...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

...

نمیدونم چم شده

خیلی وقته دوست دارم بیام اینجا چند خطی ,خط خطی کنمو قلبم اروم شه

انگار اینجا رو هم سکوت گرفته

دلم گرفته..    دیگه مثل قبل گرمیه دستاتو حس نمیکنم

من اینجام

اینجا میمونم

اینجا خونه ی قلب منه

نمیذارم این شمع خاموش بشه

..

شمعی که تو این تاریکی با اشکامون روشن کردیم..

کاش..     کاش الانم اون اشکها بیادو با درخشش بهم نور بده

مثل قبل..     زیر بارون احساس..     باتو

دلم برای اسمون تنگ شده

یادته دستامونو به هم میدادیمو خدارو صدا میزدیم

یادته چقدر اغوشش اروم بود

اشک بود..     ولی غم نبود

..

خدایاااا..       من..     هنوز همون بدقولمو      توهنوز همون مهربون

چقدرمهربونی که هنوزم منو که پر از خطام از اغوشت دور نکردی

تنهام نذارو فریاد خیس زیر پلکمو بشنو...     اخه جز تو اینجا هیچ کس نیست

...

مراقب همنفسهام باش

این شمعو تو قلبمون روشن نگه دار

...


وقتی به خودم میام..          که امروز روز بیستمم تموم شد    هوری دلم میریزه

نمیدونم این نوشته رو با چه حالتی میخوای بخونی..      نمیدونم     امشب قلبم شکسته انگار 

شکسته از خودم..     این سفره داره کم کم جمع میشه هو من هنوز یه لقمه هم برنداشتم

دباره پناه اوردم به این دفترسپید تا تورو تو این گوشه ی شب با چشمای خیسم صدا بزنم

خودم خوووب میدونم که این بیست روز       پر بودم از غفلتو گناه

ولی..    امشب بیا تو قلب حقیرم       چشمامو ببین     دستامو بگیر و نذار دور شم

...

کاش بشه دستای یتیم نوازتو رو سر منم بکشی..     تو که قلبت خونه ی همه ی دردهای قلب های تنهاست

تویی که خودت سنگ صبور همه ای..     ولی خودت با چاه دردو دل میکنی

تویی که هیچ کس نفهمیدتت

..

چقدر تنهایی..       میون کوچه های تنگ غربت این شهر شلوغ

کی میتونه بفهمه تو قلبت چی گذشت وقتی که همه تنهات گذاشتن و پیمان شکستن

و     تو          تنها بودی با این که هیج تنهایی رو تو اون شهر تنها نذاشته بودی

انگار..    هنوز شهر همون شهرو تنهایی همون تنهایی 

میخوام با تو باشم   

کمکم کن کنارت بمونمو نشم جزو درو دیوار کوچه های غربت 

دلم میخواست امشب بارون میومد 

یه بارون تا زیرش قدم بزنمو تو اشکهاش خیس خیس شم

تو رو تو این سکوت     هم صدا با بارون صدا میزنم

...

منو هم نفسهامو میون پیمان شکن های این شهر تنها ندار


برگرد پیشم..

ببخشد..     چند روزی پیش اومد که ناگهانی برم سفر نبودم

همین 5 ساعت پیش رسیدم خونه    فردا هم باید برم بندر عباس تا شانزدهم

دلم خیلی میخواد یه فرصت پیش بیاد تا این بار دلو سبک کنم             دلم براتون خیلی تنگ شده     دلم میخواد مثل قبل حستون کنم

...

الان که دارم اینو مینویسم دارم این اهنگو گوش میدم

تو این سکوتو تاریکی این اهنگه انگار قلبمو پر میکنه از چیزی که خودمم نمیدونم چیه 

یه حس اروم..      انگار با این اهنگ دلتنگ میشم

دوست دارم باهاش زمزمه کنم..       بیا خونه پیشم به اغوشم برگرد


واسه گوش کردن اون دکمه پلی کنار متن سطر اولو بزنید برای دانلود کردن رو خود متن سطر اول کلید کنید

(معنیشو بخونید)


come home to me


Come home to me
If home is where you are
Then home is way too far away

TV light of blue and white
Just can't fall asleep at night
Move over to the space where you should be
Even half way seem so far
Over mountains and diamond stars
Everybody has their own way home

Come home to me
Come home to me
Back into my arms
Home where you belong
Come home to me


Come home to me
If home is where you are
Home is way too far away

All my life I've dreamed of love
Never thought it would hurt this much
To kiss goodbye and wait for your return
So I'll be strong and hold on toA picture and a thought of you
Getting all the love that you deserveSo come home to me
Come home to me
Back into my arms
Home where you belong
Come home to me
Come home to me
If home is where you are
Home is way too far away

If home is where you are

Then home is way too far away

بیا خونه پیشم

به آغوشم برگرد

خونه جائیه که تو بهش تعلق داری

بیا خونه پیشم

اگه خونه جائیه که تو هستی

پس تا خونه راه خیلی دوری هست

نورهای آبی و سفید تلویزیون،نمیذارن شبا بخوابم

به جائی برو که باید باشی

حتی نصف این راه هم به نظر دور میاد

بالاتر از کوهها و نور ستارههای درخشان

هرکسی راه خونه ش از یک طرفه

 

بیا خونه پیشم

به آغوشم برگرد

خونه جائیه که تو بهش تعلق داری

بیا خونه پیشم

اگه خونه جائیه که تو هستی

پس تا خونه راه خیلی دوری هست

 

تمام عمرم رویای عاشقی رو داشتم

هیچ وقت فکر نمیکردم که عشق انقدر بهم صدمه بزنه

آخرین بوسه و انتظار برگشتنت

پس با قدرت به راهم ادامه میدم

عکس و خاطراتتو نگه میدارم

تمام عشقی رو که سزاوارشی دریافت کن

بیا خونه پیشم(۲)

به آغوشم برگرد

خونه جائیه که تو بهش تعلق داری

بیا خونه پیشم

اگه خونه جائیه که تو هستی

پس تا خونه راه خیلی دوری هست

اگه خونه جائیه که تو هستی

پس تا خونه راه خیلی دوری هست

Demi Lovato - Unbroken

این اهنگو دوست دارم..

وقتی گوش میدم حس میکنم واسه من خونده

نمیدونم چرا...



unbroken

Locked up tight
محکم بسته شده

Like I would never feel again
جوری که هیچوقت دیگه حس نخواهم کرد

Stuck in some kind of love prision
توی زندان عشق گیر کردم

And threw away the key (Ohh Ohh)
و کلیدو دور انداختم (اوه اوه)



Terrified
ترسیدم

Until I stared into your eyes
تا زمانی که توی چشات شروع کردم

Made me start to realize
باعشث شد شروع به فهمیدن بکنم

The possiblities (Soo Soo)
توانایی ها (خیلی خیلی)


I'm gonna love you like I've never been broken
میخوام طوری بهت عشق بورزم انگار هیچوقت قلبم شکسته نشده

I'm gonna say it like it's never been spoken
دارم میگم طوری که اتگار قلبم هیچوقت شکسته نشده

Tonight Tonight
امشب امشب

I'm letting go, go, go, go
میذارم بره

I'm gonna give it like it's never been taken
میخوام طوری بدمش انگا هیچوقت گرفته نشده

I'm gonna fall like I don't need saving
میخوام بیفتم انگار به نگه داشته شدن نیاز ندارم

Tonight tonight
امشب امشب

I'm letting go, go, go, go
میذارم بره


Solve it out
حلش کن

The same lies with a different face
دروغ های همیشگی با چهره های متفاوت

But there's something in the words you say
اما چیزی در کلمه هایی که میگویی وجود دارد

That makes it feel all so real
باعث میشه فکر کنم همش حقیقیه

تکراری

I'm gonna love you like I've never been broken
I'm gonna say it like it's never been spoken
Tonight Tonight
I'm letting go, go, go, go
I'm gonna give it like it's never been taken
I'm gonna fall like I don't need saving
Tonight tonight
I'm letting go, go, go, go

No need for me to run, run, run
نیاز ندارم فرار کنم

You makin' me believe in everything
باعث میشی به همه چیز ایمان پیدا کنم

No need to go and hide, hide, hide
نیاز ندارم برم و پنهان شم

Gonna give you every little piece of me
میخوام هر ذره ی کوچکی از خودمو بهت بدم

تکراری

I'm gonna love you like I've never been broken
I'm gonna love you like I've never been broken
I'm gonna love you like I've never been broken
I'm gonna say it like it's never been spoken

Tonight Tonight
I'm letting go, go, go, go
I'm gonna give it like it's never been taken
I'm gonna fall like I don't need saving
Tonight tonight
I'm letting go, go, go