...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

مرخصی..

اومدم مرخصی..

امروز جمعه هست

دلم برای نوشتن تنگ شده بود..

یه دفتر چه بردم تو پادگان وقتای استراحت مینویسم..    چنتا عکسم تو اردوگاه گرفتم

واااااااااااای خدا روزای اخر اموزشیمه..       چقدر زود گذشت..

قبلنا فکر میکرم سربازی هیچ جنبه ی مثبتی نداره..   اما الان یکم نظرم عوض شده

به قول راننده تاکسیه..     تو سربازی میشکوننت تا سختی های زندگی نتونه بشکنتت

از دیشب تا الان هر کی میبینتم میگه پوستت سوخته..  غیر از یکی از بچه ها که فک کرده بود برنزه کردم..

ایشالاه ده روز دیگه اموزشی تمومه..    بعدش سربازیم شروع میشه تا 18 ماه

خدایا این حس خوبو همیشه به قلبم بده..

همه چیز تو قشنگه...     حتی سختیو خستگیو مرگ...

فقط کافیه تو باشی...




نظرات 3 + ارسال نظر
mahsa یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:50 http://kashkibudi.blogfa.com

نمیدونم چرا هر دفعه نوشته هاتو میخونم گریه م میگیره..

. دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:55

من تااونجایی که یادمه ازاولش برنزه بودی
راستی مراقب خودتم باش


هاااااااااااااااااااان؟؟
باشه مراقبت میکنم از خودم
ممنون..

... شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:48

به به آقا رضاااااااااااااااااااا چشممون به نوشتهاتون روشن شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوبی؟!
برنزهههههههههههههههههههه؟؟؟داریم؟!
ایشاالله به سلامتی آموزشی هم تموم شد خدمت مقدس سربازی کجا مشرف میشد؟!
منم میخوام اون دفترچه رو بخونمممممممم
مراقب خودت باش رضا.

ممنون دوست من..
اره خوبم خداروشکر تو خوبی؟
ایشالاه بعد اموزشی لویزانم
تو دفترچه بیشتر با خودم حرفزدم.. بخونیش فک کنم بجای سربازی بگی باید برم ترک اعتیاد.. بعضی جاهاش بدجوری توهم زدم..
ایشالاه زود تموم میشه..
راستی اسمت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد