...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

دوسش دارم..


تصمیم دارم واسه تقویت زبان بچه های وب بعضی وقتا این مدلی پست بذارم

این یکی از موزیکای مورد علاقمه..     یه حسی تو این اهنگ هست

براتون همراه با معنیش اینجا میذارم 

حتما معنیشو بخونید...                    برام نظرتونم بنویسید


Ooooooooouuhh


Can you feel me
می تونی منو احساس کنی



When I think about you
With every breath I take
وقتی که با هر نفسم بهت فکر می کنم

Every minute
در هر دقیقه...

No matter what I do
مهم نیست چی کار می کنم

My world is an empty place
دنیای من خالیه

Like I've been wonderin the desert
مثل اینکه هزاران روزتوی یک بیابون عجیب هستم

For a thousand days ( ohhuh )
Don't know if it's a mirage
نمی دونم که سرابه یا نه

But I always see your face, baby
اما همیشه چهرت رو می بینم عزیزم

I'm missing you so much
خیلی دلم واست تنگ میشه

Can't help it, I'm in love
نمی تونی کاری کنی... من عاشق شدم

A day without you is like a year without rain
یک روز بدون تو مثل یک سال بدون بارونه

I need you by my side
بهت نیاز دارم که کنارم باشی

Don't know how I'll survive
نمی دونم چطور می خوام زنده بمونم

A day without you is like a year without rain
یک روز بدون تو مثل یک سال بدون بارشه

Ohhohoh, Woooaaahh woaahh

The stars are burning
ستاره ها دارن می درخشن

I hear your voice in my mind ( it's in my mind )
صداتو تو ذهنم میشنوم

Can't you hear me calling
نمی تونی بشنوی که دارم فریاد میزنم!

My heart is yearning
قلبم پر از آرزو و امیده

Like the ocean that's running dry
مثل اقیانوسی که داره خشک میشه

Catch me I'm falling
منو بگیر دارم سقوط میکنم

It's like the ground is crumbling underneath my feet
انگار زمین داره زیر پام فرو میریزه و نابود میشه

Won't you save me
نمی خوای نجاتم بدی؟!

There's gonna be a monsoon
یک بادی ایجاد خواهد شد

When you get back to me
وقتی که بهم برمیگردی

Ohhhh baby
عزیزم...
I'm missing you so much
خیلی دلم واست تنگ میشه

Can't help it, I'm in love
نمی تونی کاری کنی... من عاشق شدم

A day without you is like a year without rain
یک روز بدون تو مثل یک سال بدون بارونه

I need you by my side
بهت نیاز دارم که کنارم باشی

Don't know how I'll survive
نمی دونم چطور می خوام زنده بمونم

A day without you is like a year without rain
یک روز بدون تو مثل یک سال بدون بارشه

Ohhohoh, Woooaaahh woaahh

So let this drought come to an end
بذار این خشکسالی به پایان برسه

And may this desert flower again
شاید این بیابون دوباره سرسبز بشه

And I need you here
من اینجا بهت نیاز دارم

I can't explain
نمی تونم حرفی بزنم و توضیح بدم

But a day without you
اما 1 روز بدون تو

Is like a year without rain
مثل یک سال بدون بارونه!



Ohhohoh

نظرات 18 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:45

اگه این کارو کنیا دیگ .................میشم.

چی ؟؟

سارا جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:17

وبت با همه چیزش قشنه.خیلللللللللللی خوشم اومد.بازم بیااااااام؟

الان داری از من میپرسی که بیای یا نیای؟؟؟
نکنه میخوای ماشین بفرستم دنبالتون..

هستی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:26

الهی رضا نکنه چیزی خورده تو سرت این کارا چی میکنی مگه هستی مرده که تو واسه خودت نظر میزاری هی

نمیدونم شاید....
نه منظورم اینه که خواستم یه بار از دید شما وارد وب بشم

مهسا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:18

ههههههههههههههه واسه خودش نظرمیذاره خواستم بگم دیوونه خودت گفتی دیگه.

دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش اید..

مرسده سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:11 http://www.mersedess.blogfa.com

ممنونم داداشی.

خواهش...

سارا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:33

وااااااااااااااای خدا شفا بده .....

نخیر امیدی بهت نیست..

مرسده سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:28 http://www.mersedess.blogfa.com

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##

حالا که زحمت کشیدی قایق موتوری میفرستادی بهتر بود..

رضا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:40 http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com/

گفتم واسه خودم نظر بذارم ببیبنم چه جوریه
رضا جون این اهنگه خیییییییییییییییلی نازه
تالا صد بار گوش کردم ولی هنوز برام قشنگه
Ohhohoh, Woooaaahh woaahh

بسته دیگه خسته شدم

اخه ادم واسه خودش نظر میذاره..
دیووونه..

فریناز دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:37 http://delhayebarany.blogsky.com

چه خوشگل بود
آهنگشم کاش گذاشته بودی رضا

سلام

بهههههههه
ببین کی اومده به من سر بزنه
خوبی فریناز
اهنگشم گذاشتم مگه نمیخوند؟

بهناز دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 http://sokuteshab90.blogfa.com

سلام چرا نظرات من ثبت نمیشن؟

یکم باید صبر بنموی

بهناز دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 http://sokuteshab90.blogfa.com

سلام

این جا رو ببین چه چیزا ادم میبینه
ها ایول بابا خیلی باحاله و جدا فک کنم خیلی موثر

سلام بهناز .
خوبه که خوشت اومده
امیدوارم که موثر باشه

سپیدبال شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:06

چرا..یکی پیدا میشه واسه تو هم ازین شعرا بگه!!

اره.. شاید

آوا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:55

some people come into our lives and quickly go
som stay for awhile
we leave footprints on your heart
!and we were never the same when we are not


و اینجوریه که جای پای دوست تو کوچه خلوت دل ادم می مونه
جوری که به ادم ارامش عجیبی میده

ممنون اوا قشنگ بود..

محسن شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 http://roga.blogsky.com/

خیلی خیلی قشنگ بود.
حس خیلی قشنگیو در قالب واژه ها به نمایش درآورده.
منم دوسش دارم...



مرسی

اره..
محسن جون

هستی جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:26

سپاسگذارم زبانم خیلی قوی شد الان میتونم به چند زبان به طور مسلط صحبت کنم معنی شعر خیلی گشنگ بود مارا در حاله ای از احساس فرو برد

اییییییول کاش همه گیرایی تورو داشتن
منم معنیشو دوست دارم

سارا جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:52

ایووووووووووووووول اینجوریشو دوس دارم بااااااااااااااریک از این کارا زیاد بکن هر چند من تافل دارم ونیازی به این چیزا نیس ولی واسه بقیه خوبه آفرین

باشه ازین به بعد

سپیدبال جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:14

این آهنگ سلنا خیلی قشنگه...کلیپشو دیدی؟

اره خیییییلی نازه
واسه عشقش جاستین خونده دیگه

یکی پیدا نمیشه واسه من ازین شعرا بخونه..

مهسا جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:23

a real friend is one who walks in when the rest of the world walks out...

yes ... real friends not out the heart

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد