...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

فقط تو اینجایی..


امشب دلم خیلی تنگه ..

چرا نفسهامو بغض گرفته..       تنها تویه کوچه نگاه میکنم به اسمون ..   

در حالی که صدای پای ادمایی که از کنارم رد میشن به گوشم میرسه

اینجا یه کویر خشکه...؟

هیچ ادمی اینجا وجود نداره..

خدایا نگاه میکنم به اسمون..     چشامو میبینی که لبریزه..؟

میبینی اینجا چقدر دوست داشتن نفرت انگیز شده

.

خدایا میبینی ..    میون این ادما وقتی دلت مهربون باشه ..     له میشی

میون این ادما وقتی به یکی میگی دوست دارم..    بهت خیانت میکنه..

.

شاید اینجارو تو از قصد اینقدر تاریکو سرد افریدی..

تا تو این تاریکی که به هیچ چیزوهیچ کس نمیشه تکیه کرد بهم بگی فقط من پیشتم..

فقط من....

نگاه میکنم به اسمون..     توروصدا میزنم با اشکام

بهم یه یار از دیار خودت بده..     یه یار که تو تو قلبش باشی

تنهام نزار که بیتو هیچم..


دوست دارم


دل مجنون..



می خواهم برای دیار عاشقی

 

                  بگذارم پیغام

 

                          عاشقا

 

                عشق بهایش سخت است

 

             هر که از راه رسد عاشق نیست

 

                               شعر منهم شعر نیست

 

                                   عاشقی مرد سفر می طلبد

 

                                                دل سنگ می طلبد !

 

                                                دل من سنگ نبود

 

                                      دل من سنگین بود

 

                            دل من راه نداشت 

 

                   دل من کودک بود

 

                                هر زمان تنها بود

 

                  جغجغه برپا بود

 

                        دل من کودک بود

 

                      ودر این شهر معمای جنون

 

                           دل من سنگ نبود ، سنگین بود

 

                   این دل کودک من پر ز هوسهای بلا انگیز بود

 

                                     

   یا که نه.؟؟

               مجنون بود ......

 

                     عاشقا  می فهمید ؟

 

                                           دل من مجنون بود............

بیا..

یه وب جدید زدم بعضی هاتون نمیدونید این ادرسشه توش طنز مینویسم

بیاین خوش میگذره


                       http://face-to-face.blogsky.com/

رویای من..


دلم گرفته..

.

دوست داشتم خونمون توکویر بود

من یه اتاق داشتم که سقف نداشت..      وقتی تو رخته خوابم لم میدادم

پتومو میکشیدم تا زیر چشامو خیره میشدم به اسمون..

خیره میشدم به ستاره ها و توشون دنبال حیات میگشتم

.

نمیدونم اینو بگم یا نه..

ولی میگم ..

دوست داشتم وقتی که به اسمون خیره میشم کناراونی باشم که قراره نفسهام مال اون باشه..

دوست دام دستشو بگیرم..    براش از لبخند ستاره ها بگم

انگشتمو ببرم سمت پرنور ترین ستاره ی تو اسمونو بهش بگم تو اون تک ستاره یی..      توی اسمون تاریک قلب من

یه هندونه هم میخوام ..     یه تیکه ی بزرگ قارچ کنم گاز بزنم تا ابش بپاشه درو دیوار

یه تیکه ی کوچیک به اون بدم تا حرسش در بیاد

میدونی چیه..؟

اصلا دلم یه بغل مهربون میخواد که توش رها باشم از همه ی خسته گیها

دلم خیلی خسته است

خسته از ادمای این دنیا..   

ادمایی که وقتی کنارشونی بهت فقط اسیب میرسه

خسته از دیدن ادمایی که نور خدا رو تو وجودشون خواموش کردن

.

خدایا چرا اینجوری شده اینجا

یکی میگه عشق فقط تو قصه هاست      یکی میگه عشق همون هوسه

یکی مگه اصلا عشق وجود نداره

یعنی کسی صدای قلبشو نمیشنوه..؟

قلبی که یه تیکه از خدا توش هست ..       مگه اسم دیگه ی خدا عشق نیست..؟           

مگه وقتی اشک از چشات میاد اونوبی صدا، صدا نمیزنی..؟

میدونی چیه..     همه غرق شدن تو این باتلاق تن

 روی لوح شفاف قلبها زنگار نشسته..

.

خدایااااااااا  

کمکمون کن ..         چراغ این راه تاریک باش

وقتی تو چراغ راهمون بشی..

تمام رویاهای پاک دست نیافتنی بدست میاد

خدایاااااااا  بهمون اشک معرفت بده تا این لوح کدرو بشوریم

تا تصویر عشق توش جلوه کنه..

تو که میدونی چقدر اینجا کثیفه..      میدونم میبینی التماس خیس چشمامو

.

پس منو همنفس هامو حفظ کن

.

دوست دارم

شام غریبان..

           

 

امشب چرا دلم یجوریه.. 

امشب شام غریبان بود..            همه الان خوابیدن.. 

ولی من بیدارم    با یه دل خسته.. 

محرمم تموم شد 

کاش الان تو حرمت بودم 

بعضی وقتا که بهت فکر میکنم دلم میخواد هیچ وقت از یاد تو خارج نشم 

چقدر زیبایی.. 

با خون سرخت تصویر خدارو تو قلب ما کشیدی..  

امشب چقدر غریبی.. 

چقدر تنها 

یه شمع برات روشن میکنم..       بهش خیره میشمو اشک میریزم

  . 

حس میکنم  پیشمی.. 

وقتی با توام این اشکهای شور مثل عسل شیرین میشه..   

بخدا که از بهشت زیبا تری.. 

بدنتو زیر صم اسبها پاره پاره شد..   سرت از بدنت جدا شد..     

خانوادت بدن بی سرت رودیدن 

ولی تو این فاجعه رو زیبا کردی..    تو بیشتر از تمام زنده های عالم زنده ای 

دلم خیلی بیتابه..  

با این که فردا تولدمه       

ازت میخوام الان که میخوابم یجوری بیای تو خواب بهم بگی که منو واسه خودت برمیداری

... 

تنهام نزار 

اینجاخیلی بی کسم

میون لشکر یزید..


دلم خیلی پره..

طرفای ساعت 7 بود که گفتم برم بیرون یه هیات پیدا کنم یه زیارت عاشورایی بخونیم

اون پیرن مشکیه رو، رو لباس گرمام پوشیدمو  شال گردنمو پیچیدم دور دهنم

صدای طبل هیات سر کوچه میومد تو خونه   

دلم یجوری بود..       دوست داشتم پناه ببرم به اون گوشه ی حسینیه که از همه جا تاریک تره

در خونرو باز کردم..

خیابونا پر ادم بود ..           اخه این روزا امام حسین تو غربت شهید میشه     

ولی نه اشتباه میکنم ..     من میون لشکر بیشمار یزید وایسادم

این ادما یه جا جمع شدن تا حمله کنن سمت خیمه ها

یکی اینجا داره تو بلنگو یه چیز میگه..       از کسی میگه که  سرش از تنش جدا میشه برای عشق به خدا..

ولی اینجا رو لبهای همه خنده هست..      

دخترها بهترین ارایش شونوکردن     تنگ ترین لباساشونو پوشیدن...

پسراهم با لباس مشکی اومدن سینما

امام حسین و خانوادش شهید شدن ..   

ولی اینجا یه دختر با ارایش کاملو لباسای تنگ نگاه میکنه به من..

در حالی که مامانش هم کنارش با چادر وای ساده

چه مادریه که بچش داره از پرتگاه میوفته و اون فقط نگاه میکنه

 .

خدایاااا  دلم خیلی تنهاست

فقط تو میفهمی .

اینجا این همه ادم واست جمع شده ولی چقدر تنهایی میون این همه ادم

خسته اومدم خونه

دلم پره درده..             نفسهام بوی تنهاییه تورو میده ..

خودتو خانوادتو بردی تو صحراو به خاکو خون کشیدی..

جلوی چشات..

تا ما عشقو بپرستیم..       ولی اینجا همه شهوت پرست شدن

بمیرم واسه غربتت..     نمیزارم خون سرخت پای مال بشه

تو تنهاییه این شب تاریک می مونم با این بغضو صورت خیس

ولی همرنگ این جماعت نمیشم

تا ابد اینجا واسه هم نفسهام از عشق مینویسم تا نفس هامون بوی تورو بگیره

کمکم کن....