...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

اولین افطار..

این اولین افطاره..

اولین روز ماه رمضون

حس خوبی دارم..           واقعا وقتی ادم دقیق میشه تو لحظه های این ماه انگار حس میکنم واقعا یه مهمونیه

انگار خدا نزدیکتر میشه به قلبم..     انگار سر سفره افطار     وقتی که صدای ربنا به گوش میرسه تو بهم لبیک میگی

دلم دم افطاری گرفته..     دلم میخواست این افطارو کنارش بودم

کنار اونی که حالت چشماش دم افطاری تورو ذکر میگه..    کنار اونی که همنفسمه

میخوام کنارش سجاده بندازمو بندگیو عشقو تو سجده های پر از اشک تصویر کنم

و غرق بشم..    تو دریای ارامشش

..

نمیدونم وقتی صدای ربنا رو میشنوی حس منو پیدا میکنی یا نه..

تا امروز زیاد به معنیش توجه نداشتم ولی امروز  دلیل اون حسو میفهمم

دوست دارم سکوت کنم       تا فقط این حس باشه هو اشک

و صدای ربنا

...


1- رَبَّنَا آتِنَا فِی الدُّنْیَا حَسَنَةً وَفِی الآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ. بقره آیه 201  

پروردگارا! به ما در دنیا نیکى عطا کن ! و در آخرت نیز نیکى مرحمت فرما! و ما را از عذابِ آتش نگاه دار!


2- رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَیْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ. بقره آیه 250

  پروردگارا! پیمانه شکیبایى و استقامت را بر ما بریز! و قدمهاى ما را ثابت بدار! و ما را بر جمعیّت کافران ، پیروز بگردان


3- رَبَّنَا لاَ تُؤَاخِذْنَا إِن نَّسِینَا أَوْ أَخْطَأْنَا رَبَّنَا وَلاَ تَحْمِلْ عَلَیْنَا إِصْرًا کَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِینَ مِن قَبْلِنَا رَبَّنَا وَلاَ تُحَمِّلْنَا مَا لاَ طَاقَةَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَآ أَنتَ مَوْلاَنَا فَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ. بقره آیه 286  

پروردگارا! اگر ما فراموش یا خطا کردیم ، ما را مؤاخذه مکن ! پروردگارا! تکلیف سنگینى بر ما قرار مده ، آن چنان که [به خاطر گناه و طغیان ،] بر کسانى که پیش از ما بودند، قرار دادى ! پروردگارا! آنچه طاقت تحمل آن را نداریم ، بر ما مقرّر مدار! و آثار گناه را از ما بشوى ! ما را ببخش و در رحمت خود قرار ده ! تو مولا و سرپرست مایى ، پس ما را بر جمعیّت کافران ، پیروز گردان


4- رَبَّنَا لاَ تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنکَ رَحْمَةً إِنَّکَ أَنتَ الْوَهَّابُ   .آل عمران آیه 8 پروردگارا! دلهایمان را، بعد از آنکه ما را هدایت کردى ، [از راه حق ] منحرف مگردان ! و از سوى خود، رحمتى بر ما ببخش ، زیرا تو بخشنده اى


5- ربَّنَا اغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَإِسْرَافَنَا فِی أَمْرِنَا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ. آل عمران 147 

پروردگارا! گناهان ما را ببخش ! و از تندرویهاى ما در کارها، چشم پوشى کن ! قدمهاى ما را استوار بدار! و ما را بر جمعیّت کافران ، پیروز گردان


6- رَبَّنَا إِنَّکَ مَن تُدْخِلِ النَّارَ فَقَدْ أَخْزَیْتَهُ وَمَا لِلظَّالِمِینَ مِنْ أَنصَارٍ   . آل عمران آیه192

پروردگارا! هر که را تو [بخاطر اعمالش ،] به آتش افکنى ، او را خوار و رسوا ساخته اى ! و براى افراد ستمگر، هیچ یاورى نیست


7- رَّبَّنَا إِنَّنَا سَمِعْنَا مُنَادِیًا یُنَادِی لِلإِیمَانِ أَنْ آمِنُواْ بِرَبِّکُمْ فَآمَنَّا رَبَّنَا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَکَفِّرْ عَنَّا سَیِّئَاتِنَا وَتَوَفَّنَا مَعَ الأبْرَارِ. آل عمران آیه 193

پروردگارا! ما صداى منادى [تو] را شنیدیم که به ایمان دعوت مى کرد که : (به پروردگار خود، ایمان بیاورید!) و ما ایمان آوردیم ؛ پروردگارا! گناهان ما را ببخش ! و بدیهاى ما را بپوشان ! و ما را با نیکان [و در مسیر آنها] بمیران


8- رَبَّنَا وَآتِنَا مَا وَعَدتَّنَا عَلَى رُسُلِکَ وَلاَ تُخْزِنَا یَوْمَ الْقِیَامَةِ إِنَّکَ لاَ تُخْلِفُ الْمِیعَادَ   . آل عمران194 پروردگارا! آنچه را به وسیله پیامبرانت به ما وعده فرمودى ، به ما عطا کن ! و ما را در روز رستاخیز، رسوا مگردان ! زیرا تو هیچ گاه از وعده خود، تخلف نمى کنى


9- رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنفُسَنَا وَإِن لَّمْ تَغْفِرْ لَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَکُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِینَ   . اعراف آیه 23

پروردگارا! ما به خویشتن ستم کردیم ! و اگر ما را نبخشى و بر ما رحم نکنى ، از زیانکاران خواهیم بود


10- رَبَّنَا لاَ تَجْعَلْنَا مَعَ الْقَوْمِ الظَّالِمِین   . اعراف آیه 47

پروردگارا! ما را با گروه ستمگران قرار مده !


11- رَبَّنَا افْتَحْ بَیْنَنَا وَبَیْنَ قَوْمِنَا بِالْحَقِّ وَأَنتَ خَیْرُ الْفَاتِحِینَ .اعراف آیه 89

پروردگارا! میان ما و قوم ما بحق داورى کن ، که تو بهترین داورانى


12- رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَیْنَا صَبْرًا وَتَوَفَّنَا مُسْلِمِینَ   . اعراف 126

بار الها! صبر و استقامت بر ما فرو ریز! [و آخرین درجه شکیبائى را به ما مرحمت فرما!] و ما را مسلمان بمیران !)


13- رَبَّنَا لاَ تَجْعَلْنَا فِتْنَةً لِّلْقَوْمِ الظَّالِمِینَ   .یونس آیه 85 

پروردگارا! ما را مورد شکنجه گروه ستمگر قرار مده


14 - وَنَجِّنَا بِرَحْمَتِکَ مِنَ الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ .  یونس 86 ما را با رحمتت از [دست ] قوم کافر رهایى بخش 15- رَبَّنَا إِنَّکَ تَعْلَمُ مَا نُخْفِی وَمَا نُعْلِنُ وَمَا یَخْفَى عَلَى اللّهِ مِن شَیْءٍ فَی الأَرْضِ وَلاَ فِی السَّمَاء.ابراهیم آیه 38

پروردگارا! نور ما را کامل کن و ما را ببخش که تو بر هر چیز توانائى پروردگارا! تو مى دانى آنچه را ما پنهان و یا آشکار مى کنیم ؛ و چیزى در زمین و آسمان بر خدا پنهان نیست


16- رَبَّنَا آتِنَا مِن لَّدُنکَ رَحْمَةً وَهَیِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَدًا   .کهف آیه 10

پروردگارا! ما را از سوى خودت رحمتى عطا کن ، و راه نجاتى براى ما فراهم ساز


17- رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا   . فرقان آیه 74

پروردگارا! از همسران و فرزندانمان مایه روشنى چشم ما قرارده ، و ما را براى پرهیزگاران پیشوا گردان !


18- رَبَّنَا وَسِعْتَ کُلَّ شَیْءٍ رَّحْمَةً وَعِلْمًا فَاغْفِرْ لِلَّذِینَ تَابُوا وَاتَّبَعُوا سَبِیلَکَ وَقِهِمْ عَذَابَ الْجَحِیمِ . غافر آیه 7

پروردگارا! رحمت و علم تو همه چیز را فراگرفته است ؛ پس کسانى را که توبه کرده و راه تو را پیروى مى کنند بیامرز، و آنان را از عذاب دوزخ نگاه دار


19- رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وَذُرِّیَّاتِهِمْ إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ   .غافر آیه8

پروردگارا! آنها را در باغهاى جاویدان بهشت که به آنها وعده فرموده اى وارد کن ، همچنین از پدران و همسران و فرزندانشان هر کدام که صالح بودند، که تو توانا و حکیمى


20- رَبَّنَا اکْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ   .دخان آیه 12

پروردگارا! عذاب را از ما برطرف کن که ایمان مى آوریم


21- رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا وَلِإِخْوَانِنَا الَّذِینَ سَبَقُونَا بِالْإِیمَانِ وَلَا تَجْعَلْ فِی قُلُوبِنَا غِلًّا لِّلَّذِینَ آمَنُوا رَبَّنَا إِنَّکَ رَؤُوفٌ رَّحِیمٌ   .حشر آیه 10

پروردگارا! ما و برادرانمان را که در ایمان بر ما پیشى گرفتند بیامرز، و در دلهایمان حسد و کینه اى نسبت به مؤمنان قرار مده ! پروردگارا، تو مهربان و رحیمى


22- رَّبَّنَا عَلَیْکَ تَوَکَّلْنَا وَإِلَیْکَ أَنَبْنَا وَإِلَیْکَ الْمَصِیرُ. ممتحنه آیه 4

پروردگارا! ما بر تو توکّل کردیم و به سوى تو بازگشتیم ، و همه فرجامها بسوى تو است


23- رَبَّنَا أَتْمِمْ لَنَا نُورَنَا وَاغْفِرْ لَنَا إِنَّکَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ   .تحریم آیه 8

پروردگارا! نور ما را کامل کن و ما را ببخش که تو بر هر چیز توانائى


پروردگارا..    منو هم نفسهامو واسه خودت بردار


Demi Lovato-Lightweight

این اهنگرو دوس دارم میذارم باهم لذتشو ببریم فقط واسه اجرای موزیکش اول موزیک وبو قط کنید بعد رو دکمه پلیی که زیر هست کلید کنید تا اجرا شه

من شیش روز نیستم  دارم میرم شمال



"Lightweight"


The slightest words you said
حتی کوچکترین حرف هایی که زدی


Have all gone to my head
همه و همه (ی حرفات) توی مغزم رفتن


I hear angels sing, in your voice
میشنوم که فرشتهها با صدای تو آواز میخونن


When you pull me close
وقتی تو منو نزدیک میکشی


Feelings I've never known
از احساساتیه که هیچوقت تجربه نکرده بودم


They mean everything, and leave me no choice
اونا به معنی همه چیزن، و هیچ انتخابی برای من نمیذارن

Light on my heart
قلب من نازکه


Light on my feet
قدم هام سبکن


Light in your eyes
یه نور توی چشم تو


I can't even speak
حتی حرف هم نمیتونم بزنم


Do you even know, how you make me weak?
اصلاخودت میدونی که چقدر منو ضعیف میکنی؟

I'm a lightweight, better be careful what you say
من دلم نازکه، بهتره مراقب باشی چی میگی


With every word I'm blown away, you're in control of my heart
هر کلمه ی تو میتونه روی من تاثیر بذاره،تو کنترل قلب منو در دست گرفتی


I'm a lightweight, easy to fall easy to break
من دلم نازکه، آسون میافتم، آسون میشکنم


With every move my whole world shakes, keep me from fallin' apart
با هر حرکتی، تمام دنیای من میلرزه، نذار از هم بپاشم

Make a promise please
لطفاً یه قولی بده


You'll always be in reach
که همیشه در دسترس باشی


Just in case I need, you're there when I call (Here when I call)
که اگه یه وقت احتیاج داشته باشم،بهت زنگ زدم جواب بدی


This is all so new
همه چیز خیلی برام جدیده


Seems too good to be true
زیادی خوب به نظر میاد که بعیده واقعی باشه


Could this really be, a safe place to fall?
ممکنه واقعاً اینجا، جای امنی برای افتادن )عاشق شدن( باشه؟

Light on my heart
قلب من نازکه


Light on my feet
قدم هام سبکن


Light in your eyes
یه نور توی چشم تو


I can't even speak
حتی حرف هم نمیتونم بزنم


Do you even know, how you make me weak?
اصلاخودت میدونی که چقدر منو ضعیف میکنی؟

I'm a lightweight, better be careful what you say
من دلم نازکه، بهتره مراقب باشی چی میگی


With every word I'm blown away, you're in control of my heart
هر کلمه ی تو میتونه روی من تاثیر بذاره،تو کنترل قلب منو در دست گرفتی


I'm a lightweight, easy to fall easy to break
من دلم نازکه، آسون میافتم، آسون میشکنم


With every move my whole world shakes, keep me from fallin' apart
با هر حرکتی، تمام دنیای من میلرزه، نذار از هم بپاشم

Keep me from falling down, drowned in your love
نذار سقوط کنم، در حالی که در عشق تو غرق شدهم


It's almost all too much
اینا دیگه تقریبا زیادتر از حده


Handle with care
باید با دقت کنترلشون کنم


Say you'll be there
بگو که اونجا خواهی بود )وقتی بهت احتیاج داشته باشم(

I'm a lightweight, better be careful what you say
من دلم نازکه، بهتره مراقب باشی چی میگی


With every word I'm blown away, you're in control of my heart
هر کلمه ی تو میتونه روی من تاثیر بذاره،تو کنترل قلب منو در دست گرفتی


I'm a lightweight, easy to fall easy to break
من دلم نازکه، آسون میافتم، آسون میشکنم


With every move my whole world shakes, keep me from fallin' apart
با هر حرکتی، تمام دنیای من میلرزه، نذار از هم بپاشم

Keep me from fallin' apart
نذار از هم بپاشم


Keep me from fallin' apart
نذار از هم بپاشم


Oh ohh
Fallin' apart

سفر..


تو این ساعت شب..       تو این لحظه..     نمیدونم چرا اومدم اینجا هو شروع کردم به نوشتن

شاید چون اینجا برام مثل یه اینه هست ..    

که من تو تنهایی ام میام توش با خودم حرف میزنم

..

فردا دارم میرم سفر..         یه سفر که مقصدش دو رکعت نماز تو صحن با چشای خیسه 

فردا صبح دارم میرم سمت امام رضا     

الانم اومدم اینجا تا یه چیز مهم بگم...         بگم شماها همتون باهام میاین

اومدم بگم که اون لحظه که دستامو حلقه میکنم به ضریحشو چشم هارو میبندم..      به این فکر میکنم که یکی دلتنگ این لحظه هست..    یکی مثل من

..

امشب انگار کویر قلبم بیقراره بارونه

یه قلب..          یه نگاه..           یه اغوش 

نفسهای عمیق امشب اومده سراغم         و من دباره مثل قبل جز اینجا جایی ندارم 

و باز..        این قطره های درخشان میریزندو شب تاریکمو روشن میکنن

و دباره من ..      این واژه های حقیر رو کنار هم میچینم تا از تو که روی صورتم سر میخوری مینویسم

..

انگار هیچ کس نیست

و فقط تو منو میشنوی..      ومن تورو

انگار منو تو اغوشت میگیریو  لمس گرمیه بودنت منو خواب میکنه 

و فقط سکوت هست که اینجا..     بینمون حرف میزنه

خودت ارامش قلب حقیرم باشو دستهامو بگیر...    و تو این بی ارزشی بهم  ارزش بده

..

اومدم یه خدا فظی کنم برم مثلا...    ولی طولانی شد

فقط اومدم بگم اونجا بیادتونم

از طرف همتون وقتی به گنبد طلاش نگاه میکنم بغض میکنم

..

تا پنج روز دیگه برمیگردم

دلتنگ بارون بودنت..


دباره من..

تو این اتاق ته خونه..      هم صدا با سکوت

و انگار غرق میشمو      این واژه ها از دیوار دلم لبریز میشه 

و اینجاست که فقط اشک..     میریزه هو این حس جاری میشه 

امروز تولدته   میدونم

پس میخوام این نوشته رو پر از اشک شوق کنم..

و دل تنگی..       دل خسته گیو      انتظار

میخوام این نوشته رو پر از عشق کنم      عشق به تویی که وارث همه ی دردو دل های قلب های خسته ای

تالا ندیدمت..   ولی انگار چیزی تو دلم هست که تورو از خیلی وقت پیشا میشناسه

حسی که تورو تو این عمق تاریکی  ،خاضعانه صدا میزنه

...

دلتنگ بارونتم  ... 

دلتنگ لحظه ی اومدنت

همون لحظه که خیلی ها فراموش کردنو من میدونستم که میای

چون فقط یک راه هست تا این غبار الوده که ما به پا کردیم بشینه     و اونم بارون ظهور تویه


روزی که بارونش با همه ی روزا فرق داره        یه بارون پر از عطر نرگس

و اون لحظه صورتمو رو به اسمون میکنم تا بارون به اشکهام برسه 


نگاه کن..     شدیم مثل زندانی هایی که توی سیاه چال انداخته شدن

سردو تاریک..           

و روزی که در این زندان باز میشه   تو مثل همون نوری هستی که از شکاف در به صورتم میتابه

چقدر زیبایی با اون قبای سبزو بلند

و دستهای مهربونت اغوش همه ی تنها های عالمه     و تو همه ی اشکای تنهایی رو پاک میکنی

..

نگاه کن..     ببین که چقدر میون قلب ها  فاصله هست      و همه چیز اینجا دنیاییست

پول دنیایی..     ظاهر دنیایی..      واین دنیا شده مثل باتلاقی که عشقو درون خودش فرو برده

..

میدونم منم خوب نیستم ولی تو که تنهایی هامو دیدی

پس پا بذار به خلوت قلبم..          و نذار تا عشقو گم کنم و این چیزیه که با چشای خیس ازت میخوام

منو همنفسهامو تو این سیاه چال تنگو تاریکو سرد    تنها نذار

به امید روز اومدنت


تولدت مبارک

..

دوست دارم


دریاچه ی اب های نقره ای..


دوست دارم تو این پست سکوت کنم          سکوتی پر از دکلمه

فقط...            دلم برای اون روزا تنگ شده..           اون روزا که همه چیز یا صورتی بود یا ابی

اون روزا که تمام کینه های تو قلبمون با یه زبون در اوردن پاک میشد

اون روزا که باهم دست علی میدادیم تا پیش هم بمونیم

و همه چیزمونو به هم میدادیم حتی با ارزش ترین چیزامونو  (لواشک . الوچه دیش دیش. پفک .نوشمک ...)    اون روزا که دوست داشتیم خدارو ببینیم


آنه ! تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت

وقتی روشنی چشمهایت ، در پشت پرده های مه آلود اندوه ، پنهان بود.

با من بگو از لحظه لحظه های مبهم کودکی ات ، از تنهایی معصومانه دستهایت

آیا می دانی که در هجوم دردها و غم هایت ، و در گیر و دار ملال آور دوران زنگی ات ، حقیقت زلالی دریاچه نقره ای نهفته بود ؟

آنه ! اکنون آمده ام تا دستهایت را به پنجه طلایی خورشید دوستی بسپاری ، در آبی بیکران مهربانی ها به پرواز درآیی ، و آینک آنه ! شکفتن و سبز شدن در انتظار توست ، در انتظار تو


برای دیدن ودیو بعد از پلی کردن یکم صبر کنید تا بارگذاری بشه- i love all