...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

دستامو رها نکن..


دستم به قلم نمیره..     اومدم اینجا یکم سکوت کنم 

سکوتی که اگه تو این ساعت شب تورو بکشونه اینجا..     چشاتو خیس میکنه

دلم گرفته..    ولی یه نوری تو قلبم هست

یه نور خیلی قشنگ..    بهم میگه هواتو دارم

..

من هنوز پای پیمانی که تو بچگی باهات بستم هستم

میدونم بعضی وقتا بد میشم..   ولی

هنوز همون بچه ای ام که وقتی ازت دور میشه ترس همه وجودشو میگیره هو گریون مثل گم شده ها دنبالت میگرده

..

دستامو رها نکن

..

به قلبم عشق بده


نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:47

حال من ازهمه ی عالم بدتره..خب منم خدا میخوام.پس چرا به من نمیگه هواتو دارم؟؟؟

میگه... یا تو صداشو نمیشنوی یا تو صداشو نمیشنوی

دریا سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 http://azjensebaran.blogsky.com

سلام به دوست خوبم
باز هم مثل همیشه دل نوشته هاتون پر احساسو عالی هستن
این پست دو تا تکراریه....
موفق باشید

ممنون دریا خانوم..
اره دیدم... مثل این که بلوگ اسکای دیده این پست خیلی قشنگه دوبار منتشرش کرده..

سپیدبال یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:49

توی قلبت یه نوری هست که هیچوقت خاموش نمیشه.....
خدا هیچوقت دستتو رها نمیکنه...خدا خیلی تورو دوست داره...

خوبه.. خوشحالم
امیدوارم اینجوری باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد