...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

BackStreetBoys-Drowning

واااااای که چقدر دلم واسه اینجا تنگ شده بود..   واسه نوشتن

امشب یه اهنگ از اهنگایی که دوس دارم اوردم

ترجمشو براتون نوشتم

و مثل همیشه واسه گوش دادن به خود موزیک روی عکس بالا کلید کنید


"Drowning"



Don't pretend you're sorry

وانمود نکن که از کارت پشیمونی

I know you're not
می دونم که اینطور نیست
You know you got the power
میدونی تو یه قدرتی تو وجودت داری
To make me weak inside
که منو و از درون به ضعف میکشونه
Girl you leave me breathless
دختر تو کاری می کنی که نفسم در نمی آد؛
But it's okay 'cause
اما اشکالی نداره چون
You are my survival
تو باعث بقای من میشی   
Now hear me say
حالا صدامو بشنو که دارم میگم
I can't imagine life
من نمیتونم زندگی رو بدون
Without your love
عشق تو تصور کنم
Even forever don't seem
Like long enough
حتی ابدیت هم اون قدر طولانی به نظر نمی آد

'Cause everytime I breathe
چون هر وقت که من نفس میکشم
I take you in
تو را مثل هوا به درون می کشم
And my heart beats again
و قلبم دوباره میزنه
Baby I can't help it
عزیزم کاری از دستم بر نمیاد
You keep me
Drowning in your love
کاری می کنی که همیشه در [عمق دریای] عشقت غرق باشم
Everytime I try to rise above
و هر موقع که سعی میکنم خودمو به بالا بکشونم
I'm swept away by love
دوباره تو موج عشقت  غرق میشم
Baby I can't help it
عزیزم کاری از دستم بر نمیاد
You keep me
تو منو نگه میداری
Drowning in your love
وتو عشق خودت غرق میکنی

Maybe I'm a drifter
شاید یه ادم بی ارزش و بی هدف باشم
Maybe not
یا شایدم نه
'Cause I have known the safety
Of floating freely
فهمیده ام که که آزادانه شناور بودن چه امنیتی دارد
In your arms
در اغوش تو که باشم دیگر
I don't need another lifeline
نیازی به عمر ابدی ندارم  
It's not for me
چیزی نیست که به درد من بخورد
'Cause only you can save me
چون تنها تویی که قادری مرا نگه داری
Oh can't you see
اوه ایا نمیفهمی؟؟
I can't imagine life
من نمیتونم زندگی رو بدون
Without your love
عشق تو تصور کنم
And even forever don't seem
Like long enough
حتی ابدیت هم اون قدر طولانی به نظر نمی آد


Cause everytime I breathe
چون هر وقت که من نفس میکشم
I take you in
تو را مثل هوا به درون می کشم
And my heart beats again
و قلبم دوباره میزنه
Baby I can't help it
عزیزم کاری از دستم بر نمیاد
You keep me
Drowning in your love
کاری می کنی که همیشه در [عمق دریای] عشقت غرق باشم
Everytime I try to rise above
و هر موقع که سعی میکنم خودمو به بالا بکشونم
I'm swept away by love
دوباره تو موج عشقت  غرق میشم
Baby I can't help it
عزیزم کاری از دستم بر نمیاد
You keep me
Drowning in your love
کاری می کنی که همیشه در [عمق دریای] عشقت غرق باشم


Go on and pull me under
ادامه بده و منو به زیر بکش( عاشق تر کن)
Cover me with dreams, yeah
منو زیر چتر رویاها بگیر اره
Love me mouth to mouth now
دوسم داشته باشم لب روی لب همین حالا
You know I can't resist
می دونی من نمیتونم  مقاومتی از خودم نشون بدم   
'Cause you're the air
چون تو هوایی که من
That I breathe
دارم تنفسش میکنم

Cause everytime I breathe
چون هر وقت که من نفس میکشم
I take you in
تو را مثل هوا به درون می کشم
And my heart beats again
و قلبم دوباره میزنه
Baby I can't help it
عزیزم کاری از دستم بر نمیاد
You keep me
Drowning in your love
کاری می کنی که همیشه در [عمق دریای] عشقت غرق باشم
Everytime I try to rise above
و هر موقع که سعی میکنم خودمو به بالا بکشونم
I'm swept away by love
دوباره تو موج عشقت  غرق میشم
Baby I can't help it
عزیزم کاری از دستم بر نمیاد
You keep me
تو منو نگه میداری
Drowning in your love
وتو عشق خودت غرق میکنی

Baby I can't help it
عزیزم کاری از دستم بر نمیاد
Keep me drowning
In your love
کاری می کنی که همیشه در [عمق دریای] عشقت غرق باشم
I keep drowning
In your love
دارم در عشقت غرق شوم
Baby I can't help it
عزیزم کاری از دستم ساخته نیس
Can't help it no, no
الان کاری ازم بر نمیاد نه نه

Cause everytime I breathe
چون هر وقت که من نفس میکشم
I take you in
تو را مثل هوا به درون می کشم
And my heart beats again
و قلبم دوباره میزنه
Baby I can't help it
عزیزم کاری از دستم بر نمیاد
You keep me
Drowning in your love
کاری می کنی که همیشه در [عمق دریای] عشقت غرق باشم
Everytime I try to rise above
و هر موقع که سعی میکنم خودمو به بالا بکشونم
I'm swept away by love
دوباره تو موجعشق  غرق میشم
Baby I can't help it
عزیزم کاری از دستم بر نمیاد
You keep me
Drowning in your love
کاری می کنی که همیشه در [عمق دریای] عشقت غرق باشم

...


خسته..   تو سکوت اروم این شب تاریک

..

اومدم یکم بنویسم..      واسه خودم

دلم چند قطره اشک میخواد     ازون اشکا که جنسشو فقط اونایی که تا دیر وقت بیدارن میفهمن

چند قطره نور

..

ولی ارومم..     انگار این همون حسیه که وقتی به اسمون تاریک خیره میشیو دنبال ستاره میگردی

با یه نفس عمیق قلبت پر از شوق میشه..   بی اختیار چشاتو میبندی و یه قطره امید از گوشه چشات جاری میشه

..

وقتی تو باشی..    همه چیز قشنگه

خستگی قشنگه..     اشک قشنگه      حتی دردم قشنگه 


هیچ وقت از قلبم نرو...      تو نباشی از اسمون شب ، فقط سیاهیش سهم من میشه

میدونم تو هم دوسم داری..       میدونم نمیری

تنهام نذار تو این قفس تن

..


تجربه ی کاری

این پست واسه هشت روز پیشه ولی انقدر سرم شلوغ شد که نشد به موقع ثبت بشه

اتفاقی که واقعا باهاش تقدیری که به دست خدای رحمان واسه بندهاش رقم میخوره رو لمس کردم

اولین تجربه ی کاری مهم در ایران خودرو

دلم واسه اینجا خیلی تنگ شده بود..    واسه اون قلب گنده سرخ اون بالا ، کنار بذار اشکاتو پاک کنم

دلم لک زده واسه نوشتن..     نوشته ای که رخنه کنه تو عمق وجودتو تو لحظه ی که دلتنگ خودتی ، به خودت برسی

ولی میام یه روز مینویسم..      بعد با هم مثل قبلنا پر میکشیم

فک  کنم الان که داری اینو میخونی پیش خودت بگی این همه نوشه؛    تازه داره میگه یه روز میام مینویسم

باشه   پس من رفتم..    راستی ازین به بعد موزیکو عکس کلا لاوه

خدایا شکرت که مراقبمی

دوست دارم

بعدا میام مینویسم

رهسپار دریا.. با تو


اومدم اینجا واسه تو بنویسم

تو این لحظه..     که تو اروم بهم تکیه دادی..   منم دستامو دور بدنت حلقه کردم

تو این لحظه..    که داریم به هم نور میدیم..    بهم گرما میدیم

سرتو گذاشتی رو قلبمو داری به لالایی  تپش های ارومش گوش میدی

..

انگار ما تنها نیستیم

خدا پیشمونه..    اره..   انگار اون همون گرمیه دستای مهربونمه

پس دستامو میکشم رو بدنت تا حسش کنی

..

تو این جوی خروشان..   هیچ برگی نمیدونه اخرش تا کجا میره

فقط میشه     با التماس چشای خیس ازش خواست تا مارو تا دریا ببره..  من واقعا دریارو میخوام

تو هم باهام تا دریا بیا..   پس تو هم باهام با چشای خیس ازش بخواه

اومدم این جا تا این لحظه رو ثبت کنم

اخه قراره    یروز بیایم اینارو بخونیمو به هم لبخند بزنیم

...

دوست دارم..