...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

عیدو ازین جور حرفا...


این عکسه اصلا ربطی نداره هاااااااااااا   ..        عشقی گذاشتم


دیگه داره کم کم عید میادو همه ی مامانا خونه هارو ریختن به هم ..        دارنخونه ترکونی میکنن

این چند روزه سرم خیلی شلوغ بوده بببخشید اگه دیر به دیر اپ میکم

داره کم کم از سردیه هوا کم میشه..        دیگه دیروز افتاب درست حسابی در اومده بود

منم از فرصت استفاده کردم رفتم اون تیشرت تنگرو  از تو کشو در اومردم پوشیدم رفتم بیرون

خلاصه اره دیگه.....

یکم سرد بوداااا   موهام اولش سیخ شده بود ولی خوب تیریپ مهم تره

خودتون دیگه در جریان هستید


زنگیدم به دوست جونم     رفتیم بازار خیرید مردمو نگاه کنیم..

حالا این دوست ما از یه الستار خوشش اومد رفتیم تو از یارو پرسیدیم این الستارا چنده

یارو میگه هفتاد هزار تومن بعد من بهش میگم چقدر گرون....

طرف میه از تایدند اومده       حالا من نگاه میکنم به الستاره از بغلاش چسب زده بیرون توشم موکته..

 

اخه دیگه با ماکه نه ....        من خودم پشه رو رنگ میکنم جای قناری میفروشم..

خلاصه اگه میرید خرید حواستون باشه...

 

اگه از زیبا خوفته هایی که اونجا دیدیم بگذریم ....

یکم تو این پاساژا به قیمتا نظاره کردیم و رفتیم خونه

سوار مترو که شدیم که دختر پسره نشسته بودن جلومون..     انقدر به هم میومدن

تازه نامزد کرده بودن     تابلو بود


دختره دست کرد توکیفش ادامس در اورد ولی ادامسش بازنشده بود

داد به پسره       پسره هم ادامسرو کرد تو حلش تا با دندوناش بازش کنه

ادامسا هم همه ریخت تو دهنش...      یکیشو در اورد داد به دختره

دختره هم همچون انداخت بالا..          این دخترا موجودات غریب عجیبین

انقدر باحال بودن ..      نگاه میکردن به هم میخندیدن


خلاصه خیلی حال داد...

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

بازم معذرت اگه دیر اپ میشم

ولی سعی میکنم هر یه روز درمیون موزیک وبو عوض کنم

دوستون دارم ..          از ته ته ته ته دل

مراقب خوبیهاتون باشید...

 

نظرات 16 + ارسال نظر
رها شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:51

دستت درد نکنه ایول بابا دمت گرم رضا جون

خواهش میکنم رها ...
امیدوام ازین جا لذت ببری

رها جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:12

سلام وبت قشنگ بود اما ترانه اش بد بود خواهشا اگه وبت عاشقانست آهنگ عاشقانه بذار نمیدونم از مرتضی پاشایی بذار به وبتم میاد
خواننده آهنگ دومت کی بود؟2afm
حتما برام مهمه که خوانندش کی بودجواب بده

سلام رها خانم من همیشه اینجا اهنگای ایرانی پاپ میزارم
این اهنگ واسه چهارشنبه سوری گذاشته بودم
تو همین چند روزه عوض میشه
اهنگ دومیه هم مال 2afm هستش اسم اهنگش چته هست
میدونم میخوای داشته باشیش برات لینکشو میذارم دانلود کنی

http://download.music-center.ir/music/bahman%2090/Armin%202afm%20-%20Chete%21%5B128%5D.mp3

اینو ازینجا کپی کن بعد تو نوار ادرس پیستش کن اینترو بزن
موفق باشی

سارا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:56

من فوضول نیستم دختر کنجکاوم . ولی تو فضولی از نوع خفنش

سلام سارا..
خوب پس اونجوری میگی فوضولی تو خون شما دختراست

حسین رضایی دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:32 http://rezaei307.blogsky.com

سلام رضا جان
قربون اون تریپت شم من که خیلی باحالی
منم اپم هااا

سلام عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم
خوبی برار جاااان
تی فدااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الان بی می یوم

منیره دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:01

سلام خوب ببخشیدشرمنده حالاحالاچرااینقدرعصبانی میشی!!!!

نه منیره ...
من الان خوش اخلاقم نگاه کن دارم میخندم

سارا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:26

انگار نه انگار من نظر گذاشتم

نه سارااااااااااا
من که نظرتو گزاشتم مهربون باش دیگه...

سارا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:09

اولا سعی کن دیگه عشقی از این کارا نکنی .
دوما مگه فضولی به دختر پسر مردم نگا میکنی بعد میا ی اینجا پتشونو میریزی رو آب
ثالثا شنیده بودم دخترا جو گیر میشن مانتو تنگ میپوشن نگو دخترا یه چیزی به شما پسرا دیدن که این کارو میکنن دیگه

پسرا با دخترا فرق داره قضیه شون....
بعدشم فوضولی خیلی حال میده .. تو که خودت فوضولی
بعدشم اون عکسه دقیقا ربط مستقیم داشت با نوشتم باید یکم فوضولی کنی تا بفهمی ربطشو

منیره یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:41

سلام اقارضاحالت چطوره؟متنت باحال بود!!! راستی۱تشکرویژه بابت توجه به ژیشنهادم

ممنون توخوبی؟؟
اگه یکم توجه کنی میبینی که بعد اون دوتا اهنگ خارجی احسان میخونه
دوروز اولین اهنگ وب بود ولی شما نیومدی

مرسده یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:50 http://www.mersedess.blogfa.com

ذوقیدممممممممممم!!!!!!!

مرسده یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 http://www.mersedess.blogfa.com

البته همشون که خوب نیستن شما خودت خوبی فک میکنی بقیه هم خوبن...

ممنون....
شما هم خوبی که منو خوب میبینی

مرسده یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 http://www.mersedess.blogfa.com

سلام خوبی؟
خب چیکار کنم همه ی رضا ها میان سراغم دیگه تقصیر من چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

ایول... خوبه
رضاها حرف ندارن

هستی یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:42

چقدر عکسه قشنگه خیلی باحال ژست گرفتن عین دخترا

اره خیلی باحاله .....

آتوسا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:33

عشق یعنی تو از منی پس تعجب نکن وایسا یک روز میفهمی
قهرم نمیایی بسری

نه اتووووووووووووسا
الان میام

بهناز یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 http://sokuteshab90.blogfa.com

ایمان داشته باش که کوچک ترین محبت ها از ضعیف ترین حافظه ها پاک نمی شود.........
ویکتور هوگو

ممنون ...

مرسده یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 http://www.mersedess.blogfa.com

چه عجب بابا...!!!!!!!!!!!!!

مرسده یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 http://www.mersedess.blogfa.com

چقده باحال بود.کلی خندیدم.
مثل اینکه امشبم شما تشریف ندارین!!!!!!!!!!!!!!!!
بای

سلام مرسده خانم خوبی ؟؟
الان تازه اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد