...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

تومی ایی...


تو می ایی

از یه راه دور با پاهای خسته

از میان تاریکی ها با فانوسی به دست

....

نظرات 29 + ارسال نظر
من یه دونم ! پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:46

یه سلام مشتی به داش گلم اقا رضا
میبینی تروخدا داش چقد موضوعو جدی گرفتن
شرمنده بخدا من نفهمیدم اینا انقد زود جو هوا روشون
تاثیر میزاره
دخمل که بیشتر نیستن
همش ی شوخی بود
تروخدا یکی بیاد این همه جنبه رو جم کنه
بعدش فک کنم اگه سارارو به عنوان زیباترین پستر سال
انتخاب کنن دیگه حرف نداشته باشه
لب مطلب اقا تمومش کنین
مگه نمیبینین داشمون زبونش مو در اورد
که اقا بی خیال شما همه چی تمومین
دس از این سر کچل ما بردارین
چاکر داش گلمم هستم
خدا کنه این خر شیطونو دک کنن

سلام یه دونه ی من..
دادا چه میشه کرد...
عزیزم.. گلم.. عسلم.. تو خودتو نارحت نکن..
اینا هر چی میگن باید بگی بله شما درست میگی

رها سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:21

شایان جون خاطر خاتیم بدجوری چی میشه همه پسرا این جوری باشن به امید آن روز دمت گرم. یاد بگیر رضا
سارا جون تحویل بگیر
شایان خاطر خات میمونم خاطر خات میمونم ....بچه ها بندریش کنید
دخترا این جور سوژه ها رو دوس دارند

اره خداییش دخترا این جور سوژه هارو دوست دارن
رها جان میشه ازین به بعد کامنت درباره پست بذارید..

شایان سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:32

اولا سلام اقا رضا خوبی دوما ببین mr. yedoone نبینم دفعه دیگه با ابجی من کل بندازی ببین اگه تو تافل رو نکردی منم ا السمو رو نکردم بعدشم degree لیسانسمو رو نکردم و همچنین باید mention کنم که من لیسانس افتخاری گرفتم چند وقت دیگم تو tv میتونی interview منو نگاه کنی البته تو قسمت news بعدشم یاد یه music افتادم که میگه دونه دونه این نگاهای عاشقونه مارواخرش به argue میکشونه ببین دادا کوچیکم از من به تو advice که با این ابجی سارایه ما خودتو درننداز که میری به خارج از کهکشان شیری که هنوز detect نشده honey راستی یه چیز دیگه سعی کن تو pocketشلوارت یه دماسنج بزاری که امبرت نزنه بالا و ضربان قلبت بره رو 200که ما حوصله ی مرده و مرده کشی و نداریم baby راستی باید notice داشته باشی که من حودم بچه سمباد بودم بابامم تو سمباد کارمیکرده تو محله ای به نام سمبادم born داشتم بعدشم سمبادای اون زمان honor داشتن نه الان که sombade هستن نه سمباد ok شد دیگه کل ننداز ببخشید اقا رضا جون اذیتتت کردم فدات شم فعلا bye

خیلی تابلویی سارا...

حالا delete کنمت..

رها دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:45

اولا از اینجور دعا ها نکن دوم کسی رو لازم نداریم چایی ببره بیا جون رها ساق دوش داماد باش بیا ی دیگه ......خوب آفرین پسر خوب......بهت آبنبات چوبی میدم

اخجون ابنباااااااااااااااات

سارا دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:06

من منظورم تو نبووووووودی رضا.
اخه چطوری دلت میاد اینووو بگی به من

باشه..

سپیدبال یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:59

چه خبر؟!!!
دعوا؟؟؟
اقایون و خانومای محترم هرکی ب این اقا رضای ما دعوا کنه یا بهش چپ نیگا کنه با مو (من)..طرفه ها!!..گفته باشم...

چیزی نیست شکوفه..
تو خودتو نارحت نکن
باید بگم که اجیمون کاراته باز در حد تیم ملیه...
اره خلاصه..

رها یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:52

معذرتتونو پذیرفتیم

ممنون واقعا..
ایشالاه عروسیت چایی ببرم

رها شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:43

بابا با تونیست چقدر تو بی جنبه ای آخر پشت سر دخترا بد میگی خیلی آکیوت ضعیفه وای ...وای ....وااای
نمیدونم نه تو املات خوبه نه ادبیاتت خیلی پرت وشوتی.....بگو ازکدوم درسات نیفتادی ......میگم شما پسرا خودتونو از دسته نمیندازید همینه دیگه اسمی از دخترا بدبخت در رفته که اعتماد به نفس کاذب دارید ولی شما پسرا رو دست دخترا زدید...

وااااااااای خدا..
اقا من همین جا الام میکنم ما شما ها خوبید.. شماها قوی هستید..
همتونم املاتون خوبه..
من و همه ی پسرها از شما دختر های خوبو گلو باهووووووووووووش معذرت ارز میکنیم

رها شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:38

رضا بذار این سارا وبیدونه با هم دعوا کنند وبت یکم اکشن بشه حال وهوای وبت عوض شه من میگیرم وبت یکم پلیسی شه اصلا نمیذاری وبت یکم از عاشقونه در بیاد سارارومظلوم گیر آوردید؟؟؟؟ بابا آخه چند نفر به یک نفردقیقا یکم زیاده روی بد نیست وگرنه شما پسرا ما رو یه سره قورتمون میدید حق ما رو میخورین
تازه من اصلا آش نمیخورم از سبزی پاک کردن متنفرم دختر های همسایمون رو هم نمیشناسم اصلا هم بخیل نیستم

ببین رها من خودم شوخی زیاد میکنم ..
ولی شوخی..
ولی شما دخترا ازون جایی که بی جنبه هستید یجوری میشید
کامنتشو بخون .. انگار به خون من تشنه هست
نه دیگه بسته داره زیاده روی میشه

الهام پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:10 http://9andishi.blogfa.com

سلام وب خوبی داری با ین عکس آرامش گرفتم خیلی قشنگ بود
خوشحال میشم به منم سر بزنی

سلام ممنون الهام

هستی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:50

اینجا چه خبره کی با کیه دعوا سر چیه سنگ پا گمشده ایا

نه بابا دعوا نیست..
تو خودتو نارحت نکن

سارا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:51

نه بابا نمیشه مثه این که این دادای ما تاحالا قشنگ نچسبیده
ببین دادا اگه تا حالا کسی نچسبوندت کاری نکن من بچسبونمت واست تجربه بشه حالا اگه دوس داری ادامه بده تا کاری کنم واست تجربه شه
در ضمن موندم با وجود عقل ناقصت چطوری میتونی هر سری تومار بنویسی
دیگه نبینم حرف اضافی زدیااااااااااااااااااااااااااا وگرنه با من طرفی

یکم داری زیاده روی میکنی سارا
من اینجا رو نساختم واسه کل کل ..
ازت میخوام بیشتر درباره چیزایی که با فضای اینجا میخونه کامنت بذاری
ممنون

رها پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:37

نه فقط فک کردی پسرای روی زمین فک میکنن درحالی که خیلی بوق تر ونادان ترندتازه اگه یکم فک کنی میفهمی منظورمن چی بود خوب بابا چرا شما ها همیشه خودتونو عاقل فرض میکنید اهان جوابمو یافتم از اعتماد به نفس کاذب سرچشمه میگیره

خداییییییییییییییش فکرم میکنید؟؟؟
اهااااان اره فکر میکنید..
مثلا این که دختر همسایه لباسشو از کجا گرفته منم برم از همون بخرم
یا اینکه امروز سبزی اشی بگیریم بشینیم جلودر پاک کنیم صفاااااااااااااا

من یه دونم ! چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:34

اولندش سسسسسسلام به داش گلم اق رضا

دومندش اوخی ببین تروخدا داش رضا
به تریپ مبارک برخورده مگه ما چی گفتیم
دیدی داش رضا خودشونم قبول دارن
اره دیگه اینجوریاس اکشال نداره زیادی حرص نخور
ضعیفه جون یهو زیادی ضعیف میشی از تراز میوفتی
اون وقت دیگه خر بیار باقالی بار کن
اره عزیزم همونی که قبلن گفتم
اصلا یه کار کنین
قابله توجه ظعیفه های محترم واسه اینکه زیادی جو فضاروتون تاثیر نزاره
همیشه یه دماسنج کوچولو مثه یه سوزن
خییلی خوچولو تو اون کیفای مبارک یا بهتر بگم
اون انبار کاتون داشته باشین
تا همیشه مزنه کار دستتون باشه
که اگه یهو هواییه اون بالا مالاها شدین
زودی دس به دامن کنترل شین
اره ابجیای گلم
این راه کار طلایی رو از این داداش کوچیکترتون
داشته باشین
به درتون می خوره بد جور

مخلص داش گلمونم هستیم دربس تا ته معرفت



سلام دادا
خوبی عسلم ..
اره خدایییییییش اینا همش فشارشون دم مشکشونه ..
همش بالا مالا ها سیر میکنن
خداییش تالا هیچ کس نفهمیده اینا به چه چیزایی فکر میکنن..
اصلا ایا فکر میکنن...

دادا تو بگذر.. خوب بدخره دیگه باید تحمل کرد


سارا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:30

میگم خوب شد موزیک خارجی گذاشتی وگرنه من اصلا نمیدونستم انگلیسی یعنی چی

دسستت درد نکنه از این کارا زیاد بکن خیر شناخته شی

باشه ازین به بعد موزیک خارجی هم میذارم
بعد تو بیای اینجا اشوب به راه بندازی

رها چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:50

بابا تست هوشتو چند میزدی رضا سارا جونم منظورش چیز دیگه بود
خوب یاد داری همه چیزو بپیچونی کلا خصلت پسرا همینه دیگه

فک کنم هیچ موجودی نمیتونی منظورات شماهارو بفهمه
سارا جونت حالا منظورش چی بوده؟؟؟

رها چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:23

الآن رگه غیرت من زد بالا جوش آوردم بابا تورو خدا اینجارو میدون جنگ نکنیند برای آجیمم چیزی نگید متن به این قشنگی نوشته میزنین تو ذوقش آقا یه دونه بیدونت میکنم

وای اجی..
به روحیه ی لطیفو نرم اجیت ضربه وارد شد؟؟؟؟؟
ای واااااا

هستی چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:22

پس کله من که چیزی نبود اما مال تو رو باید به نگاهی بندازم یه نموره مشکوک میزنی

من که ندیدم پس کلتو باید خودم ببینم
ولی اگه نبود حتما پاک شده

سارا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:37

at first i must say it is none of your bussines.
then don`t bite more than your mouth
and keep your nose down.
اخه مورچه چیه که باز یه دونش باشه
تو توهم داری خفن حالت خوب نیس میدونم از اونا هیچی نفهمیدی موهات سیخ شده اعصابت به هم ریخته حق میدم بهت

اقا من یه اشتباهی کردم موزیک خارجی گذاشتم
ازین به بعد فارسی را پاس میداریم
سااااااااااااااااارررررررااااااااااااااااااا خدا نکشتت

من یه دونم ! سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:49

اول یه سلام سفارشی به داش گلم اقا رضا

دوم اخه ظعیفه رو چه به خارجکی حرف زدن
مگسو فشار خون
ظعیفه باید بره گوشه خونه بشینه ظرفاشو بشوره

دروغ میگم داش رضا !؟ ما که سمپادی بودم تافلمم که دبگه هیچی بورسیه هاواردم که بحثش جداس گرفتیم مگه کسی فهمید از بس بچه خاکی

این ظعیفه ها تا دو روز فقط دو روز
یه چی یاد میگیرن انگاری اپلو هوا کردن

یکی نی بگه برین گلدزیرو بچسپن شاید به یه نونو نوایی رسیدین پول عمل خوشکلیاتونم در اومد
اره اجیای گلم اینو از این داش کوچیکترتون بشنوین
رو سفید میشین

در ضمن یه چیز دیگه شما که جای اجیای بزرگترمین
بی منطق نباشین به حرفام خوب فک کنین

طوماری شد دیگه فک کنم کتیبه جدید کوروش بشه چیکار کنیم کمال همنشینه

قربون داش گلم اقا رضا برم مخلصیم
میبوسمت داش گلم

اره انگار فقط همین تو یدونه ای...
دادا خین خودتو کثیف نکن...

اینجا فقط ترورو کم داشت دادا


دادا بیا برام کامنت بذار فقط همین یدونه ای اخه

سارا دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:32

بقیش یادم رفت بنویسم
THE SUN WILL SHINE AGAIN SOON
YOU`LL SEE

niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice

سارا دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:29

If ever things being to look a little cloudy.
they`ll get better soon
Just remember that it`s true
it takes rain to make rainbow
lemons to make lemonad and sometimes it take difficulties.
To make us stronger and better people

tanx my best friend

سپیدبال یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:02

اگر به خانه من آمدی ای مهربان برای من چراغ بیاور ..و یک دریچه..که از ان به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم...
قشنگ بود...
خیلی دوست داشتم تو نت باهات بحرفم ولی..نشد..واست پیغام گذاشتم...
کاش بازم بشه همزمان آن شیم..

نوشته ی تو هم قشنگ بود سپید بال
ممنون از مهربونیت..

هستی یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:26

هرچیزی قدیمیش خوبه این جدیدا همش ساخت چین

اره راست میگی هستی
الان که دیگه فک کنم پس کله منو توهم نوشته باشه made in china

آتوسا یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:12

کم طاقتی عادت آنروزهایت بود
این روزها برای گرفتن خبری از من
عجیب صبور شده ای!!!!!!!!!!!!
داداش آهنگش نمیخوانه که؟!!!!!
دستت درد نکنه ببخشید دیر اومدم

خواهش میکنم خوبه که نمیخونه
اگه میخوندکه تو الان اینجا نبودی ..
من راستی ویندوزمو عوض کردم ادرستو ندارم برام ادرستو بذار

بهناز یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 http://sokuteshab90.blogfa.com

سلام
بازم اومدم دعوت نامه بفرستم که آپم قدم رنجه بفرماایید
با زبون خوش که نمیای خودت

سلام

منو دعوا میتونی ؟؟

مهسا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:49

روزی او خواهد امد و با دستهای مهربانش اینجا را خواهد ساخت... همانند بهشت.. به امید انروز زیبا..

اره ..
روزی اون خواهد امد مثل بارون نم نم روی پهای کویر خشک...
روزی که دشت بیقرار بوسه های بارونه ...
وبارون با بوسه های مداوم.. ارومو نم نم کویرو تو اغوشش میگیره
به امید بارون..

هستی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:49

حالا چرا پای خسته فانوس عتیقه است ایا

خوب خسته هست دیگه
فانوسشم ازین جدیداست تازشم

بهناز جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 http://sokuteshab90.blogfa.com

پایان هر چیزی خوش است، اگر می بینی برای تو خوش نیست، بدان دلیل است که هنوز به پایانش نرسیده است!
خیلی قشنگ بود مثل همیشه

زیبایی از خودتونه ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد