...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

چیزی نمونده..

دیروز مرخصمون کردن..

با این که دیشب دیر خوابیدم امروز از ساعت شیش دارم تو رخت خواب وول میخورم..     

فکرشو کن!!    ساعت شیشه هو من دیگه نمیتونم بخوابم..

نمیدونم شاید یکم دلم گرفته..     

دلم یه سفر میخواد  اونم با ماشین خودم..   دارم برنامه ریزی میکنم ایشالاه بعد عید یه وام 6 تومنی بگیرم یه ماشین بکشم بیرون..

با 6 تومن چه ماشینی میدن؟؟   یه پیکان که میشه!!  

حس میکنم انقدر باهاش خاطره میسازم که اندازه ی به پورشه برام عزیز شه

این روزا تو پادگان رژه تمرین میکنیم واسه مراسم تعلیف..  

بعدش 10 روز مرخصی بعدش معرفی به یگان      از همین الان دارم روزیو میبینم که شمارش معکوس تموم شدن سربازیه

اون روز یه عکس از کلاهم میذارم که به نکشی افتاده..

خدایا خودت مراقبم باش.. 

سربازی..

بازم اومدم مرخصی..

امروز یه روز فوق علاده بود برام..             اصلا نمیدونم این روزا انرژیم چرا رو هزاااااااااره..

واااااااای خدا امروز جه برفی میومد..         ساعت 5 صبح...     منو هوای تاریکو جاده ی تنهااااا

انگار نور چراغ هایی که خیابون تاریکو روشن کرده بودن مثل یه ملودی بی اندازه قشنگ واسه ترانه ی برفایی بود که رو صورتم میبارید..

منم اور کت سربازیمو پوشیده بودمو با پنجتا شلوارو دوازده تا جورابو سیو پنشتا بافت..   انقدر گنده شده بودم که حس میکردم شبیه ارنولد وقتی که میرفت سربازی شدم..

امروز تو پادگان چنتا چیزو یاد گرفتم..   که فقط یکیشو میگم...   

وقتی هدفتو مشخص میکنی...      برای رسیدن بهش سعی کن قدم سومتو از قدم دومت تند تر برداری..  

گاهی فاصله ی تو تا بدست اوردن هدفت..   فقط یک قدم تندتر برداشتنه..

امروز امضای مرخصیمو جلو در دژبانی در حالی که از شدت نفس زدن نمیتونستم حرف بزنم از سرهنگ گرفتم..

سرهنگ سوار ماشین شدو رفت..  اونایی که پشت من راه میرفتن لان تو پادگانن..

...

راستی امروز چنتا عکس خوشگلم تو برفا تو پادگان گرفتم..

دلم میخواد بیشتر بنویسم ولی برم کارامو بکنم..

یچیز دیگه هم بدجوری دلم میخواد..       یکیو پیدا کنم...  بعد بغلش کنم..     بعد فشاااااااااااااااارش بدم

حالا برم ببینم کسیو پدا میکنم یا نه..

فعلا..

مرخصی..

اومدم مرخصی..

امروز جمعه هست

دلم برای نوشتن تنگ شده بود..

یه دفتر چه بردم تو پادگان وقتای استراحت مینویسم..    چنتا عکسم تو اردوگاه گرفتم

واااااااااااای خدا روزای اخر اموزشیمه..       چقدر زود گذشت..

قبلنا فکر میکرم سربازی هیچ جنبه ی مثبتی نداره..   اما الان یکم نظرم عوض شده

به قول راننده تاکسیه..     تو سربازی میشکوننت تا سختی های زندگی نتونه بشکنتت

از دیشب تا الان هر کی میبینتم میگه پوستت سوخته..  غیر از یکی از بچه ها که فک کرده بود برنزه کردم..

ایشالاه ده روز دیگه اموزشی تمومه..    بعدش سربازیم شروع میشه تا 18 ماه

خدایا این حس خوبو همیشه به قلبم بده..

همه چیز تو قشنگه...     حتی سختیو خستگیو مرگ...

فقط کافیه تو باشی...