...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

چیه ... پارتیه دیگه.



سلام به همه بروبچسک ...

فردا عیده خبر دارید که         قالب وبو میخواستم عوض کنم ولی خراب شد دباره به حالت اولش برگردونیدم

ولی انقدر زلم زیبو ازش اویزوووون میکنم تا بدرخشه .

فقط بگم اینجا میای  ولووووومو زیاد میکنی  با همه ی احالی و قومو خویش میوفتید وسط..

اگه کسی هم تکنو بلده بیاد بزنه..   مثل این دوتا     

اینجا هم مهمونیه...


                        

                    

              


 

         


بوی بهار...


بوی عیدی بوی توپ بوی کاغذ رنگی


بوی تند ماهی دودی وسط سفره ی نو


بوی یاس جانمازترمه ی مادربزرگ


با اینا زمستونو سر می کنم


با اینا خستگی مو درمی کنم


شادی شکستن قلک پول


وحشت کم شدن سکه ی عیدی از شمردن زیاد


بوی اسکناس تا نخورده ی لای کتاب


بااینا زمستونو سر می کنم


بااینا خستگی مو درمی کنم


فکرقاشق زدن یه دختر چادرسیاه


شوق یک خیز بلند از روی بته های نور

برق کفش جفت شده تو گنجه ها


بااینا زمستونو سر می کنم


بااینا خستگی مو درمی کنم


عشق یک ستاره ساختن با دولک


ترس ناتموم گذاشتن جریمه های عید مدرسه


بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب


بااینا زمستونو سر می کنم


بااینا خستگی مو درمی کنم


بوی باغچه بوی حوض عطرخوب نذری


شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن


توی جوی لاجوردی هوس یه آب تنی


بااینا زمستونو سر می کنم


بااینا خستگی مو درمی کنم


نگاه کن..



                                                 نگاه کن که غم درون دیده ام

 

                                        چگونه قطره قطره آب میشود

 

                          چگونه سایهء سیاه سرکشم

 

         اسیر دست آفتاب میشود

 

               نگاه کن

 

                       تمام هستی ام خراب میشود

 

                                     شراره ای مرا به کام میکشد

 

                                 مرا به اوج میبرد

 

                       مرا به دام میکشد

 

نگاه کن

 

       تمام آسمان من پر از شهاب میشود

 

                     تو آمدی ز دور ها

 

                           ز سرزمین عطر و نور ها

 

                  نشانده ای مرا کنون به زورقی

 

           ز عاج ها ! ز ابر ها ! بلور ها

 

مرا ببر امید دل نواز من

 

        ببر به شهر شعر و شور ها

 

                      به راه پر ستاره میکشانی ام

 

                                         فرا تر از ستاره مینشانی ام

 

                                   نگاه کن

 

                               من از ستاره سوختم

 

                                   لبالب از ستارگان تب شدم

 

                                       چو ماهیان سرخ رنگ ساده دل

 

                                          ستاره چین برکه های شب شدم

 

                                                چه دور بود پیش از این زمین ما

 

                              به این کبود غرفه های آسمان

 

            کنون به گوش من دوباره میرسد

 

صدای تو

 

               صدای بال برفی فرشتگان

 

                                 نگاه کن من کجا رسیده ام

 

                                               به کهکشان ! به بیکران ! به جاودان

 

                                   کنون که آمدیم تا به اوج ها

 

                     مرا بشوی با شراب موج ها

 

مرا بپیچ در حریر بوسه ات

 

                                                     مرا بخواه در شبان دیرپا

 

                                              مرا دگر رها مکن

 

                                        مرا از این ستاره ها جدا مکن

 

                                 نگاه کن که موم شب به راه ما

 

                          چگونه قطره قطره آب میشود

 

                صراحی سیاه دیدگان من

 

 به لای لای گرم تو

 

             لبالب از شراب خواب میشود

 

                      به روی گاه واره های  شعر من

 

                                         نگاه کن

 

                     تو میدمی آفتاب میشــــــــــــــــــــــــــود

چهارشنبه ترکونی...



آغاز مانور جنگ جهانی سوم

و شبیه سازی انفجار های قاره ای

و آزمایش بمب های اتمی

بر تو مسئول ویژه برگزاری مراسم مبارک !

از الان دارن ترقه میزنن

                          


فقط مراقب باشید خودتونو نتررررررررکونید..     خوش بگذره



واسه تو..


امشب میخوام از حسی که تو دلمه بنویسم...

حسی که یجورایی دوست دارم اونایی که میان اینجا و نوشته هامو میخونن  ازش با خبر باشن

میخوام از اول شروع کنم...

ازون  روزی که منو تو بیمارستان دادن بغل مامانم...   

اون روز خیلی گریه ای میکردم..                اخه خیلی میترسیدم نمیدونستم چی قراره پیش بیاد

.

روزا گذشت..     من کم کم بزرگ میشدمو باید چیزای جدید یاد میگرفتم

چیزایی که همه فکر میکردن باید داشته باشمشون تا تو این دنیا خوب زندگی کنم     تا موفق باشم

مثلا اینکه  میشه خیلی ساده دروغ گفتو یه کارو پیش برد

یا اینکه از کنار یه انسان که نیاز به کمک داره خیلی ساده گذشت      ویا اینکه میشه  قلب کسی که دوست داره رو شکوند و هیچ اتفاقی هم نیوفته   

ویا اینکه میشه دوستیو فقط واسه هدف های کثیف خواست

.

انگار اینا لازمه ی بزرگ شدن من بود ولی من نتونستم یاد بگیرم

همیشه اونی که دوستم بوده رو از ته دل دوست داشتم ولی خیلی وقتا از دوست نارو خوردم  

واسه همین خیلی وقتا تنها بودم..     خیلی وقتا اشک ریختم

.

میدونی چرا اینارو اینجا مینویسم ..

.

میخوام پا بذارم به خلوت دلت         به همون لحظه ای که فکر میکنی تو یه اتاق تاریک تنهایی و هیچ کس نیست.....

میخوام پابذارم به خلوت دل تنهات      که مثل من نتونست تو این دنیای کثیف بزرگ شه

 

میخوام بهت نزدیک شم         خیلی  نزدیک  جوری که با دستام گونه های خیستو پا کنم ..    بهت بگم منم مثل تو ام

چرا فکر میکنی منو تو از هم دوریم..         مگه بین منو تو چقدر فرق هست

منم مثل تو خدارو دوست دارم      منم وقتی گناه میکنم اشک پشیمونی میریزم          منم مادرمو دوست دارم

.

دلم خسته است ..

میدونی..                                   وقتی خسته ام دوست دارم یکی با قلب مهربونش بغلم کنه

میخوام بدونی خستگیتو میفهمم.     واسه همین میخوام بغلت کنم

اون روز که خدا مارو افرید از روح خودش تو جسممون دمید ..  

اگه تو چشمای خیسم نگاه کنی میبینی..           منو تو یکی هستیم

میخوام بهت بی منت بگم ..         تو همنفس منی

اینجا از احساسم یه شمع روشن میکنم  واسه تو        بیا تو این تاریکیو سرما کنار هم باشیم

مثل بچگیهامون که دوستی ها خیلی واقعی تر بود

میخوام واسه هم مهم باشیم نه مثل ادم بزرگا که از کنار هم ساده میگذرن

میخوام بدونی که با بعضی از نظراتتون که از دلتون گفتید دلم میریزه

.

تو این دنیا همه چیز نابود میشه ..     جز خداو شعاع های نوری که ازون ساطع میشه

 

بیا قلبمونو پر کنیم از صفات زیباش

ازت میخوام تو این دنیای ادم بزرگا بچه بمونی...     کنار من

تنهام نذار همنفس من  ...


عیدو ازین جور حرفا...


این عکسه اصلا ربطی نداره هاااااااااااا   ..        عشقی گذاشتم


دیگه داره کم کم عید میادو همه ی مامانا خونه هارو ریختن به هم ..        دارنخونه ترکونی میکنن

این چند روزه سرم خیلی شلوغ بوده بببخشید اگه دیر به دیر اپ میکم

داره کم کم از سردیه هوا کم میشه..        دیگه دیروز افتاب درست حسابی در اومده بود

منم از فرصت استفاده کردم رفتم اون تیشرت تنگرو  از تو کشو در اومردم پوشیدم رفتم بیرون

خلاصه اره دیگه.....

یکم سرد بوداااا   موهام اولش سیخ شده بود ولی خوب تیریپ مهم تره

خودتون دیگه در جریان هستید


زنگیدم به دوست جونم     رفتیم بازار خیرید مردمو نگاه کنیم..

حالا این دوست ما از یه الستار خوشش اومد رفتیم تو از یارو پرسیدیم این الستارا چنده

یارو میگه هفتاد هزار تومن بعد من بهش میگم چقدر گرون....

طرف میه از تایدند اومده       حالا من نگاه میکنم به الستاره از بغلاش چسب زده بیرون توشم موکته..

 

اخه دیگه با ماکه نه ....        من خودم پشه رو رنگ میکنم جای قناری میفروشم..

خلاصه اگه میرید خرید حواستون باشه...

 

اگه از زیبا خوفته هایی که اونجا دیدیم بگذریم ....

یکم تو این پاساژا به قیمتا نظاره کردیم و رفتیم خونه

سوار مترو که شدیم که دختر پسره نشسته بودن جلومون..     انقدر به هم میومدن

تازه نامزد کرده بودن     تابلو بود


دختره دست کرد توکیفش ادامس در اورد ولی ادامسش بازنشده بود

داد به پسره       پسره هم ادامسرو کرد تو حلش تا با دندوناش بازش کنه

ادامسا هم همه ریخت تو دهنش...      یکیشو در اورد داد به دختره

دختره هم همچون انداخت بالا..          این دخترا موجودات غریب عجیبین

انقدر باحال بودن ..      نگاه میکردن به هم میخندیدن


خلاصه خیلی حال داد...

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

بازم معذرت اگه دیر اپ میشم

ولی سعی میکنم هر یه روز درمیون موزیک وبو عوض کنم

دوستون دارم ..          از ته ته ته ته دل

مراقب خوبیهاتون باشید...