...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

تاج بندگی..

نه این که از چادر بدم می امدها نه!  تا جایی که یادم میاد هیچ وقت بی حجاب یا بد حجاب نبودم

روی روسری ام از بچه گی خیلی حساسیت داشتم، اما چادر از نظرم دستو پا گیر میومد، میگفتم نمیتونم جمو جورش کنم...  اخه معمولا چادر، روسری یا مقنعه رو میکشه عقب و بیشتر موهام میاد بیرون

اصلا مگه الان پوشش من چه عیبی داره و البته بعضی وقتای خاص مثل وقتی که میرفتیم زیارت ، چادر سرم بود اما برای همیشه نه

دبیرستانی که ما میرفتیم چادر اجباری بود فقط چون مدرسه نمونه بود و نمیشد از خیرش گذشت اجبارا چادر سرم کردم 

یه مدت که گذشتو دیگه الزامی واسه چادر نبود و من اولین کسی بودم که چادرم رو برداشتم

مگه حجاب من چه عیبی داشت؟؟     حتی این که بابا غیر مستقیم موقع نگاه کردن به تلوزیون با دیدن دخترای چادری میگفت: (چه قدر چادر برای یک دختر وقار میاره ) هم منو چادری نکرد

من که حجابم مشکلی نداشت چرا باید خودم رو به دردسر می انداختم ،خوب جموجور کردنش سخته

تازه مردم هم به خاطر روسری به ادم میگفتن حزب اللهی! که در زبان اونا معادل امل بود

برای من از کجا شروع شد؟؟

خیلی ساده این اتفاق افتاد، یه اردوی سه روزه بود به مشهد مقدس

انقدر این مدت کم بود که ادم دلش نمیومد جز حرم مطهر امام رعوفش جای دیگه ای بره

از خونه که بیرون میومدیم صاف میرفتیم حرم و از حرم صاف میومدیم خونه

دوست نداشتم دقیقا جلوی در حرم چادر سرم کنم اخه ادم از لحظه ای که پاشو از در خونه به سمت حرم مقدس بیرون میگذاره انگار مورد توجه امام رضاست

..

برگشتیم به شهرمون

چادرم رو تا کردم گذاشتم تو کشو برای زیارت دفه بعد. اولین باری که میخواستم از خونه برم بیرون اماده شده بودم و داشتم از پله ها میرفتم پایین، توی همین فاصله از خودم پرسیدم تو مشهد واسه چی چادر سرت میکردی؟ به خودم جواب دادم به حرمت امام رضا(ع) یک دفه از خودم پرسیدم خب این جا هم شهر امام زمانه، این جا هم مورد توجه امام زمان هستی، اقا داره تورو میبینه..   رسیده بودم به در خونه درو باز نکردم ، برگشتم تو اتاقم چادرم رو برداشتم

من عاشق چادرم هستم ، اینم تاج بندگی منه برای خدا و نشونه حرمتی که برای اخرین حجتش دارم

خلاصه به نظرم چادر مثل نمازو خمس، هر چیزی که ادم باید فقط به خاطر معشوقش انجام بده ظاهر سختی داره و حلاوتش رو تا وقتی انجام ندی نمیتونی بفهمی ،حتی وقتی به زور قانون و فشار خانواده چادر سرت کنی هم نمی فهمی

باید فقط به خاطر او و به قصد قربت این کارهارو انجام بدی


تقدیم به زیبا ترین الگوی تمام زمان ها

...

دیر کردم دباره..

امروز یه صبح خیلی قشنگه

یه صبح بی نظیر که از ساعت 3 غروب شروع شده

متاسفانه امسال نه پست واسه چهارشنبه سوری گذاشتم نه واسه عید

اومدم جبران کنم

چنتا اهنگ ازونایی که عاشقشونم اوردم

روی عکس ها کلید کنید            LOVE ALL