...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

Demi Lovato - Unbroken

این اهنگو دوست دارم..

وقتی گوش میدم حس میکنم واسه من خونده

نمیدونم چرا...



unbroken

Locked up tight
محکم بسته شده

Like I would never feel again
جوری که هیچوقت دیگه حس نخواهم کرد

Stuck in some kind of love prision
توی زندان عشق گیر کردم

And threw away the key (Ohh Ohh)
و کلیدو دور انداختم (اوه اوه)



Terrified
ترسیدم

Until I stared into your eyes
تا زمانی که توی چشات شروع کردم

Made me start to realize
باعشث شد شروع به فهمیدن بکنم

The possiblities (Soo Soo)
توانایی ها (خیلی خیلی)


I'm gonna love you like I've never been broken
میخوام طوری بهت عشق بورزم انگار هیچوقت قلبم شکسته نشده

I'm gonna say it like it's never been spoken
دارم میگم طوری که اتگار قلبم هیچوقت شکسته نشده

Tonight Tonight
امشب امشب

I'm letting go, go, go, go
میذارم بره

I'm gonna give it like it's never been taken
میخوام طوری بدمش انگا هیچوقت گرفته نشده

I'm gonna fall like I don't need saving
میخوام بیفتم انگار به نگه داشته شدن نیاز ندارم

Tonight tonight
امشب امشب

I'm letting go, go, go, go
میذارم بره


Solve it out
حلش کن

The same lies with a different face
دروغ های همیشگی با چهره های متفاوت

But there's something in the words you say
اما چیزی در کلمه هایی که میگویی وجود دارد

That makes it feel all so real
باعث میشه فکر کنم همش حقیقیه

تکراری

I'm gonna love you like I've never been broken
I'm gonna say it like it's never been spoken
Tonight Tonight
I'm letting go, go, go, go
I'm gonna give it like it's never been taken
I'm gonna fall like I don't need saving
Tonight tonight
I'm letting go, go, go, go

No need for me to run, run, run
نیاز ندارم فرار کنم

You makin' me believe in everything
باعث میشی به همه چیز ایمان پیدا کنم

No need to go and hide, hide, hide
نیاز ندارم برم و پنهان شم

Gonna give you every little piece of me
میخوام هر ذره ی کوچکی از خودمو بهت بدم

تکراری

I'm gonna love you like I've never been broken
I'm gonna love you like I've never been broken
I'm gonna love you like I've never been broken
I'm gonna say it like it's never been spoken

Tonight Tonight
I'm letting go, go, go, go
I'm gonna give it like it's never been taken
I'm gonna fall like I don't need saving
Tonight tonight
I'm letting go, go, go

نظرات 10 + ارسال نظر
سپیدبال شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:33

سلام...
محبوب قلب ها شدی ...

یوخ بابا..
نمیدونم شایدم شده باشم

هستی بانو پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:01

الان ما باید بخندیم یا ناله سر دهیم باز تو نمک پخش و پلا کردی

نه .. تو ناله سر بده ما میخندیم

دریا چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 http://azjensebaran.blogsky.com / quietseashore.blogsky.com

سلام دوست خوب من!
خوشحال شدم از حضورتون در وبلاگم
خیلی خیلی خوشحال شدم
مرسی ممنونم
امیدوارم حضورتون در Quiet seashore همیشگی باشه
و از همراهی همیشگیتون با "از جنس باران" بسیار ممنونم دوست خوبم.
تشکر

سلام دریا
منم ازت ممنونم باشه میام دریا

دریا سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 http://azjensebaran.blogsky.com / quietseashore.blogsky.com

وبلاگ دیگر من
""Quiet Seashore""
با آرزوی لحظاتی خوش برای شما دوستان در دنیای دریا با زبانی متفاوت...
پیشاپیش از لطف حضور پرمهرتان در Quiet Seashore
صمیمانه سپاسگزارم...
"دریا....."
Quietseashore.blogsky.com

ایول وبلاگ دیگرو هستم
اومدم

الهام دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 http://www.eli34.blogfa.com

♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
۰♥آپــــــــــــــــــــــــــــم♥۰,*-:¦:-*
_۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
_____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
_______۰♥۰,*-:¦:-*
_____۰,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____۰♥۰♥____♥۰♥۰
__*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰♥۰
_*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰
_*-:¦:-*____۰♥آپــــــــــــــــــــــــــــم♥۰
__*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰
____*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰
______*-:¦:-*_____۰♥۰۰۰♥۰
_________*-:¦:-*____۰♥۰
______________,*-:¦:-*
___۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-*
_۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
۰♥آپــــــــــــــــــــــــــــم♥۰,*-:¦:-*
_۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
_____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
آپــــــــــــم۰♥۰,*-:¦:-*
_____۰,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____۰♥۰♥____♥۰♥۰
__*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰♥۰
_*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰
_*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰
__*-:¦:-*____۰♥آپــــــــــــــــــــــم♥۰
____*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰
______*-:¦:-*_____۰♥۰۰۰♥۰
_________*-:¦:-*____۰♥۰
آپـــــــــــــــــــــــــــم,*-:¦:-

اومدم الهام

دلارام دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:27

ساام آقارضا....خوبی؟
اتفاقی افتاده ؟!!!! چرانظرارو تایید نمی کنی ؟!!!

سلام دلارام
نه سفر پیش اومد
الان رسیدم خونه دباره فردا هم دارم میرم سفر

دلارام.......... شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:23

کوله بارت بربند
شاید این چند سحر فرصت آخر باشد
که به مقصد برسیم
بشناسیم خدا
و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم
می شود آسان رفت
می شود کاری کرد که رضا باشد او
ای سبکبال
در این راه شگرف
در دعای سحرت
در مناجات خدایی شدنت
هرگز از یاد مبر
من جا مانده بسی محتاجم

این روزها و شبها خدا از همیشه نزدیکتراست …
رمضان مبارک

سلام...

سلام..
خوبی دلارام خانوم
ممنون که اومدی بهم سر زدی
رمضان تو هم مبارک

دریا پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:28 http://azjensebaran.blogsky.com

قبلا یکی دوبار آهنگ رو گرفتم
ولی امروز نتونستم

گاهی اینجوری میشه
امکانش هست که اگه مرورگرتونو عوض کنید درست شه

دریا پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:25 http://azjensebaran.blogsky.com

چقدر زیبا بود....آخی حرف دل شما بود؟؟؟
خیلی قشنگ بود....این شعرها و آهنگهایی که میذارید رو خیلی دوست دارم زیبان....
امیدوارم دلتون همیشه پر از گرمای عشق باشه و با این عشق همیشه شاد باشه...

ممنون دریای مهربون..
منم خیلی دوسشون دارم
ایشالاه که قلب شما پر از نور عشق باشه

هستی بانو پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:03

باز تو اهنگ این اجنبیارو گذاشتی[:S010

وااای حاج خانوم ببخشید..
بچه ها صاحبش اومد..
ملوانان خلبانان ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد