...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

دیر کردم دباره..

امروز یه صبح خیلی قشنگه

یه صبح بی نظیر که از ساعت 3 غروب شروع شده

متاسفانه امسال نه پست واسه چهارشنبه سوری گذاشتم نه واسه عید

اومدم جبران کنم

چنتا اهنگ ازونایی که عاشقشونم اوردم

روی عکس ها کلید کنید            LOVE ALL




نظرات 3 + ارسال نظر
Raha یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:30

bashe taslim

Raha سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:17

badbakht hadi mazloom giresh avordan rikhtan saresh akhe chera bezan bezan bekhodam migoftan miyomadam ekhtelafeshono hal mikrdam
khob darya joon age in aksaro reza nemizasht oonvaght dokhtara nemiumadan vebesh reza bayad magas kish mikard

ولی غیر از اینا عکسایی که میذارمو خودم خیلی دوست دارم
بیشتر برای دل خودم میذارم

دریا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:11 http://azjensebaranam.blogsky.com

salam duste khubam
merci az poste zibatun
jadidan axaye love va sheraye love mizarid
jaryan chiye

سلام
ممنون از لطفت

جریان... حرکت الکترون ها بر اثر اختلاف پتانسیل در دو سر یک هادی هستش!!
نا سلامتی رشتم برق قدرته هاا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد