...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

گرسنه ای از خواب پریده..

امشب یکم گشنم بود رفتم سریخچال  در یخچالو بازیدم یادم افتادید که مسواکیدم   بعد خلاصه

 دیدم نمیشه گرسنه خوابید اخه شنیدم خیییییییییلی ضرر داره  والا من که میتونستم تحمل کنم

اره دیگه..    بعدش سه تا تخم مورغ شهید کردم تو ماهی تابه جاتون خالی 

بعد حس کردم نمیشه با این وضعیت خوابید

خلاصه این که ما یه ستون داریم تو خونمون که دورش میشه ورزش کرد..    تصمیم گرفتم یه 150 دور دورش بزنم تا شاید راه تفنس باز شه تا من برم بخوابم 

یه چند دور زدم تا این که حس کردم اگه ادامه بدم دباره گرسنم میشه 

بعد خودمو متوقف کردم گفتم بیام اینجا ببینم طرفدارم برام چنتا کامنت گذاشتن که مثل همیشه با استقبال میلیونی شما مواجه شدم

ولی خوب برام عادی شده...      با این که انقدر طرفدار دارم تالا هیچ وقت خودمو گم نکردم

..

خوب الان فک کنم کاملا هزم شده مرغ های متولد نشده

برم به خواب ناز فروووووو برم


یکم تغییر..

میخوام یکم یه جور دیگه بنویسم

فقط یکماا

شاید یکم شاد تر تو مایه های بترررررررکووووووووون   

دانشگاه هم داره کم کم شروع میشه منم که بچه درس خووووووون  بخاطر همین ازین به بعد زود به زود اپ میکنم

موزیک وبم فقط شیشو هشتو دنسو اکس پارتی  

ولی بگم همین اولش که مختلط نیستاا

میدونی یکمم میخوام ازین چرتو پرتا بنویسم..    نمیشه که همش ادم حرفای قشنگو درست حسابی بزنه که

..

اگه پیشنهاد چرتی داشتید بهم بگید ..


من کاملا بیدارم..


اومدم با یکی دیگه از اهنگایی که دوسش دارم ..    برای همنفسام

(برای گوش کردن به موزیک پلیر وبو استوپ کنید بعد روی دکمه پلی پایین در کنار سطر اول کلید کنید)  امیدوارم لذت برید


Katy Perry - Wide Awake

 

 

I'm wide awake

من کاملا بیدارم


I'm wide awake

من کاملا بیدارم


I'm wide awake

من کاملا بیدارم


Yeah, I was in the dark

آره من تو تاریکی و نادانی بودم


I was falling hard

من داشتم سخت از بین میرفتم


With an open heart

با یه قلب باز


I'm wide awake

من کاملا بیدارم


How did I read the stars so wrong

چطوری تونستم ستاره های بختمو اشتباه بخونم


I'm wide awake

من کاملا بیدارم


And now it's clear to me

و حالا برام روشنه که



That everything you see

که هرچیزی که آدم میبینه


Ain't always what it seems

همیشه اون چیزی نیست که به نظر میاد


I'm wide awake

من کاملا بیدارم


Yeah, I was dreaming for so long

آره من مدت زیادی خواب بودم


I wish I knew then What I know now

کاش قبلا چیزایی که امروز میدونم رو میدونستم


Wouldn't dive in

اونوقت غرق نمیشدم


Wouldn't bow down

تسلیم چیزی نمیشدم


Gravity hurts

جاذبه صدمه زنندست


You made it so sweet

تو اونو شیرینش کردی


Till I woke up on On the concrete

تا موقعی که روی زمین سفت بیدار شدم


Falling from cloud 9

از ابرها با خوشحالی پایین میوفتم


Crashing from the high

از بالاترین نقطه سقوط میکنم


I'm letting go tonight

امشب من همه چی رو فراموش میکنم


(Yeah I'm) Falling from cloud 9

(آره من) از ابرها با خوشحالی پایین میوفتم


I'm wide awake

من کاملا بیدارم


Not losing any sleep

نه اینکه خواب هامو از دست بدم


Picked up every piece

سر موقع میخوابم و بیدار میشم


And landed on my feet

و روی پاهام فرود میام


I'm wide awake

من کاملا بیدارم


Need nothing to complete myself – nooohooo

چیزی نیاز ندارم که خودمو باهاش تکمیل کنم ــ نـه


I'm wide awake

من کاملا بیدارم


Yeah, I am born again

آره من دوباره متولد شدم


Outta the lion's den

بیرون از لانه شیر


I don't have to pretend

لازم نیست که وانمود کنم


And it's too late

و حالا خیلی دیره


The story's over now, the end

قصه حالا تموم شد، پایان


I wish I knew then What I know now

کاش قبلا چیزایی که امروز میدونم رو میدونستم


Wouldn't dive in

اونوقت غرق نمیشدم


Wouldn't bow down

تسلیم چیزی نمیشدم


Gravity hurts

جاذبه صدمه زنندست

You made it so sweet

تو اونو شیرینش کردی


Till I woke up on On the concrete

تا موقعی که روی زمین سفت بیدار شدم


Falling from cloud 9
از ابرها با خوشحالی پایین میوفتم

Crashing from the high

از بالاترین نقطه سقوط میکنم


I'm letting go tonight

امشب من همه چی رو فراموش میکنم


(Yeah I'm) Falling from cloud 9

(آره من) از ابرها با خوشحالی پایین میوفتم


Thunder rumbling

صاعقه میخروشه


Castles crumbling

قاعه ها نابود میشوند


I am trying to hold on

من دارم سعی میکنم که خودمو نگه دارم


God knows that I tried

خدا میدونه که من دارم سعیمو میکنم


Seeing the bright side

که قسمت نورانی تر(نیمه پر لیوان) رو ببینم


But I'm not blind anymore...

ولی من دیگه کور نیستم


I'm wide awake

من کاملا بیدارم


I'm wide awake

من کاملا بیدارم


Yeah, Falling from cloud 9

آره, از ابرها با خوشحالی پایین میوفتم


Crashing from the high

از بالاترین نقطه سقوط میکنم


I'm letting go tonight

امشب من همه چی رو فراموش میکنم


(Yeah I'm) Falling from cloud 9

(آره من) از ابرها با خوشحالی پایین میوفتم


I'm wide awake

من کاملا بیدارم

...

چراغ ها خاموشه...

من

تو این اتاق کوچیک             و               سکوت

چیزی دباره منو کشونده اینجا..

حسی که انگار این واژه هارو از لبه ی دیوار قلبم لبریز میکنه..

امشب حس یه کودکی بهونه گرفته رو دارم...     حس اشنایی میادو در لبتابو باز میکنه هو با یه نفس عمیق شروع میکنه به لمس این دکمه ها

...    دلم میخواد بنویسم    ولی   قبلش میرم تو اون فولدری که توش اهنگامو گلچین کردمو میزنم تو پخش تصادفی اهنگ   تا سرنوشت برام اهنگاشو انتخاب کنه

..

دلم برات تنگ شده


میای امشب کنارم..?    میای بغلم کنی..     اصلا حرف نزنیم..   فقط بذار بغلت کنمو اروم چشام بسته شه 

تو دستاتو بزاری رو چشمام تا نور از لای انگشتات بشینه رو گونه هام..

..

دلم گرفته انگار..

اینجا که کسی نیستو من فقط میتونم واژه هارو به اغوش بکشم

دلم میخواد اینجابودی

ولی نه     

یه چیزی شبیه لبخند الان نشته رو لبم   

تو هستی..            اینجایی 

تو اینجایی یو تو این نقطه چین ها خلاصه شدی

...