...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

مادر..


                                                                     مثل دریا پاک و زیبا می شود

                                                             با نگاه مهربان و آبیش

                                                 غصه ها را از دلم پر می دهد

                                    چشمان روشن و مهتابیش

 

حرفهایش دلنشین و ساده اند                                   

                     خنده را روی لبم جان می دهند                   

                      مهربانی مثل ابر نو بهار

                                                    دستهایش بوی باران می دهند


                                                               با تو ای جان تا بهشت آسمان

                                                   پر کشید دل به دیدار خدا

                           با تو شادم مهربانم مادرم

بر سر سجاده ی سبز دعا

نظرات 23 + ارسال نظر
سارا جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:40

چه خبر بوده اینجا من نبوووووووووووووودم
تنها تنها بدون من میخندی نامردااااااااااااااااااااااا
رو اب بخندین البته بدوووون من

خوب میخواستی باشی ..

رها سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:22

نه حسن خطر ناکه حسن

چی خطر داره

رها دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:39

دمت گرم رضا جون


میخوای بپرم ترک موتور؟؟

رها یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:02

ای بابا رضا تو اگه وبتو تعطیل کنی بیکارا چیکار کنن تازه اگه همرو بیست بشی که تنوع نداره یکم اون وسطا نمره 15،16لازمه برای ایجاد تنوع


بیکار چرا برو خونرو جارو بزن.. برو کاشی هارو دسمال بکش
بیکار نمون رها...
من میگم بیست منظورم همین 15 16 هستش
اخه اینا همه برادر بیستن
واسه تنوع هم 0.25 1.5 میارم

سحر یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 http://girlsgeneration4.blogfa.com/

سلام آقا رضا
از وبتون خیلی خوشم اومده مطلبات خیلی قشنگن!
امیدوارم که به وب منم سر بزنی خوش حال میشم نظراتو ببینم
به امید دیدار

سلام سحر..
ممنون ..
الان میام

[ بدون نام ] شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:33

سلام به نویسنده لحظه های بارونی !

روزمادرو به همه مادرای گلو دلسوزم تبریک میگم
دست تک تکشونم میبوسم
قربون همشونم میرم

آدما تا وقتی کوچیکن دوست دارن برای مادرشون هدیه بخرن اما پول ندارن
وقتی بزرگتر میشن ، پول دارن اما وقت ندارن
وقتی هم که پیر میشن ، پول دارن وقت هم دارن اما . . . مادر ندارن!...
به سلامتی همه مادرای دنیا...

سلام به دوست اسمونیه من..
متنت خیلی قشگ بود
خدا همه ی بدر مادرارو حفظ کنه..

دلارام شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:30

مرسی ........ولی فکرکنم یکی اعصابتوبهم ریخته نه؟!!!زیاد رو به راه نیستی......
چی شده؟...البته شایدشخصی باشه به هرحال انشاالله هر چه زود تر روبه راه شی......بی خیال... من که تاوقتی میام اینجا حواسم سرجاش نیست پس تا بعد امتحانا!!!!!!!!
امیدوارم اون موقع اینطوری نباشی!......
خدانگهدار

اینجوری که گفتم که نه اینجا رو نمیتونم ول کنم
شاید کمتر سر زدم

ایشالاه امتحانارو همرو بیست شی
در پناه خدا...

ساناز شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:21 http://alone111.blogsky.com

بهترین چیزی بود که می تونستی از خدا برام بخوای
بازم بیا پیشم

خوشحالم که حالت خوبه ...

رها شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:45

خوب اگه میتونستی ببینی برامون دست و جیغ وصلوات میفرستادی

الاهی...
هیشکی شماهارو درک نمیکنه..
حیووووونکیها..

دلارام شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:37

اونکه خودمم می دونم خوش اومدم!!!!!!
متنت واقعا عالی بود!داشتم دنبال این اهنگ میگشتم که اینجا شنیدمش ذوق کردم!
حالا میگم نزدیک امتحاناس ماهم که بیشترمون محصلیم میخوای یه مدت وبو تعطیل کن؟!!!!!! نه نه باشه هروقت دچارافسردگی بعد امتحان شدیم بیایم یه خورده دردودل کنیم خالی شیم!!!!!!!
میگم اگه دوست داشتی برای استقبال از ایام امتحانات هم یه مطلب بزار که اماده شیم!
خوب دیگه بسه!.....

اینجوریاست دیگه..
اونایی که ازینجا خوششون میاد معمولا موزیکای اینجا رو هم دوست دارن
منم موزیکایی که خودم میپسندمو میذارم
اره شاید تعطیل کردم ...
راس میگی

بهناز شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:21 http://sokuteshab90.blogfa.com

سلام خوبی؟
میگم اینترنت دانلود منیجر داری؟

نه پخت نمیکنیم...
برات میلش میکنم

رضا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 http://frankenboy.blogfa.com/

ساملیک
بینم داش رضا تو توی لینکای من چکار میکنی؟
کی لینکت کردم که خودم نفهمیدم؟
حالا به هر حال

آپــــــــــــــم
یا علی

سلام جیگر..
نییدونم
شاید من حواسم نبوده گفتم لینکم کن بعد توهم حواست نبودی لینکم کردی

رها شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:41

خانوما به افتخار وسلامتی خودمون دست جیغ صلوات میدونم الان مدها این کارو انجام نمیدن ولی به......
اصلان این مردها نمیتون خوشحالی مارو ببین

نه بابا خوشحال باش
میتونم ببینم نترس..

دلارام جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:51

سلام...اومدنم نامحسوس بود!!!!!!!!!

ایول..
در کل چه نا محسوس چه محسوس خوش اومدی

رها جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:19

مرگ دست خداست زن فقط وسیله ایست پیشاپیش روز زن برتمام ما موجودات دوست داشتنی زیبا وتسلط بر جیب شوهر مبارک
خداییش اگه ما زنا نبودیم کی میخواست شماهارو جمع کنه کادو برام نیارین اگه ماشین باشه قبول میکنم هیچ کی باما پا نیست روز زنو جشن بگیریم ولی بچه به افتخار خودمون دست دست .....
عکس روز مادرت بسیاربسیار زیبا بود اولین عکس که منو یاد قرض وگرفتاری نمیندازه با اینکه من اصلا دختر احساساتی نیستم ولی به خاطر آهنگای قشنگت یه لحظه بغض گرفت منو

منم دوسش دارم ..
ببین دیگه چیکار کردم که دل سنگ تو هم اب شده....

مهسا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:12

ارومم میکنه.. مرسی رضا

منم

دلارام جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:46

ر یتمتو عشقس!!!!!!!!!



سلام دلارام
خوشحالم باز میبینمت..

هستی جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:25

مادر بودن سخت ترین کار دنیا است که تا اخر عمر بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت ان طلب میکند اندکی عشق است مادرم تو را عاشقانه دوست دارم

هستی جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:22

وخداوند زن را نمک زندگی افرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد

نمک نه فلفل

بهناز جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 http://sokuteshab90.blogfa.com

بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان

خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و

صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .

قشنگ بود بهناز
مرسی

مهسا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:40

مادر:
کاشکی می شد بهت بگم؛
چقد صداتو دوس دارم
لالایی هاتو دوس دارم؛
بغض صداتو دوس دارم..

وااااااای این اهنگه
الان میرم میذارمش

مهسا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:36

مادر ای معنی ایثار، تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن
مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن..

قشنگ بود...
مرسی مهسا

مرسده پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:32 http://www.mersedess.blogfa.com

ممنون که اومدی

خواهش
5 تومن وشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد