...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

بوی بهار...


بوی عیدی بوی توپ بوی کاغذ رنگی


بوی تند ماهی دودی وسط سفره ی نو


بوی یاس جانمازترمه ی مادربزرگ


با اینا زمستونو سر می کنم


با اینا خستگی مو درمی کنم


شادی شکستن قلک پول


وحشت کم شدن سکه ی عیدی از شمردن زیاد


بوی اسکناس تا نخورده ی لای کتاب


بااینا زمستونو سر می کنم


بااینا خستگی مو درمی کنم


فکرقاشق زدن یه دختر چادرسیاه


شوق یک خیز بلند از روی بته های نور

برق کفش جفت شده تو گنجه ها


بااینا زمستونو سر می کنم


بااینا خستگی مو درمی کنم


عشق یک ستاره ساختن با دولک


ترس ناتموم گذاشتن جریمه های عید مدرسه


بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب


بااینا زمستونو سر می کنم


بااینا خستگی مو درمی کنم


بوی باغچه بوی حوض عطرخوب نذری


شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن


توی جوی لاجوردی هوس یه آب تنی


بااینا زمستونو سر می کنم


بااینا خستگی مو درمی کنم


نظرات 9 + ارسال نظر
منیره چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:30

راستی خبرداری سارارفته مکه؟!!!

نگوووووووووووووووو
خوبه ایشالاه که خدا شفا....


نه شوخی کردم خیلی خوبه
یکی از بزرگ ترین ارزوهام اینه که برم مکه

مهسا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:01

بی اجازت دفتر ۳۶۵ برگ جدیدت رو دادم به خدا تا بهترین تقدیر روبرات نقاشی کنه:خواستم اولین نفری باشم که برای سال جدید برات شادی میخواد..

ممنون مهسا..

مهسا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:12

باشه.امشب تاصبح بیداری؟

تا صبح که نه
ولی تا نزدیکای صبح اره

مهسا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:53

هرچی تو طراحی کنی دوس دارم

الان داره تموم میشه وایسا تموم شد میگم

مهسا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:06

مها نه مهسا.

باشه مهسا
راستی مهسا واسه وب یه پلیر جدید طراحی کردم
نظرتو بهم بگو

هستی سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:28

خدایت یار تا آندم که از هستی نشان باشد دعایت میکنم سهمت همیشه اسمان باشد

ممنون هستی
همیشه دعام کن

مهسا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:40

چند ساعت دیگه بهارمیاد وهمه چیزو تازه میکنه:سال،ماه،روز،هوا،طبیعت همه نومیشن،ولی فقط یه چیزکهنه میشه،که به همه اون تازگی می ارزه:*دوستیمون* پیشاپیش عیدت مبارک

ممنون مها خانوم ...
اره خییییلی قشنگه ایشالاه این دوستی کهنه و کهنه تر شه
ایشالاه سال پر خیرو برکتی برامون باشه

رها دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:30

ای بابا تازه میریم تو فاز آهنگت یه دفه قطع میشه بد جور میخوره تو پرم

رها وقتی اهنگ پخش میشه اون پلیرخ داره دانلودش میکنه
وقتی قط شد دباره ادامشو میخونه
بعد اگه خواستی همشو یهو پخش کنه میتونی بزنی از اول پخش کنه بعد اونوقت دیگه وسطش قط نمیشه

mehdi دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 http://www.mehdi7592.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی خوبی دارین.تو رو به خدا قسمتون میدم به وبلاگم بیاین و بهم امتیاز بدین. اگر نیاین و بهم امتیاز ندین نامردی کردین.

سلام عزیزم
باشه الان میام چرا نفرین میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد