...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

اموزشی تموم شد..

این روزا حالو هوای من شبیه ای عکسه هست..

اموزشیم هم تموم شد..

الان که فکرشو میکنم میبینم زیادم بد نبود..

یه خستگیه خاصی تو بدنمه که فک کنم فقط با یه سفرو چند بار استخر سونا جکوزی رفتن از بدنم در بیاد..

انگار دلم پر از امیدو ارامشه..

تا 10 هم مرخصی ام بعد تازه شروع میشه

توکل به خدا..

نظرات 6 + ارسال نظر
darya سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:30 http://azjensebaranam.blogsky.com

moafagh bashid
khaste nabashid

رها سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 20:34

ای وای من موزیکی که گذاشتی مشکل منکراتی داره.بنابر این به فیلتر شدن سایتت می اقدامم.آخی شاعرش چقدر بچه بوده مزخرف سرودهخوب شاید منم اگه قافیه گیر نیارم از در ودیوار بسرودم

maryam سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 17:52 http://www.manotanhayi2.blogfa.com

و اشک...

و خاطراتی مبهم از گذشته

و احساسی که ماند در کوچه های خیس سادگی ام

فرصت با تو بودن توهمی شیرین بود

خواب کودکانه ی من

و تو ماندی در خاطرم

بی آنکه تو را ..!!!

چه قدر سخت است که با آشنا ترینت بیگانه باشی...

بعد از این همه عبورِ کبود،

قول میدهم دیگر قدر خلوتهایم را بدانم...

maryam سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 17:48 http://www.manotanhayi2.blogfa.com

میان ماندن و نماندن

فاصله تنها یک حرف ساده بود

از قول من

به باران بی امان بگو :

دل اگر دل باشد ،

آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد

maryam سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 17:47 http://www.manotanhayi2.blogfa.com

آدمهــــــــــــا

آنقـــــــــدر زود عـــــــــوض مـــــــــی شونــــــــد …

آنـــــــــــقدر زود

که تـــــــو فرصتــــــــــــ نمی کنـــــــــــــی

به ساعـــــــتتــــــــــ نـــــگــــــــاهـــــــــــی بینــــــــــدازی

و ببینـــــــــی چنــــــــد دقــــیقــــه

بـــــین دوستـــــــــی هـــــا
تا

دشـــــمنـــــــی هــــــــــا
فــــــــاصلــــــــه

افتـــــــــاده استــــــــــــ....

آرش... یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:08

سلام
اولا تبریک بابت تموم شدن آموزشی...
دوما موزیکی که گذاشتی خیلی قشنگه...
سوما آره بعد آموزشی واقعا یه سفر میچسبه.تجربه کردم که میگما...
چهارما(داریم آیا؟)به چه دلیل دیگه ج پی امارو نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟این که فقط ما نظر بدیم شما تایید کنی حس جالبی نمیده.ارتباطه یه طرفه میشه پ خواهشا ج بده
منتظریم آق رضا

ممنون..
اخه خیلی از وب ها فقط تایید میکنن..
من فقط جواب کامنتایی میدم که پرسشی باشه
بیشتر وقتا تا بیام جواب کامنتارو بدم فرصتی واسه نوشتن تو خود وب نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد