکار میکنم..      میون این دیوار های بلند

کاش امشب بارون بیاد....         

میخوام زیر بارون صورتمو رو به اسمون بگیرم        حس میکنم قطره های سردش منو خواب میکنه

دیگه نمیتونم بنویسم   

خدایااااا       تنهام نذار میون این دیوار های بلند

بهم ازین قطره های پر نور بده تا راه تاریکمو روشن کنم

و خودت پر پروازم باش تا اغوشت

...