...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

...


امشب خیلی سرده   انگار دلم یجوریه

الان تو حیاط بودم..    سکوتش مثل لبخند اروم یه دختر بچه بود، که توی خواب با فرشته ها هم بازی شده

خیره شدم به یه گوشه از اون ابی سرمه ای بی انتها..   انگار هر چقدر بیشتر با چشام میرفتم جلو اون بزرگتر بود..    خیلی بزرگتر

تا اینکه چشمام اهسته بسته شد..  انگار همه ی ستاره ها، تو اسمون قلب من میدرخشیدن

و انگار همه این شوق خلاصه شد تو یه قطره اشکو از گوشه چشمم زد بیرون تا به گونه های سردم گرما ببخشه

..

امشب یه شب سرده     ولی من دلگرمم

انگار یکی کنارم هست..   همون کسی که تو تاریکی ها میاد کنارت ، بغلت میکنه سرتو تو بغلش میگیره..  همون کسی که بهش تکیه میکنیو با نفس های اروم به خواب فرو میری

امشب بخاطر اون اومدم اینجا هو مینویسم

بخاطر پرتو های نور قلبش که به همه چی رنگ بخشیده

بخاطر ارامش نگاهش    که بهم میگه کنارتم..    نزدیک نزدیک

منم میشم یه پرنده هو تو اسمون قلبش اوج میگیرم..     تا خورشید رو لمس کنم

..

انگار از قصد این دنیا انقدر سردو بی رحم پر از خستگی ساخته شده

تا یکی که از روح خدا تو جسمش هست بیادو بهت گرما ببخشه..   با دستاش اشکاتو پاک کنه هو به قلبت ارامشو نور بده..   تا میون خستگی ها و تاریکی ها ، به اغوش امنش پناه ببری و با دستای مهربونو گرمش اروم شی

..

و میخوام اینو لابه لای حرفام بگم..   به اونهایی که میگن دیگه عشقی وجود نداره

میخوام بگم که فقط کافیه که خوب باشیو تشخیص بدی   تا خدا روح خودشو تو جسم یه یار جاودان بهت بده

...

خدایا به چشمهای نیمه بازم نگاه کن

به قلبهامون گرما و نور بده..   و وجودمونو پر کن از عشقو شوق

و کمکمون کن که با قدرت به ریسمان هدایت تو چنگ بزنیم

در کنار هم

دوستت دارم

...

...


امروز اخرین امتحانو دادم

دلم واقعا برات تنگ شده بود

منو ببخش که هر وقت دلم میگیره    میام پیشت

الانم اومدم یکم بغلم کنی..      خسته ام انگاری

..

نمیدونم دلم گرفته یا نه ، اصلا بیا یکاری کنیم..     بیا این نوشته رو پر کنیم از نورو شوق

الان چشامو اروم میبندم..    با نفسهای عمیق یه قطره اشک از گوشه ی پلکم غلط میخوره رو صورتمو میرسه به گوشه ی لبم ، یه لبخند اروم رو لبم نشسته که میگه تو نزدیکمیو من خوبم

میگه کنار تو..   ارامشی بالا تر از دلتنگی نیست 

..

خدایا به این واژه ها رنگ اسمونتو بده