...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

Demi Lovato-Lightweight

این اهنگرو دوس دارم میذارم باهم لذتشو ببریم فقط واسه اجرای موزیکش اول موزیک وبو قط کنید بعد رو دکمه پلیی که زیر هست کلید کنید تا اجرا شه

من شیش روز نیستم  دارم میرم شمال



"Lightweight"


The slightest words you said
حتی کوچکترین حرف هایی که زدی


Have all gone to my head
همه و همه (ی حرفات) توی مغزم رفتن


I hear angels sing, in your voice
میشنوم که فرشتهها با صدای تو آواز میخونن


When you pull me close
وقتی تو منو نزدیک میکشی


Feelings I've never known
از احساساتیه که هیچوقت تجربه نکرده بودم


They mean everything, and leave me no choice
اونا به معنی همه چیزن، و هیچ انتخابی برای من نمیذارن

Light on my heart
قلب من نازکه


Light on my feet
قدم هام سبکن


Light in your eyes
یه نور توی چشم تو


I can't even speak
حتی حرف هم نمیتونم بزنم


Do you even know, how you make me weak?
اصلاخودت میدونی که چقدر منو ضعیف میکنی؟

I'm a lightweight, better be careful what you say
من دلم نازکه، بهتره مراقب باشی چی میگی


With every word I'm blown away, you're in control of my heart
هر کلمه ی تو میتونه روی من تاثیر بذاره،تو کنترل قلب منو در دست گرفتی


I'm a lightweight, easy to fall easy to break
من دلم نازکه، آسون میافتم، آسون میشکنم


With every move my whole world shakes, keep me from fallin' apart
با هر حرکتی، تمام دنیای من میلرزه، نذار از هم بپاشم

Make a promise please
لطفاً یه قولی بده


You'll always be in reach
که همیشه در دسترس باشی


Just in case I need, you're there when I call (Here when I call)
که اگه یه وقت احتیاج داشته باشم،بهت زنگ زدم جواب بدی


This is all so new
همه چیز خیلی برام جدیده


Seems too good to be true
زیادی خوب به نظر میاد که بعیده واقعی باشه


Could this really be, a safe place to fall?
ممکنه واقعاً اینجا، جای امنی برای افتادن )عاشق شدن( باشه؟

Light on my heart
قلب من نازکه


Light on my feet
قدم هام سبکن


Light in your eyes
یه نور توی چشم تو


I can't even speak
حتی حرف هم نمیتونم بزنم


Do you even know, how you make me weak?
اصلاخودت میدونی که چقدر منو ضعیف میکنی؟

I'm a lightweight, better be careful what you say
من دلم نازکه، بهتره مراقب باشی چی میگی


With every word I'm blown away, you're in control of my heart
هر کلمه ی تو میتونه روی من تاثیر بذاره،تو کنترل قلب منو در دست گرفتی


I'm a lightweight, easy to fall easy to break
من دلم نازکه، آسون میافتم، آسون میشکنم


With every move my whole world shakes, keep me from fallin' apart
با هر حرکتی، تمام دنیای من میلرزه، نذار از هم بپاشم

Keep me from falling down, drowned in your love
نذار سقوط کنم، در حالی که در عشق تو غرق شدهم


It's almost all too much
اینا دیگه تقریبا زیادتر از حده


Handle with care
باید با دقت کنترلشون کنم


Say you'll be there
بگو که اونجا خواهی بود )وقتی بهت احتیاج داشته باشم(

I'm a lightweight, better be careful what you say
من دلم نازکه، بهتره مراقب باشی چی میگی


With every word I'm blown away, you're in control of my heart
هر کلمه ی تو میتونه روی من تاثیر بذاره،تو کنترل قلب منو در دست گرفتی


I'm a lightweight, easy to fall easy to break
من دلم نازکه، آسون میافتم، آسون میشکنم


With every move my whole world shakes, keep me from fallin' apart
با هر حرکتی، تمام دنیای من میلرزه، نذار از هم بپاشم

Keep me from fallin' apart
نذار از هم بپاشم


Keep me from fallin' apart
نذار از هم بپاشم


Oh ohh
Fallin' apart

نظرات 8 + ارسال نظر
مهسا سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:35

سلااااااااااااااااااااام.استاد شدیااااااااا.خوبی؟افرییییییییییییییییین.خییییییییییییییییییلی دوس دارم این شعرو

سلام مهسا
نه بابا ما شاگردیمم تو خوبی؟
منم این شعرو خیلی دوست دارم

دریا دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 http://azjensebaran.blogsky.com

آخی دوست خوبم
خیلی لطف دارید
ممنونم
دل شما هم دریاییه
سپاس

شما هم دلتون دریاییه هم خودتون دریا هستید

دریا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:37 http://azjensebaran.blogsky.com

ما را به دعا کاش نسازند فراموش
رندان سحر خیز که صاحب نفسانند
ماه خدا بر شما مبارک دوست عزیزم
وقت دعا فراموشم نکنید

قشنگ بود مرسی
ماه رمضان بر تو هم مبارک

دریا جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:41 http://azjensebaran.blogsky.com

سلام سلام
خوبید؟
شمال خوش گذشت؟
اومدم وبلاگتون
پست جدید نبود ولی کامنت گذاشتمو و پاسختون رو خوندم
ممنونم
این عکس رو هم خیلی دوس داشتم
مراقب خودتون باشید

سلام دریا..
تو خوبی
اره شمال مگه میشه خوش نگذره
تو هم مراقب دریای تو قلبت باش دریا
در پناه خدا

آتوسا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:28

دلم گرفته خدایا...

دلم گرفته ای خدا کجایی..........دلم میخواد دست تو رو بگیرم


میدونم این کفره ولی خدا جون.......ساده میگم دلم میخواد بمیرم



دنیای زیبایی که ساختی خدا.....چیزی به جز غم واسه من نداره


عاشق ابرای بهارم اما............بیشتر از اون چشمای من میباره



خدا همه میگن تو مهربونی........میگن که تو عاشق بنده هاتی


پس چرا وقتی اشکامو میدیدی........جواب قلب خستمو ندادی



خدا به جز تو هیچ کسو ندارم......که گوش بده حرف دل خستمو


یا وقتی توی سختیا جون میدم........بهم بگه که میگیره دستمو



غمام دیگه خیلی شده ای خدا........نمیدونم غصه واسه کدومه


چه حسی داره وقتی که یه بنده....بهت میگه که مرگم آرزومه



یه ثانیه خوشی توی زندگی.......این روزا واسه من مث یه خوابه


چرا باید این باشه سرنوشتم.........تموم این چراها بی جوابه



خدا چرا تموم نمیشه عمرم........میدونم هیچ کسی منو نمیخواد


خودت نوشتی توی سرنوشتم.....که واسه من یه روز خوش نمیاد



خدا چقدر ناله کنم پیش تو............خدا فقط یه بار بده جوابم


بهم بگو تموم اینا خوابه................یا کاری کن که تا ابد بخوابم


چرا انقدر تلخ...

سپیدبال یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:46

نمیدونستم معنیش اینقدر قشنگه...خوشمان آمد....
این آهنگه رو هم میخوام..میدونی که..!

اهوم معنیش قشنگه
چشم لیست سفارشاتونو بدید

دریا یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 http://azjensebaran.blogsky.com

سلام
چه شعر و آهنگ زیبایی
سفرتون به سلامت
امیدوارم بهتون خوش بگذره....پس میاید به سرزمین سبز ما...
خوش باشید...
ما هم فردا میریم نصف جهان به امید خدا....
امیدوارم به شما هم خوش بگذره
روزگارتون شاد
در پناه خدا

سلام
اره منم دوسش دارم
امیدوارم به تو هم خوش بگذره
در پناه خدا

صبا یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:54

سلام
................................................
...............
........................................................................
...............................
...............................................
....................

سلام

.....................
./......../............
..:...................
خدافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد