...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

گرسنه ای از خواب پریده..

امشب یکم گشنم بود رفتم سریخچال  در یخچالو بازیدم یادم افتادید که مسواکیدم   بعد خلاصه

 دیدم نمیشه گرسنه خوابید اخه شنیدم خیییییییییلی ضرر داره  والا من که میتونستم تحمل کنم

اره دیگه..    بعدش سه تا تخم مورغ شهید کردم تو ماهی تابه جاتون خالی 

بعد حس کردم نمیشه با این وضعیت خوابید

خلاصه این که ما یه ستون داریم تو خونمون که دورش میشه ورزش کرد..    تصمیم گرفتم یه 150 دور دورش بزنم تا شاید راه تفنس باز شه تا من برم بخوابم 

یه چند دور زدم تا این که حس کردم اگه ادامه بدم دباره گرسنم میشه 

بعد خودمو متوقف کردم گفتم بیام اینجا ببینم طرفدارم برام چنتا کامنت گذاشتن که مثل همیشه با استقبال میلیونی شما مواجه شدم

ولی خوب برام عادی شده...      با این که انقدر طرفدار دارم تالا هیچ وقت خودمو گم نکردم

..

خوب الان فک کنم کاملا هزم شده مرغ های متولد نشده

برم به خواب ناز فروووووو برم


نظرات 14 + ارسال نظر
هستی یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:23

اون که لای در یخچال مونده خودتی دیگه چقد اهنگ وبت قشنگه رضا بعد هی تو برو سراغ اهنگای اجنبی

اجنبی ها هم قشنگن هستی
من قشنگاشو میذارم

هستی شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:45

سلام برادر رضا خوفی میبینم که کسب و کارت گرفته دیگه موقع شوهر دادنته ها

اره .. از کجا فهمیدی
ولی چنتا خواستگار اومد فهمیدن که جاهاز ندارم رفتن

دریا جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:47 http://azjensebaran.blogsky.com

مرسی از حضورتون
شرمنده که حضورم کمتر از قبله

خواهش میکنم عزیز

مهسا پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:43

چاقالو حالا چلا توخمومولقالو شهید کردی؟؟ قاتل

خوب پس تورو شهید میکردم؟؟

شبنم چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:59

یخچال یه کشش عجیبی داره........مخصوصا روزای تعطیل..........

اره لامصب

دریا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:47 http://azjensebaran.blogsky.com

مرسی از حضورتون
ممنونم
نظر لطف شماست

خواهش میشه

سپیدبال دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:07

همون آهنگ که میگه اسمون دیگه نمی باره...نمی باره نمی باره..قرص مسکنم ارومم نمیکنه...
همونکه میگه خاطراتو میخوام فط و فراوون!!

اهااااااااااااااان اره

ⓖⓞⓛⒾツ یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 http://flowerever.blogsky.com/

خدایی مونس روزهای تنهایی یخچاله
قبول داری؟

ای گفتی ..
فقط تو منو اینجا درک کردی

همون بالایی شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:28

اینم از آهنگ...باحال بودا..
کی خونده ایا؟؟

کدوم اهنگو میگی ؟

سپیدبال شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:15

واوووو...عکسو الان دیدم...بسیار عکس خوبیست..مارا یاد تو میاندازد..!!
تخم مرغ اگر کم اوردی میخواهی برایت بیاوریم؟؟

عکسشو منم دوست دارم
نه ممنون شما جیب مارو نزن تخم مرغ نمیخواد

سپیدبال شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:03

عاشق این تغییراتتم...
میگم حالا نمیشه مجلسو مختلط کنید؟؟
ما دخترا فقط دست میزنیم..شما پسرا برقصید...نمیشه؟ ؟ها؟؟
بعدشم اینکه....ماشالاااااااااااااااااااااااا اشتها.....

خوب همه مثل شما دختر خوب نیستن که بشینن دست بزنن..
اره همه بهم میگن اشتهام فولادیه

دریا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:23 http://azjensebaran.blogsky.com

سلام
خوی خوبه نمیشد که گرسنه بمونید!
نوش جان
هزم نه!
هضم!
موفق باشید

اره
فقط انگار شما با توجه میخونید ..

الهام جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 http://www.eli34.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.?
.?
..?
...?
....?
.....?آپم بهم سر بزنی خوشحالم می‌کنی
......?......................?...?
..........?.............?............?
..............?.....?...................?
...................?.....................?
................?......?..............?
..............?.............?....?
.............?
...........?منتظرتم
.........?
......?

اومدم الهام..

آتوسا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:44

سلام داداش

سلام اتوسا خانوم کم پیدا
خوبی؟
راستی برام ادرس وبو بذار تو کامنت بعدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد