...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

...


امشب خیلی دلم گرفته

حسی که میخواد یکیو محکم بغل کنه..      یکی که بهت خیلی نزدیکه ..

بعد اروم چشاتو ببندی از ارامش خوابت ببره

تو این سکوت ؛ اینجا واسه تویی که همنفسمی مینویسم

نمیدونم میفهمی که حست میکنم یا نه 

شاید پیش خودت بگی این پسره هم دیونه هست

این همه دختر تو خیابون..     

ولی ....

یه چیزی اینجا هست کنار منو تو که هیچ جا تجربش نکردم 

منو تو زیاد از هم نمیدونم..      ولی یه حسی بینمون هست که اینگار همه از یه پدر مادر به دنیا اومدیم

به خدا انقدر خسته ام از این دنیای نامرد..        انقدر خسته ام از چیزایی که میبینم..    از بی اعتمادی..

تو هم میبینی میدونم ..         

بیاید تموم کنیم این این حس تنهاییو...       بیا از گرمیه دستامون به هم بدیم..     تواین دنیای تاریک سرد

قلبم خسته است..      میفهمی..؟؟

شاید خیلیها کنارم باشن..         ولی وقتی دلت میگیره میتونی تو بغل چند نفرشون گریه کنی؟؟

میخوام فاصله هارو بردارم              واسه همین بهت میگم همنفسم

شاید تو و من تو این دنیا بزرگ اصلا به حساب نیایم ...

ولی هر کس دنیای خودشو داره   بیا با هم یه دنیای قشنگ بسازیم

چرا انقدر از هم دوریم؟ 

دستاتو به من بده...

تو این شب تاریکو سرد کسی واسه کسی نمیمونه

ولی...           بیا منو تو واسه هم باشیم

به هم نزدیک باشیم ...

بیا کنار هم به خدا نزدیک باشیم  

بیا اشکای همو پاک کنیم 

...

نظرات 7 + ارسال نظر
سپیدبال یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:55

بده دستاتو به دستم
تا با هم کلبه بسازیم
کلبه ای پر از من و تو
از من و تو ما بسازیم....
قشنگ بود مستر...
هم نفس تنهایی های همه ما...

شعر تو هم قشنگ بود سپید بال...
ممنون

مرسده پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:44 http://www.mersedess.blogfa.com


$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
? آپم
...°....O آپم
.......°o O ° O آپم
.................° آپم
.............. ° آپم
............. O آپم
.............o....o°o آپم
.................O....° آپم
............o°°O.....o آپم
...........O..........O آپم
............° o o o O آپم
......................? آپم
...................? آپم
...............? آپم
...........? آپم
........? آپم
....? آپم
.? آپم
*?´¨)
¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨)
______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*.

وااااااااااای چه پروانه ی قشنگی..
الان میام

بهناز پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:26 http://sokuteshab90.blogfa.com

سلام
منم این صمیمتو حس میکنم نمیدونم چرا اما اینجا حس خوبی دارم
مرسیییییییییی که خوبی

خوبه ... حس خوبه

هستی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:48

فعلا که دستم بنده مگه نمیبینی هزار جوره کار سرم ریخته بعدا دستم و بهت میدم اما زود پسم بدیا

باشه پ ن پ فکر کردی میخوام بندازم تو زود پز بپزم با لوبیا بعد توش بربری تیلید کنم بخورم..

مهسا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:57

وقتی میگویم خدانگهدار.. یعنی دستم رابگیر؛ اغوشت رابه من هدیه کن، وبایک دنیا عشق بگو: بی من دوام نخواهی اورد..

قشنگ بود...

ممنون مهسا

سارا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:11

همچین میگی میفهمی انگار ما نفهمیم.

منظورم این نبود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:35

سلآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآم میسی همون کارو کردم حالا بهترشده.ولی دیر شده بود آخه فرزاد دیدش اونطوری

خوبه که تونستی درستش کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد