...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

...


امشب خیلی سرده   انگار دلم یجوریه

الان تو حیاط بودم..    سکوتش مثل لبخند اروم یه دختر بچه بود، که توی خواب با فرشته ها هم بازی شده

خیره شدم به یه گوشه از اون ابی سرمه ای بی انتها..   انگار هر چقدر بیشتر با چشام میرفتم جلو اون بزرگتر بود..    خیلی بزرگتر

تا اینکه چشمام اهسته بسته شد..  انگار همه ی ستاره ها، تو اسمون قلب من میدرخشیدن

و انگار همه این شوق خلاصه شد تو یه قطره اشکو از گوشه چشمم زد بیرون تا به گونه های سردم گرما ببخشه

..

امشب یه شب سرده     ولی من دلگرمم

انگار یکی کنارم هست..   همون کسی که تو تاریکی ها میاد کنارت ، بغلت میکنه سرتو تو بغلش میگیره..  همون کسی که بهش تکیه میکنیو با نفس های اروم به خواب فرو میری

امشب بخاطر اون اومدم اینجا هو مینویسم

بخاطر پرتو های نور قلبش که به همه چی رنگ بخشیده

بخاطر ارامش نگاهش    که بهم میگه کنارتم..    نزدیک نزدیک

منم میشم یه پرنده هو تو اسمون قلبش اوج میگیرم..     تا خورشید رو لمس کنم

..

انگار از قصد این دنیا انقدر سردو بی رحم پر از خستگی ساخته شده

تا یکی که از روح خدا تو جسمش هست بیادو بهت گرما ببخشه..   با دستاش اشکاتو پاک کنه هو به قلبت ارامشو نور بده..   تا میون خستگی ها و تاریکی ها ، به اغوش امنش پناه ببری و با دستای مهربونو گرمش اروم شی

..

و میخوام اینو لابه لای حرفام بگم..   به اونهایی که میگن دیگه عشقی وجود نداره

میخوام بگم که فقط کافیه که خوب باشیو تشخیص بدی   تا خدا روح خودشو تو جسم یه یار جاودان بهت بده

...

خدایا به چشمهای نیمه بازم نگاه کن

به قلبهامون گرما و نور بده..   و وجودمونو پر کن از عشقو شوق

و کمکمون کن که با قدرت به ریسمان هدایت تو چنگ بزنیم

در کنار هم

دوستت دارم

...

نظرات 7 + ارسال نظر
... یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:56 http://masirezendegi.blogsky.com

سلام آقا رضای گل
خیلی وقته سر نزدم بهت خوبی؟خوشی؟

سلام ممنون
خوبم شما خوبی؟

یکی از عاشقای وبت...مرضیه! جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:08

دیوونت شدم خیلی قشنگ بودن هرکسی نمی تونه درکشون کنه!جیگرتو لینکوندمت رطفاتوام منو بلینکون!

ممنون از این همه احساس قشنگ..
ولی اخه ادرس نذاشتی لینکت کنم
دفه بعد اومدی ادرس بذار

مهسا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:43 http://kashkibudi.blogfa.com

گاهی دست " خـــودم " را می گیرم،می برم هوا خوری

" یــاد " تو هم که همه جا با من است

" تنــهایــی " هم که پا به پایم میدود...

میبینی؟

وقتی که نیستی هم جمعمان جمع است!

ممنون که خبرم کردی

خواهش..

دریا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:46 http://azjensebaranam.blogsky.com

مرسی از نظرتون سایتی که معرفی کردید موزیکای لایتش محشر بودن
راستی یه سوالی رو مطرح کردم یعنی باز به دنبال یه کلیپ تصویری با آبنمای موزیکال هستم که فقط تو سرچام یکی پیدا کردم حالا جزئیاتشو تو وبلاگم نوشتم...ممنون میشم شما هم بخونیدو...

خوبه که کارتون راه افتاد..
نگاه کردم تو کلیپهام نبود همچون چیزی دریا خانوم

الهام دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:57 http://eli34.blogfa.com

دلم درد می کند
انگار
خام بودند
خیال هایی که به خوردم داده بودی . . .

ممنون قشنگ بود..

دریا یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 http://azjensebaranam.blogsky.com

به دنبال یه آهنگ لایت و مناسب
یعنی نه شاد و نه غمگین برای وبسایت هستم
برای یه وب سایت رسمی و اجتماعی
اگه چنین آهنگی داشتید میشه لطفا لینک دانلودشونو بهم بدید؟
ممنون

باشه دریا خانوم

دریا یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 http://azjensebaranam.blogsky.com

میدونید نوشته هاتونو خیلی دوست دارم؟
جدی میگم
وقتی میخونم انگار از جنس حرفهای خودمه....
از جنس حرفهای دریایی که از جنس بارانه....

ممنون دریا ...
ممنون از این همه حس قشنگ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد