...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

یکم وقت آزاد پیدا کردم.. 

امروز پنجم محرمه و یک هفته میشه سربازیم تموم شده.. 

دارم موزیک گوش میدم..    خیلی وقته اینکارو نکردم 

با ماشین کار میکنمو هر روز تو قلک مخصوصم 35 میندازم..     نمیدونم شاید تا وقتی یه کار مناسب پیدا شه همین کار رو کنم

امیدوارم اتفاقای خوب بیوفته..      دلم یه عالمه پول میخواد

نظرات 3 + ارسال نظر
نسیم دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 13:09 http://nasimlos.blogfa.com

سلاااااااااااااااااام دوست خوبم...

یلدا پیشاپیش مبارک .مطالب عالی حرف نداشت به وب منم سربزنی خوشحال میشم.شب یلداتون قشنگ وطولانی

ye bande khoda دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 23:47

Movafagh bashi...

[ بدون نام ] دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:21

خوبه بازم اینجا مطلب میزاری ولی تو وب خودمون چیزی نمینویسی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد