...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

دوسش دارم..


تصمیم دارم واسه تقویت زبان بچه های وب بعضی وقتا این مدلی پست بذارم

این یکی از موزیکای مورد علاقمه..     یه حسی تو این اهنگ هست

براتون همراه با معنیش اینجا میذارم 

حتما معنیشو بخونید...                    برام نظرتونم بنویسید


Ooooooooouuhh


Can you feel me
می تونی منو احساس کنی



When I think about you
With every breath I take
وقتی که با هر نفسم بهت فکر می کنم

Every minute
در هر دقیقه...

No matter what I do
مهم نیست چی کار می کنم

My world is an empty place
دنیای من خالیه

Like I've been wonderin the desert
مثل اینکه هزاران روزتوی یک بیابون عجیب هستم

For a thousand days ( ohhuh )
Don't know if it's a mirage
نمی دونم که سرابه یا نه

But I always see your face, baby
اما همیشه چهرت رو می بینم عزیزم

I'm missing you so much
خیلی دلم واست تنگ میشه

Can't help it, I'm in love
نمی تونی کاری کنی... من عاشق شدم

A day without you is like a year without rain
یک روز بدون تو مثل یک سال بدون بارونه

I need you by my side
بهت نیاز دارم که کنارم باشی

Don't know how I'll survive
نمی دونم چطور می خوام زنده بمونم

A day without you is like a year without rain
یک روز بدون تو مثل یک سال بدون بارشه

Ohhohoh, Woooaaahh woaahh

The stars are burning
ستاره ها دارن می درخشن

I hear your voice in my mind ( it's in my mind )
صداتو تو ذهنم میشنوم

Can't you hear me calling
نمی تونی بشنوی که دارم فریاد میزنم!

My heart is yearning
قلبم پر از آرزو و امیده

Like the ocean that's running dry
مثل اقیانوسی که داره خشک میشه

Catch me I'm falling
منو بگیر دارم سقوط میکنم

It's like the ground is crumbling underneath my feet
انگار زمین داره زیر پام فرو میریزه و نابود میشه

Won't you save me
نمی خوای نجاتم بدی؟!

There's gonna be a monsoon
یک بادی ایجاد خواهد شد

When you get back to me
وقتی که بهم برمیگردی

Ohhhh baby
عزیزم...
I'm missing you so much
خیلی دلم واست تنگ میشه

Can't help it, I'm in love
نمی تونی کاری کنی... من عاشق شدم

A day without you is like a year without rain
یک روز بدون تو مثل یک سال بدون بارونه

I need you by my side
بهت نیاز دارم که کنارم باشی

Don't know how I'll survive
نمی دونم چطور می خوام زنده بمونم

A day without you is like a year without rain
یک روز بدون تو مثل یک سال بدون بارشه

Ohhohoh, Woooaaahh woaahh

So let this drought come to an end
بذار این خشکسالی به پایان برسه

And may this desert flower again
شاید این بیابون دوباره سرسبز بشه

And I need you here
من اینجا بهت نیاز دارم

I can't explain
نمی تونم حرفی بزنم و توضیح بدم

But a day without you
اما 1 روز بدون تو

Is like a year without rain
مثل یک سال بدون بارونه!



Ohhohoh

بارون..


منو دریا منو بارون منو آسمون صدا کن
اسممو واژه به واژه تو دل ترانه جا کن
منو شب صدا کن اما اون شبی که تو رو داره
اون شبی که جای ماهش تو رو پیش من بیاره
منو آیینه صدا کن که می خوام مثل تو باشم
که برای با تو بودن می خوام از خودم جدا شم
منو دریا منو بارون منو آسمون صدا کن
اسممو واژه به واژه تو دل ترانه جا کن

...

روز مادر.. بدون مادر


امروز روز مادر  بود...

طرفای ساعت 7 بود که یکی از دوستام زنگید گفت بیا بریم پارک یکم بشینیم هوا خوبه..

منم اون پیرهن ابی نفتیه رو پوشیدم راه افتادم سمت پارک

..

خییابونا خیلی شلوغ بود..           دست هر کی یه جعبه شیرینی بود..

اصلا انگار امروز با روزای دیگه فرق داشت

ازون روزا بود که انگار پر از شور نشاط هستش

قدم زنون رسیدم به پارک محل 

..

نشستیم رو صندلی..

ولی نمیخوام ازین چیزا بنویسم..

میخوام از حسی بنویسم که اون لحظه روی اون صندلی گلومو یه لحظه فشار داد

حسی که خیلی دوست دارم اینجا ثبت بشه 

این نوشته رو تقدیم اون قلبی میکنم که امروزو کنار قاب عکس مارش نشستو اشک ریخت...

نه شیرینی خرید..     نه گل..

لبخندو   شادیو رو لب دوستاش دیدو   به زور    جلوی اشکاشو گرفت

به خودت نگاه کن...       به مادرت نگاه کن...

اونم یه روز مثل تو بود..        ولی یه روز از خواب بیدار شد دید دیگه مادرش نفس نمیکشه

به خدا دوست نداشتم از غم بنویسم

ولی..     این خیلی مهمه

خیلی مهمه که بدونیم کسایی هستن که امروز ارزوی دستای گرم مادرشونو دارن

دستایی که کشیده شه رو سرشون..     بوسه های مادر..

.

میخوام امشب اینجا کنار قلب تنهاش اشک بریزم 

میخوام بدونه اون دستای مهربونی که نوازشش میکرد ، جسم مادرش نبود

بلکه روح مهربونی بود که از چشمه ی عشق خدا جاری شده بود

میخوام بدونه که اون روح فنا ناپذیره 

.

خدایااااااااااا ..     شاید فردا منم مثل اون تنها بشم..

پس بهم این لیاقتو بده که تا وقتی که هست دستاشو بوسه بارون کنم


...خدایا

قسمت میدم به همه ی معرفتو زیباییت...

قلب های تنهارو تنها نذار...

...

مادر..


                                                                     مثل دریا پاک و زیبا می شود

                                                             با نگاه مهربان و آبیش

                                                 غصه ها را از دلم پر می دهد

                                    چشمان روشن و مهتابیش

 

حرفهایش دلنشین و ساده اند                                   

                     خنده را روی لبم جان می دهند                   

                      مهربانی مثل ابر نو بهار

                                                    دستهایش بوی باران می دهند


                                                               با تو ای جان تا بهشت آسمان

                                                   پر کشید دل به دیدار خدا

                           با تو شادم مهربانم مادرم

بر سر سجاده ی سبز دعا

...


امشب خیلی دلم گرفته

حسی که میخواد یکیو محکم بغل کنه..      یکی که بهت خیلی نزدیکه ..

بعد اروم چشاتو ببندی از ارامش خوابت ببره

تو این سکوت ؛ اینجا واسه تویی که همنفسمی مینویسم

نمیدونم میفهمی که حست میکنم یا نه 

شاید پیش خودت بگی این پسره هم دیونه هست

این همه دختر تو خیابون..     

ولی ....

یه چیزی اینجا هست کنار منو تو که هیچ جا تجربش نکردم 

منو تو زیاد از هم نمیدونم..      ولی یه حسی بینمون هست که اینگار همه از یه پدر مادر به دنیا اومدیم

به خدا انقدر خسته ام از این دنیای نامرد..        انقدر خسته ام از چیزایی که میبینم..    از بی اعتمادی..

تو هم میبینی میدونم ..         

بیاید تموم کنیم این این حس تنهاییو...       بیا از گرمیه دستامون به هم بدیم..     تواین دنیای تاریک سرد

قلبم خسته است..      میفهمی..؟؟

شاید خیلیها کنارم باشن..         ولی وقتی دلت میگیره میتونی تو بغل چند نفرشون گریه کنی؟؟

میخوام فاصله هارو بردارم              واسه همین بهت میگم همنفسم

شاید تو و من تو این دنیا بزرگ اصلا به حساب نیایم ...

ولی هر کس دنیای خودشو داره   بیا با هم یه دنیای قشنگ بسازیم

چرا انقدر از هم دوریم؟ 

دستاتو به من بده...

تو این شب تاریکو سرد کسی واسه کسی نمیمونه

ولی...           بیا منو تو واسه هم باشیم

به هم نزدیک باشیم ...

بیا کنار هم به خدا نزدیک باشیم  

بیا اشکای همو پاک کنیم 

...

تومی ایی...


تو می ایی

از یه راه دور با پاهای خسته

از میان تاریکی ها با فانوسی به دست

....