...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

چهار شنبه سوری..

الان که دارم اینو مینویسم رفیقام دارن همدیگه رو میکشن..   همشم زنگ میزنن منم بهشون ملحق بشم

ولی میدونی..   حسش نی..

امشب مامانم بخاطر من سبزی پلو با ماهی سخاری درست کرده..  تا من بیرون نرم

قربونش برم..    میدونه اگه برم بیرون یا میکشم یا کشته میشم

گفتم اگه خدایی نکرده یکی ازون نارنجکا بخوره کنارم یچیز کوچیکم بشه عید ادم خراب میشه..

گفتم بیام یکم بنویسم..   

میدونی..    حس میکنم نیاز به ارامش دارم..     ارامشی از جنس بارون نم نم..

..



یه حالی..


چند روزیه یکم بی حوصله ام..    ولی حالم خوبه

امروز روز دهمیه که تو یگانم..    صبح سال 4:30 بیدار میشمو 5 راه میوفتم

فکرشو کن 21 ماه باید برمو بیام..  با مرخصیه هر ماه یک روز

ولی اشکال نداره..    امیدوارم بتونم تا چند ماه دیگه یه ماشین بخرم

باید از همین الان به فکر یه سیستم خفن واسش باشم..  

باید صداش انقدر بلند باشه که 4:30 صبح تو راه خوابمو بپروه..

این روزا حالم یه حالیه..  

دلم یه سفر با ازین قطار درجه سه ها میخواد اونم با کسی که بغلش خیلی گرم باشه..




اموزشی تموم شد..

این روزا حالو هوای من شبیه ای عکسه هست..

اموزشیم هم تموم شد..

الان که فکرشو میکنم میبینم زیادم بد نبود..

یه خستگیه خاصی تو بدنمه که فک کنم فقط با یه سفرو چند بار استخر سونا جکوزی رفتن از بدنم در بیاد..

انگار دلم پر از امیدو ارامشه..

تا 10 هم مرخصی ام بعد تازه شروع میشه

توکل به خدا..