...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

تجربه ی کاری

این پست واسه هشت روز پیشه ولی انقدر سرم شلوغ شد که نشد به موقع ثبت بشه

اتفاقی که واقعا باهاش تقدیری که به دست خدای رحمان واسه بندهاش رقم میخوره رو لمس کردم

اولین تجربه ی کاری مهم در ایران خودرو

دلم واسه اینجا خیلی تنگ شده بود..    واسه اون قلب گنده سرخ اون بالا ، کنار بذار اشکاتو پاک کنم

دلم لک زده واسه نوشتن..     نوشته ای که رخنه کنه تو عمق وجودتو تو لحظه ی که دلتنگ خودتی ، به خودت برسی

ولی میام یه روز مینویسم..      بعد با هم مثل قبلنا پر میکشیم

فک  کنم الان که داری اینو میخونی پیش خودت بگی این همه نوشه؛    تازه داره میگه یه روز میام مینویسم

باشه   پس من رفتم..    راستی ازین به بعد موزیکو عکس کلا لاوه

خدایا شکرت که مراقبمی

دوست دارم

بعدا میام مینویسم

نظرات 2 + ارسال نظر
raha سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:30

agha man adabiatam aslann khob nist nemidonam tajrobeye kari che rabti be aks dareh

عکسش قشنگ بود گذاشتم همین جوری ..
اره ربط نداره
عکسش قشنگ نیست؟

دریا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:20 http://azjensebaranam.blogsky.com

امیدوارم همیشه موفق باشید
و خبرها و نوشته اتون از شادی باشن...

ممنون دریا...

معذرت دیر به دیر میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد