...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

بهمن پاییزی..


تو تاریکی نشستم تو رخت خوابم.. 

دارم تو سکوت..  به صدای بارون گوش میدم 

بارون نم نم پاییزی که داره تو بهمن ماه میاد 

ولی انگار تنها نیستم..     تو هم کنارمی.. حس میکنم رو سینم دراز کشیدیو منم دارم تو موهای حریرت نفس میکشم. 

دستامم پتوت کردم تا یوقت سردت نشه.  میبینی..   یادت آنقدر آرامش بخشه ببین اگه خودت باشی چی میشه..

دارم تو دلم با خدا حرف میزنم تا یجوری راضی شه زود تر  ارامشمون رو کامل کنه..

دوست دارم نور قلبم..   دوست دارم همنفسم.. 

نظرات 1 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 19:44 http://azjensebaranam.blogsky.com

بسیار بسیار زیبا...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد