...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

شام غریبان..

           

 

امشب چرا دلم یجوریه.. 

امشب شام غریبان بود..            همه الان خوابیدن.. 

ولی من بیدارم    با یه دل خسته.. 

محرمم تموم شد 

کاش الان تو حرمت بودم 

بعضی وقتا که بهت فکر میکنم دلم میخواد هیچ وقت از یاد تو خارج نشم 

چقدر زیبایی.. 

با خون سرخت تصویر خدارو تو قلب ما کشیدی..  

امشب چقدر غریبی.. 

چقدر تنها 

یه شمع برات روشن میکنم..       بهش خیره میشمو اشک میریزم

  . 

حس میکنم  پیشمی.. 

وقتی با توام این اشکهای شور مثل عسل شیرین میشه..   

بخدا که از بهشت زیبا تری.. 

بدنتو زیر صم اسبها پاره پاره شد..   سرت از بدنت جدا شد..     

خانوادت بدن بی سرت رودیدن 

ولی تو این فاجعه رو زیبا کردی..    تو بیشتر از تمام زنده های عالم زنده ای 

دلم خیلی بیتابه..  

با این که فردا تولدمه       

ازت میخوام الان که میخوابم یجوری بیای تو خواب بهم بگی که منو واسه خودت برمیداری

... 

تنهام نزار 

اینجاخیلی بی کسم

نظرات 27 + ارسال نظر
زاارعی دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:41 http://www.ghamzadryrshgh.blogfa.com

وب خوبی دارین،اگه وقت کردین به غمکده ی ما هم سری بزن.

چشم حتما

رحیم سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:46 http://www.rahimjan.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی داری ممنون میشم به ما هم سر بزنی با تشکر[گل]

چشم..

فائزه سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 http://Overcast.blogfa.com

سلام مرسی که سر زدی....منتظرت هستم.راستی وبت باید جالب باشه اما قابل خوندن نیست اگه ممکنه قالبت عوض کن.
بای تا های[:S20:]

ممنون که اومدی
همین 10 دیقه پیش قالبمو عوض کردم
دیگه نمیشه

فریناز دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:35

تولدت مبارک رضا

روز خیلی خوبی بوده وقتی خدا یه بنده ی پاک مثل تو رو آورده روی زمین...
خدا میدونه چقدر فرشته ها گریه کردن اون روز...


همه نوشته هاتو که غایب بودم خوندم ...

پاکیتو ندیدم جایی رضا
مراقبش باش

خیلی خوبی..

فریناز دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:32

سلام...

با خوندنت اشکام بی بهونه میومد...

میدونی این نوشتن یعنی چی؟
یعنی شاید تو خوابت نیان اما اون لحظه حضور داشتن کنارت رضا

خیلی مهربونه..

رضا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 http://frankenboy.blogfa.com/

تووووووووووووووووووووووووووپه
یا علی

نوکرتم
رضا جوووووووووووووووووووووووووووووووون

آتوسا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 http://www.ghose.blogsky.com

داداش پروفایل منو حتما برو ببین.ناسلامتی مهندس برق مملکت قراره بشیم.این فیزیک الکترونیک پدر منو در آورده.خدایی رشته ات سخته.ولی ارزش داره با مدرک معادل داری میخونی؟موفق باشی.
پست جدید بذار دیگه.
اون اسم نازت که نوشتی تابلو واسه دخترا نوشتی[:S3:]
قالبتم عوض کنی بدک نیست.هم غمگین هم شلوغ پلوغه[:S4:]

باشه..

نسیم تنها یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 http://nasimlos.blogfa.com

کاری نکردم داداش جونم
وظیفه بود[:S20:]ا
یناهمه اینجاازبس ریسه رفتن مردن!!!
ای کاش میشدخنده هاشون روبرات میزاشتم یکیشون هنوزمیخنده فکرکنم توی رختخوابم تاصبح باچشم بسته بخنده

سلامت باشی
بچه هاهم سلام میرسونن داداش گلم

خییییییییییییییییلی گلی
راستی موزیک وبم پخش میشه؟

نسیم تنها یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:23 http://nasimlos.blogfa.com

داداش جونم شرمنده این چندروزبی وفایی کردم وبهت نتونستم سربزنم
تولدت روبهت تبریک میگم وامیدوارم که ۳۰۰سال باموفقیت وسربلندی زندگی کنی
میدونم تبریک دیرگفتم به خداشرمنده ام[:S8:]
خونه بودم ومراسم عزاداری داشتیم اصلا فرصت نکردم که سربزنم
داداش جونم [:S10:]

چه خبره 300 سال

اشکال نداره بیکار نبوی که داشتی چایی پخش میکری

نسیم تنها یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:14 http://nasimlos.blogfa.com

روزی که، تو اومدی روی زمین
یه فرشته کم شد از آسمونا
مثل گل شکفتی بین آدما
گل سر سبد بودی بین اونا
.
.
.
سلام داداش گلم تولدت مبارک

مرسی عزیز

سپیدبال شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:58

به به...تولدت مبارک...ایشالا صدساله بشی...
از خوندن احساساست لذت میبرم..کارت درسته...
راستی...مرسی که واسم دعا کردی...خیییییلی ممنونم.

منم ازت ممنونم
کار شماهم درست بید

رضا شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 http://frankenboy.blogfa.com/

ساملیک

حاج رضا چرا سر نمیزنی رفیق؟
یا علی

باشه جیییییییییییییییییییییگر

هستی جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:30

چه فعال هستی نیز علوم سیاسی میخونه

این که چیزی نیست تازه سر کارم میرم شباهم میرم باشگاه ..
ریس جمهور ایده میشی دیگه
من بهت رای میدم

هستی جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:22

آره مشقام و نوشتم برنامه فردا را نیز گذاشتم مداد و پاک کن و تراشم برداشتم راستی میتونم یه سوال کنم آیا چه رشته ای هستی آیا ولی اگه دوست داشتی جواب بده

نه اشکال نداره
من دوتا رشتروباهم میخونم
یه جا برقو مکانیک ماشین الات میخونم یه جاهم از روعلاقه پیام نور فیزیک اتمی میخونم
همش دارم میخونم

هستی جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:13

نه فعلا هستم

مشقاتو نوشتی الان
یه وقت لطمه نزنم به درساتون

هستی جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:10

مگه من باتو شوخی دارم آیا باشه تو هم همینطور خدانگهدار برادر رضا

الان یعنی از نت بیام بیرون ..
یا الان هستی ایا

هستی جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:03

نمیشه عزیزم سه تا غیبت دارم چهارمیش حذف میشم دلت میاد هستی حذف بشه هفته دیگه دوباره میام

شوخی کردم توهم جو میگره
برو خدا پشتو پناهت ..
مراقب قلب مهربونت باش

هستی جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:56

الان که هستم از فردا نیستم میخواهی یه چادرم سرتو کنم باهم بریم

نرو

هستی جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:43

پس مبارکه راستی دیگه هستی داره دمبش و می زاره رو کولش میره یونی دیگه از فردا اینجا جای هستی خالی بید

یعنی دیگه نمیای
الان هستی؟

هستی جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:38

حالا چه اصراری داری که پیرشی میخوای به پای روزگار پیر شی سنگین ترم هست

خوب باشه

هستی جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:40

خب مگه چیه فکرکردم میخوای قلبت و عوض کنی میخوای واسه اون یکی داداشم که تو حموم کنسرت راه میندازه بگیرمت به پای اونم پیر میشی ها

نه دیگه ..
این روزگار به ماوفا نداره
این یکی هم میزنه زیرقولش اخر سرم هیچکس پیدا نمیشه به پاش پیر شم

هستی پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:45

قلبت و عوض کنی یا قالب وبتو شرمنده منظورت و نفهمیدم داداش رضا در ضمن آذری ها یه ویژگی دیگه ای هم که دارن اینه که خیلی از خودشون تعریف میکنن حیف که داداشم زن داره وگرنه میگفتم به پای هم پیر شید

مگه چنتا قلب دارم که بخوام عوضشم کنم.
قالب وبمو میگم هستی خانم
ای ی ی ی ی وای قسمت نبود بهم برسیم دیگه
اشکال نداره پای یکی دیگه پیر میشم

MINA چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:55 http://tanhatarintanha.blogsky.com/

سلام
خوبی؟؟؟
من هنوزم سرحرفم هستم
عشق وجود نداره این وابستگی که خیلی ها با عشق اشتباه میگیرن
معنی این شعر اینه که بعضی وقتها دوست داری کنارت باشه اما نیست
درحسرتش می مونی

این حرفت درسته ولی بازم میگم عشق وجود داره ..
باید تو قلبت بهش برسی اونوقت مال تو میشه
یه روزم خدا اونو بهت میده شک نکن

باران چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 http://www.lover1390.blogsky.com/

سلام تولدت مبارک امیدوارم صدسال زنده باشی وهمیشه شاد باشی

ممنون

هستی چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:56

نه آقا رضا محرم هیچ وقت تموم نمیشه شاید تو تقویم اسم روزاش محرم نباشه اما تقویم قلب من میگه که همه روزاش محرم راستی هم تولدت مبارک هم روزت مبارک تو نیز به مانند داداش من اذری هستی دیدی گفتم نسل داداشم منقرض نشده

مرررررررررررررررررررررررررررسی
هستی بانو
اره هنوز نسلمون منقرض نشده پس معلومه داداشتم خیلی مشتیه
اخه اذری ها خیلی نازو باحالن
راستی میخوام قلب بمو عوضکنم نظرت چیه؟

آتوسا چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 http://www.ghose.blogsky.com

اینم نظرم:استغفرالله راحت شدیم بابا.چی بود آخه؟من اگه دیروز میرفتم بیرون روانی میشدم.موندم خانه و نماز خواندم.جات خالی دعاهام عجب مستجاب شد.همش بخاطر خانم فاطمه زهراست ها.دعا کن من خوب بتوانم ازشون الگو بگیرم و دوستشون بشم.میخوام انقدر پول داشته باشم که کل محلو ظهر عاشورا فسنجون بدم.خیلی دوست دارم
به من سر بزن یادت نره؟ همش من باید بگم

معلومه فسنجون خیلی دوست داری
ایشالاه پولدار میشی دست مارو هم میگیری

آتوسا چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:34

تولدت مبارک
آقا صد سال به این سالها
برا سلامتی اش صلوات.اینم کادوت

خیلی زرنگیها..
الان مثلا کادو دادی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد