...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

چهارشنبه ترکونی...



آغاز مانور جنگ جهانی سوم

و شبیه سازی انفجار های قاره ای

و آزمایش بمب های اتمی

بر تو مسئول ویژه برگزاری مراسم مبارک !

از الان دارن ترقه میزنن

                          


فقط مراقب باشید خودتونو نتررررررررکونید..     خوش بگذره



نظرات 17 + ارسال نظر
آوا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:16

سلام به همه چه حالی میکنین شما اگه ببینین اینجا چه اتفاقی افتاده بخدا گریتون میگیره بهتره چیزی نگم به حالتون برسین همیشه خوش باشین

خوب بگو اوا خانم ماهم بدونیم
اونجوری میگی ادم میمره از فوضولی

سارا جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:57

این اهنگا چیه ادم تیک میگیره فک میکنه تو اکس پارتیه

خوب خوبه دیگه ..
تو هم که هر روز دو سه تا میندازی

آتوسا جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:12

بدو بدو بیا نون بربری ها تو بگیر بدو
تنبل

الان ساعت 10 صبح قرار بود ساعت شیش بیای

مرسده پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:04 http://www.mersedess.blogfa.com

چطولییییییییییی؟؟؟

خوفم..
تو خوبی مرسده خانم

آتوسا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:30

دیر اومد ولی تو زود بیا

باش

مرسده چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:31 http://www.mersedess.blogfa.com

چه باحال

مرسده چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:15 http://www.mersedess.blogfa.com

نه بابا گروهکای انتحاری چیه دیگه؟
شوخی بود.

نه جوووووووووووووون من بزنید خودتونو بتر کوووووووووووووووونید

مرسده چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:35 http://www.mersedess.blogfa.com

ما هم آررررررررررررررررره .باشه سارا جون یه جلسه همدیگه رو ببینیم.نترس آقا رضا فاز به فاز نمیشه شما مراقب خودت باش.
توجه مینمویییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟

ماهم ارررررررررررررررررررره اونوقت یعنی چی؟؟؟
نکنه شما دوتا جزو این گروهکای انتحاری هستید..
من نمیتونم باید مراقب همه باشم
چشم مرسده خانم
توجه نموییییییییییییییییییییییدم

مرسده چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:23 http://www.mersedess.blogfa.com

سلام ممنون تو چطوری؟واقعا اگه باهم بودیم کل کشورو میترکوندیم.

خوبم مرسی
اره ...
فکرشو کن.. همون بهتر که نیستیم

سارا چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:27

ایول دخی مرسده تو هم اره یه روز باید باهات یه جلسه بذارم حضوری همو ببینیم اخه فک میکنم تو با من هم فازی دخی

اره انگار باهم هم فازید
فقط مراقب باشید فاز به فاز نشه بترکید..

مرسده چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:31 http://www.mersedess.blogfa.com

واییییییییییییییییی عجب حالی داد.
واقعا میخوای تو خونه بمونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما بر عکسیم زیر پای پسرا ترقه میندازیم میخندیم.

اره من خونه میمونم حتما
کار خاصی نکردم فقط محلو با خاک یکسان کردی...
کاش شما ها هم بودید یه جنگ جهانی راه مینداختیم

سارا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:00

کلی کلی میخندی رودل نشی یه وقت رضا!!!
سعی کن ذره ذره بخندی

نه میخوام یهو بخندم رودل کنم..
مال خودمه

سارا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:54

نه من خودم عضو انجمن منفجر کنندگان پسرانم .
اگه خواستی تو انلاین شو من منفجرت کنم دو تایی با هم بخندیم فقط مواظب باش وقتی منفجرت کردم بی هوش نشی

نگووووووووووووووووووووووووو
تو من یکیو که منفجر کردی..

سارا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:02

واقعا میشینی تو خونه فش فشه روشن میکنی بابا تو واقعا عاشقی پسر برو بیرون حالشو ببر
زیر پای دخترا ترقه بنداز بهشون هر هر بخند خیلی حال میده

اخه همه مثل تو با جنبه نیستن که ..
تو بیا اینجا یه نارنجک بزنم تو سرت کلت منفجر بشه
کلی حال میده
کلی میخندم

حسین رضایی سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:53 http://rezaei307.blogsky.com

به شما هم خوش بگذره
تنها شبی که میتونی از ته دل جیغ بزنی

سلام داداش حسین
جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغغ

هستی سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:02

رضا نری تو خیابون شیطونی کنی ترقه در کنی

نه هستی
من تو خونه به یادت فش فشه روشن میکنم

. سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:00

سلام


به


رضای عزیز


گفتی که من انم اشــــــک تو را پاک کنم ؟

اشک من سیل روانیست تو را خواهد برد

سلام دوست من
یعنی انقدر بد گریه میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد