...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

پخش انلاین حرم امام حسین..

تو این روزا دعا یادتون نره

...

میتونید پایین همین پست حرم امام حسینو به صورت انلاین از طریق دوربینی که تو حرم هست نگاه کنید البته تو ساعت های شب

اگه نتونستید ببینید برام کامنت بذارید تا بگم مشکل از کجاس


باز این چه شورش است که در خلق عالم است

باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

 باز این چه رستخیز عظیم است کز زمی

بی نفخ صور خاسته تا عرش اعظم است

 این صبح تیره باز دمید از کجا کزو

کار جهان و خلق جهان جمله درهم است


ادامه شعر...  کلید کنید


برای مشاهده حرم به صورت انلاین کلید کنید

دستامو رها نکن..


دستم به قلم نمیره..     اومدم اینجا یکم سکوت کنم 

سکوتی که اگه تو این ساعت شب تورو بکشونه اینجا..     چشاتو خیس میکنه

دلم گرفته..    ولی یه نوری تو قلبم هست

یه نور خیلی قشنگ..    بهم میگه هواتو دارم

..

من هنوز پای پیمانی که تو بچگی باهات بستم هستم

میدونم بعضی وقتا بد میشم..   ولی

هنوز همون بچه ای ام که وقتی ازت دور میشه ترس همه وجودشو میگیره هو گریون مثل گم شده ها دنبالت میگرده

..

دستامو رها نکن

..

به قلبم عشق بده


Under The Sun

فعلا که حس نوشتن نی...     از طرفتارام میخوام یکم صبر داشته باشنو بیقراری نکنن

به زودی سعی میکنم بنویسم...   فعلا براتون یه اهنگ اوردم تا نگید رضا بده..      راستی..   جاداره همین جا از کامنتایی که به سمتم سرازیر میکنید  تشکور به عمل بیارم



We all get lonely days
ما همه مون روزای تنهایی داریم


Get stuck in a phase

(روزایی) که توی یه مرحله گیر کردیم


I can see the sun is shining bright right on through the haze

میتونم نور درخشان خورشید رو ببینم که از وسط یه مه رقیق میتابه


I complain to say

من با گله میگم


Is this really my life

"این زندگی واقعی منه؟"


Now that I'm over you, and I'm sober too

حالا که دیگه تو رو از سر گذروندم و آگاه شدم


I can finally feel alive

میتونم بالاخره احساس زنده بودن بکنم


But I won't give you my heart, cause it don't break twice

ولی من قلبمو بهت نمیدم چون دو بار نمیشکنه!


Just to let you know, let you know

فقط گفتم که بدونی


And if you play the part, and play it real nice

و اگه نقشتو بازی،و خوب بازیش کنی


Baby I'll let go, I'll let go

عزیزم (اونوقت) خودمو رها میکنم


I'm sure you'll tell me anything under the sun
مطمئنم که تو همه چیزو زیر نور خورشید بهم میگی


Like how you think I'm special and the only one

مثل خاص بودنم از نظر تو و اینکه من تنها کسی هستم (که میخوای)


Cause normally I'll probably just get up and run

چون من معمولا پا میشم و فرار میکنم


But you looking so damn good to me under the sun

ولی تو زیر نور خورشید به نظر من فوق العاده ای

Are we on the same page? Don't need to play

الان حرف همدیگه رو میفهمیم؟نیازی به بازی نیست 


All these games just to get a little feel of sunshine on my face

همه این بازیا فقط یه کم از حس نور خورشید رو به صورتم میدن


And I got paid, today, is this really my life

و من امروز پاداش گرفتم،واقعا این زندگی واقعی منه؟ 


Now that I'm over you, and I'm sober too

حالا که دیگه تو رو از سر گذروندم و آگاه شدم


I can finally feel alive

میتونم بالاخره احساس زنده بودن بکنم


But I won't give you my heart, cause it don't break twice

ولی من قلبمو بهت نمیدم چون دو بار نمیشکنه!


Just to let you know, let you know

فقط گفتم که بدونی


And if you play the part, and play it real nice

و اگه نقشتو بازی،و خوب بازیش کنی


Baby I'll let go, I'll let go
عزیزم (اونوقت) خودمو رها میکنم

I'm sure you'll tell me anything under the sun

مطمئنم که تو همه چیزو زیر نور خورشید بهم میگی


Like how you think I'm special and the only one

مثل خاص بودنم از نظر تو و اینکه من تنها کسی هستم (که میخوای)


Cause normally I'll probably just get up and run

چون من معمولا پا میشم و فرار میکنم


But you looking so damn good to me under the sun

ولی تو زیر نور خورشید به نظر من فوق العاده ای

Well do you get, do you get what I need, na na na

خب فهمیدی؟فهمیدی که من چی میخوام؟


Could you show me something that I want to see, na na na

میتونی چیزی که میخوام ببینمو نشونم بدی؟


And maybe you can get underneath, na na na

و شاید بتونی به پایین برسی


If you watch the sun go down on me, na na na

Go down on me

I'm sure you'll tell me anything under the sun

مطمئنم که تو همه چیزو زیر نور خورشید بهم میگی


Like how you think I'm special and the only one

مثل خاص بودنم از نظر تو و اینکه من تنها کسی هستم (که میخوای)


Cause normally I'll probably just get up and run

چون من معمولا پا میشم و فرار میکنم


But you looking so damn good to me under the sun

ولی تو زیر نور خورشید به نظر من فوق العاده ای


دو خورشید در اسمان..

این پست یه پسته خاصه

مثل امروز که یه روز خاص بود..         روزی که خورشید دوتا شدو نور همه ی هستی رو فرا گرفت

و پیامبر دست نزدیک ترین یار اسمونیشو بالا بردو اونو به عنوان جنشین انتخاب کرد

..

و این پست ازونجایی اهمیت پیدا میکنه که عده ای این روز بزرگو زیر پا گذاشن...    روزی که حتی شنهای صحرا در صدقش شک ندارن

و اون عده    همون ادمایی هستن که بعد ولایت حضرت علی به اون تبریک گفتن

و چقدر انسان میتونه جاهلو پیروی هوای نفس باشه

..

و اینجاست که وضیفه ای به گردن ماست..       ماهایی که با قلبمون لمس کردیم غربت تو کوچه های تاریکو

و مردی که تو اون کوچه ها  ،کیسه ای خرما رو به دوش میکشید

و با دستای خسته ، اشکهای بچه های یتیمو پاک میکرد

و خودش اشکهاشو به عمق چاه میسپرد

..

تو این روز باید جشنی بگیریم که تمام دنیا بدونن که روزی ادمی روی این کره خاکی زندگی میکرد که وقتی چاه ابی میکندو به ابی میرسید..      در حالی که هنوز عرقش خشک نشده بود اونو وقف میکرد

باید همه دنیا بدونن که اون تو یه جامعه پر از گناهو بدی..     خوب بودو قلبش پر از عشق بود

و من میخوام به همه دنیا بگم..    که چیزی که تو قلب اون بود جاودانه هست

حتی بعد از 1380 سال..

خدایاااا..   بهمون قدرت بده تا میون این همه تاریکی قلبمونو پر از نورو عشقو خوبی کنیم..    مثل اون


عیدت مبارک همنفسم



sad beautiful tragic


شبها..   تنهایی..   با چشای بسته..    ازین اهنگا گوش بدید

نتیجش میشه یه ادم خلو چل



Long handwritten note, deep in your pocket
یادداشت طولانی ته جیبت


Words, how little they mean, when they're a little too late

کلمات هرچقدر هم که معنای اندکی دارند وقتی که یه کم خیلی دیر شده


I stood right by the tracks, your face in a locket

درست کنار ردپاها ایستادم،چهره تو توی یه گردنبند


Good girls, hopeful they'll be and lonely will wait

دخترهای خوب،امیدوارند و به تنهایی به انتظار خواهند ایستاد


We had a beautiful magic love affair
ما عشقی زیبا و سحرآمیز داشتیم


What a sad beautiful tragic love affair

چه تراژدی عاشقانه غمگین و زیبایی


In dreams, I meet you in long conversation
در خوابهایم،کلی با تو حرف میزنم


We both wake in lonely beds, and different cities

هردو در تخت های جدا و شهرهای متفاوت بیدار میشیم


And time is taking its sweet time erasing you

و زمان به شیرین ترین مرحله اش که پاک کردن تو(از خاطرم)است رسیده


And you've got your demons and darling they all look like me

برای خودت دیوهایی داری و عزیزم همه شان شبیه منن


Cause we had a beautiful magic love affair
What a sad beautiful tragic love affair

Distance, tire me, break down, fighting
فاصله،خسته ام میکند،درهم میشکند،درحالی که مبارزه میکنه


Silence, this train runs off its tracks

سکوت،این قطار ردش را از بین میبرد


Kiss me, try to fix it, would you just try to listen

من را ببوس،سعی کن که به خاطر بسپاریش،میشه فقط یه لحظه گوش کنی


Hang up, give up, for the life of us we can't get it back

زنگ بزن،به هم بزن،بخاطر زندگی هامون نمیتونیم چیزی رو برگردونیم


A beautiful magic love affair
What a sad beautiful tragic, beautiful tragic, beautiful
What we had, a beautiful magic love affair
What a sad beautiful tragic love affair
We had a beautiful magic love affair
What a sad beautiful tragic love affair



بارون پاییز


امشب خیلی سرده..

گفتم بیام یکم بنویسم تا شاید خوابم ببره..        امروز برام یجور دیگه بود

شده بودم مثل اون پسر بچه شیطون هواس پرته تو فیلما..    که همش از پنچره کلاس بیرونو نگاه میکنه

بارون انقدر قشنگ بود که حد نداشت..    جوری شده بود که بچه ها تعجب کرده بودن از سکوتم

اخه  سر کلاس من اگه از استاد سوال نکنم سکوت وحشتناکی کلاسو فرااا میگیره

این روزا دوست دارم یه شعر درباره پاییز بگم.. 

یه شعر که توش پر از بارون باشه هو عطر خاک..        شایدم چند قطره اشک

میدونی الان به چی فکر میکنم..     به این که تو یه روز بارونی تو صحن امام رضا باشم

تصور کن..      درحالی که تنت از نسیم خیس بارون کمی میلرزه     دستتو بذاری رو قلبت

و   در حالی که گرمیه اشکاتو رو گونه هات حس میکنی حرفایی رو بهش بگی که فقط نقطه ها میتونن بگن چیه

...

میدونی..   حس میکنم زندگی مثل بارون میمونه

زندگی هم مثل بارون خیسو سرده..   ولی وقتی زیر بارون خیسو سرد صورتتو میگیری رو به اسمون

انگار اون شلاق سردو خیس میشه مثل قطره های نوری که وقتی رو گونت میشینهو با اشکات قاطی میشه..      معنی همه چیز برات عوض میشه

اشک قشنگ میشه..   دلتنگی قشنگ میشه..    تنهایی قشنگ میشه

..

و   تنها فاصله تا این همه زیبایی     فقط نگاه کردن به اسمونه

خدایاا..   نذار هیچ وقت بین منو اسمونت فاصله بیوفته

..

کمکم کن تو این تاریکی همیشه نور قطره های بارونتو ببینم