...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

پخش انلاین حرم امام حسین..

تو این روزا دعا یادتون نره

...

میتونید پایین همین پست حرم امام حسینو به صورت انلاین از طریق دوربینی که تو حرم هست نگاه کنید البته تو ساعت های شب

اگه نتونستید ببینید برام کامنت بذارید تا بگم مشکل از کجاس


باز این چه شورش است که در خلق عالم است

باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

 باز این چه رستخیز عظیم است کز زمی

بی نفخ صور خاسته تا عرش اعظم است

 این صبح تیره باز دمید از کجا کزو

کار جهان و خلق جهان جمله درهم است


ادامه شعر...  کلید کنید


برای مشاهده حرم به صورت انلاین کلید کنید

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:50


ماه پر سوز محرم تسلیت

سلام سارا..
تسلیت
التماس دعا..

مهسا سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:50

گفتم به چرخ بهر چه پوشیده ای کبود
آهی کشید و گفت که ماه محرم است..
تسلیت

قشنگ بود ممنون
تسلیت

دریا سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 http://azjensebaran.blogsky.com

سلام
این ماه عزیز و پرفضیلت رو تسلیت میگم
در مورد برنامه پایین پست تونستم ببینم اما نه به سرعت
شبیه عکس اومد اما همونم مقدس و مبارک بوذ
تشکر

سلام دریا
منم همین طور تسلیت میگم این ماه مبارکو
من سرعتم پایینه ولی میتونم راحت ببینم
انگار برای شما خخیلی پایینه دیگه

سپیدبال دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:26

پایین همین پست که خبری نبود...؟

خوب بهم میگفتی تا بهت بگم چیکار کنی

diba دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 http://bitterdream.blogsky.com/

تسلیت

این ماه عزیز به شما هم تسلیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد