...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

See No More

نمیدونم چرا دلم برای اینجا تنگ میشه..    اخه دلم نمیاد بیننده های چند صد هزارتایی اینجارو تنها بذارم

اخه همشم که درس نمیشه..   شماهم کمتر بخونید اخرش میخواید بشید من دیگه...   تازه اگه خیلی خوب باشید

براتون یه اهنگ جدید ترجومیدم امیدوارم لذت ببرید ازش همراه با موزیکه



It was Saturday when I got that call

Far away from feeling small

I know, I know, I know what the truth is

Yeah

I try to  look away from what you did

Heartache became my friend


شنبه بود وقتی اون تلفن بهم شد

خیلی دورتر از احساس کوچیک بودن

من میدونم میدونم میدونم حقیقت چیه

آره

من سعی کردم به کاری که کردی نگاه نکنم

قلب درد دوستم شد

 

You walked away from me baby

I woulda never done the same

You made me feel like our love was not real

You threw it all away, so

 

تو از من دورشدی عزیزم

من هیچ وقت باهات اینکارو نمیکردم

تو باعث شدی احساس کنم که انگار عشق ما حقیقی نبود

تو همه اش رو دور انداختی پس …

 

I don’t wanna wait for you

I don’t wake up thinkin, hopin

You’ll get it right this time

‘Cause you know that you’re so cold

I don’t wanna see no more

And I can’t get away from you

 

من نمیخوام برات صبر کنم

من از خواب بیدار نمیشم در حالی که فکر میکنم یا امیدوارم باشم


تو متوجه میشی دقیقا همین حالا

چون تو میدونی که تو خیلی سنگ دلی

من نمیخوام دیگه ببینمت

و من نمیتونم ازت فرار کنم

 

It’s one of the reasons why

That I just can’t get you out my mind

And all I keep seein is your picture

I don’t wanna see no more

 

این یکی از دلایلیه که چرا

که من فقط نمیتونم تو رو از ذهنم خارج کنم

و تمام چیزی که مرتب میبینم تصویر توئه

من دیگه نمیخوام ببینم

 

It was so easy to trust you baby

Guess I was so stupid baby

I didn’t ever think that this would come

You’re runnin right to another one

 

این خیلی راحت بود که بهت اعتماد کنم عزیزم

فکر کنم خیلی احمق بودم عزیزم

من هرگز فکر نمیکردم که این اتفاق در راهه

تو قراره به سمت یه نفر دیگه بدوئی (از یک رابطه به رابطه دیگه پریدن)

 

You walked away from me baby

You threw it all away, so

I don’t wanna wait for you

I don’t wake up thinkin, hopin

You’ll get it right this time

‘Cause you know that you’re so cold

I don’t wanna see no more

And I can’t get away from you

It’s one of the reasons why

That I just can’t get you out my mind

And all I keep seein is your picture

I don’t wanna see no more

 

I used to be afraid of letting go

The fragile part me, I’m here right now

I need you to set me free

I can see it in your eyes

That you won’t blame on me this time

No, never

And I want you back but I won’t look back, no

 

من عادت داشتم که از اینکه بذارم کسی بره بترسم

قسمت ضعیف من من حالا اینجام

من به تو احتیاج دارم که آزادم کنی

من میتونم توی چشمات ببینم

که این دفعه تقصیر رو به گردن من نمیندازی

نه هرگز

و من میخوام که برگردی ولی به عقب نگاه نمیکنم

 

I don’t wanna wait for you

I don’t wake up thinkin, hopin

You’ll get it right this time

‘Cause you know that you’re so cold

I don’t wanna see no more

And I can’t get away from you

It’s one of the reasons why

That I just can’t get you out my mind

And all I keep seein is your picture

I don’t wanna see no more

نظرات 8 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:07 http://www.eli34.blogfa.com

سلام اهنگ خیلی قشنگی بود مرسی ازترجمتون خیلی عالی بود به وب منم سربزنید راستی من شما رولینک میکنم بازم ممنون موفق باشی بای

سلام الی
منم تورو لینک کردم

رها شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:23

آره دیگه با کتابات میری حموم به امید اینکه یک صفحه از نوشته هاش پاک بشه .حالا فک کنم با این درس خوندنت مشروط بشی خجالت نکش بگو ،اینجا همه خودین دیگه .
راستی برای چی اینجا مرغ پر نمیزنه فک کنم همه اون صد هزارتا رو پروندی .
راستی یه چیز دیگه بابا اینجا بعضیا زبان خارجه رو یاد ندارندفارسی رو به زور یاد دارند روحیه شون رو تضعیف نکن گناه دارند

نمیدونم چرا انقدر خلوت شده..
دلیلش فک کنم امتحاناست راستی موزیک خارجیهایی که میذارم چطوره
هیچ کس درباره موزیک ها هم چیزی نگفته که ادامه بدم این مدل پستو یا نه

رها پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:05

حیفت میاد اون زبونو تو دهنت بچرخونی بگی سلام
اینم فک کنم بهت یاد دادن که سلام مستحبه ولی جوابش واجب. زود باش سلام کن .
من که درس خوندن تو خونمه ولی یکم به تو مشکوکم که درس میخونی

خودتو نکش ..
سلام
راستشو بخوای معمولا با درس خوندنم تلوزیون نگاه میکنم بعضی وقتا غذا هم میخورم بعضی وقتا هم میرم حموم...

رها چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:40

جواب سلام واجبه مامانت بهت یاد نده بی ذوق
دیگه بابا مگه امتحانات میذاره ما بیایم اینجا
دلم تنگ شده بود اومدم اینجا ولی ذوق مرگ شدم

یعنی به تو سلام کنم با ذوق مشم..
اره خداییش میدونم تو هم مثل من درس خونی

رها دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:01

سخنای رضا رو جدی نگیرید آخه بچه اعتماد به نفس کاذب داره
4تا بیکار مثل منو بزور داره چی برسه به اون صد هزارتا
سلام......

تو که نمیای ببینی طرفدار های چند صد هزار تاییمو
دیر میای نمیبینی... میخوای ببینی زو بیا

هستی جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:44

سلیم سلیم سلیم خوفی ایا این قضیه چند صد هزاری چی بید ایا نمیدونستم اینقدر مشهوری اخوی خوفه دیگه

به.....
خوفی کلا قرمزی

سارا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:11

باریک میبینم که رفتی تو خط زبان خییییلی خوبه عاشقشم منظورم زبانه ها راستی جون خودت کمتر سوتی بده بیخال سوتی دادن شووووووووووو

من سوتی ندم که تو هیچ وقت از مخت استفاده نمیکنی همین سوتی هایی که میگیری به رشدش کمک میکنه

صبا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:54

سلام معنیشو خوندم ولی باز اجرا نشد دیگه کاریه که از دستت بر میاد کیفیت بالای موزیک های شما ما رو از شنیدنشون محروم کرده آقا رضا.................

نمیدونم چرا این جوری میشه
اشکال نداره بیخال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد