...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

نگاه کن..



                                                 نگاه کن که غم درون دیده ام

 

                                        چگونه قطره قطره آب میشود

 

                          چگونه سایهء سیاه سرکشم

 

         اسیر دست آفتاب میشود

 

               نگاه کن

 

                       تمام هستی ام خراب میشود

 

                                     شراره ای مرا به کام میکشد

 

                                 مرا به اوج میبرد

 

                       مرا به دام میکشد

 

نگاه کن

 

       تمام آسمان من پر از شهاب میشود

 

                     تو آمدی ز دور ها

 

                           ز سرزمین عطر و نور ها

 

                  نشانده ای مرا کنون به زورقی

 

           ز عاج ها ! ز ابر ها ! بلور ها

 

مرا ببر امید دل نواز من

 

        ببر به شهر شعر و شور ها

 

                      به راه پر ستاره میکشانی ام

 

                                         فرا تر از ستاره مینشانی ام

 

                                   نگاه کن

 

                               من از ستاره سوختم

 

                                   لبالب از ستارگان تب شدم

 

                                       چو ماهیان سرخ رنگ ساده دل

 

                                          ستاره چین برکه های شب شدم

 

                                                چه دور بود پیش از این زمین ما

 

                              به این کبود غرفه های آسمان

 

            کنون به گوش من دوباره میرسد

 

صدای تو

 

               صدای بال برفی فرشتگان

 

                                 نگاه کن من کجا رسیده ام

 

                                               به کهکشان ! به بیکران ! به جاودان

 

                                   کنون که آمدیم تا به اوج ها

 

                     مرا بشوی با شراب موج ها

 

مرا بپیچ در حریر بوسه ات

 

                                                     مرا بخواه در شبان دیرپا

 

                                              مرا دگر رها مکن

 

                                        مرا از این ستاره ها جدا مکن

 

                                 نگاه کن که موم شب به راه ما

 

                          چگونه قطره قطره آب میشود

 

                صراحی سیاه دیدگان من

 

 به لای لای گرم تو

 

             لبالب از شراب خواب میشود

 

                      به روی گاه واره های  شعر من

 

                                         نگاه کن

 

                     تو میدمی آفتاب میشــــــــــــــــــــــــــود

نظرات 28 + ارسال نظر
رها جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:42

اه من اول درباش خوندم نگو دریاست منم دریا غروباشو دوس دارم به آدم یه حس دلتنگی میده رفتن تودریاشم فازززز میده فقط یه کوچولو آبش شوره که مشکلی نداره ولی من اصلا مشهدو دوس ندارم ولی خواستی بیا خوبه

الانا دیگه جنوب گرم شده
باشه میام

رها پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:30

چرا مشهد؟؟؟؟؟ مگه مشهد چی داره که میخوای بیای .من خودم اونجا به دنیا اومدم. ولی هیجا برام تهران نمیشه.همه خاله هام تهرانندولی دوساله اونها میان مشهد .من عید رفتن به طرفهای جنوبو دوس دارم آرامشی که جنوب بهم میده هیجا دیگه بهم نمیده.

اخه مشهد امام رضا رو داره
منم جنوبو دوست دارم مخصوصا دریاش اونجا زیاد بودم

رها پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:29

قبوله که اینجا جنسیت مهم نیست ولی یقین دارم که توی همه داستانهایی که خوندم پسرا خیانت کارنند خودم به این نتیجه رسیدم .ولی اگه دختری پسری رو دوس داشته باشه واقعا پاش می ایسته ولی گاهی اوقات بر عکس میشه ولی منظورم وب تو نبود اینو همینطوری گذاشتم بچه ها یکم بخندن.دیشب من ساعت 1اومدم ولی نبودی .اصلاعیدو مسافرتش من امسال دومین سالمه که مسافرت نرفتم کلا حالم گرفتست .بهم فاز نمیده عید امسال ولی بهت خوش بگذره

منم دیشب ساعت یکو نیم تازه رسیدم خونه
منم دوسال عید جایی نمیرم راستشو بخوای خیلی دوست داشتم یه سفر مشهد برم ..
واقعادلم میخواد..
ایشالاه به توهم خوشبگذره

رها چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:29

فک کنم رفتی مسافرت جواب ندادی خوش بگذره

نه رها خانوم رفته بودم خونه داییم اینا
من عید جایی نمیرم

رها چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:42

قلب دخترا مثل قبرستونه هرکی اونجا پا میذاره دیگه نمیتونه برگرده اما قلب پسرا مثل هتل 5ستاره میمونه معلوم نیست کی میاد وکی میره

نه رها باهات موافق نیستم
درسته قلب خوبو بد داره.. ممکن که قلب خوب تو سینه ی یه پسر باشه
یا این که اون قلب تو سینه ی یه دختر باشه
همین طور برعکسش..
رها خانم خیلی دوست دارم اونایی که میان اینجا بدونن تو این وب جنسیت مهم نیست
خیلی سعی کردم این اتفاق بیوفته
تو هیچ جای این وب یا تو هیچ نوشته ای من نگفتم این نوشته واسه پسراست یا این نوشته واسه دختراست
من واسه قلبهای تنها منویسم
واسه قلبهایی که پاره ای از نور خدا توش هست

رها چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:37

خداوندا!به پیمان دوستی سوگند،بهترین درود هایم رانثار آنانی باد که کاستی هایم را می بینند وبازهم دوستم دارند

ممنون قشنگ بود

رها سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:27

ای بابا من هنوزجوونم آرزو دارم اگه بچه ها قبول میکنن دربست در خدمتیم

دمت گرم..

رها دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:45

باشه قبوله اگه هف سینت آمادهست من ماهی کوچولوت میشم فقط به چند شرط اینکه آبمو زود به زود عوض کنی تا اسکیژن کم نیارمنری مسافرت منو ول کنی بعد از چند روز بببینی رها مرده اگه ازم خسته شدی منو بردار سرخم کن جوجه ماهی بخورین یا اینکه منو تو حوض پارک نزدیک خونتون رهام کن بعدشم منو تو یخچال بذاری تا دیرتر بمیرم بعدیشم اینکه منو تو تاریکی نذاری رنگم ببره بعدشم بابا این همه کس میان تو وبت کسی پا نبود اینجارو بترکونیم

باسه نمیزارم ازیت شی ماهی کوچولو ..
بعدشم رها کیلید کردی میخوای این جارو بترکونی؟؟
یه بار که داری میای اینجا به خودت بمب ببند بیا بترکون اینجارو

رها دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:24

اشکالی نداره 4تا سین داریم بسه دیگه تو وبت ،از بقیش فاکتور میگیریم...خوبه دیگه سوگند وستاره وسارا منم نقش سنجدو بازی میکنم قشنگتر از این سفره دیدی. نه جون من دیدی؟؟؟؟؟این شیطونه هی منو وسوسه میکنه ببینم تو وبت چه خبره؟؟؟؟؟ای بابا ولش کن عیدت پیش پیش مبارک

نه خدایییش ندیدم
من خودم هفتسینو پیدا میکنم تو نقش ماهی کوچولو رو بازی کن

آتوسا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:35

بی معرفت یک جمله می نوشتی

باشه

رها دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:06

بابا اونو هفت سینو من فرستادم گفتم تو کفش نمونی کی برات فرستاده

کدوم هفت سینو رها

[ بدون نام ] دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:04

راستی رضا سفره هفت سینت کو ....خودشو نداری عکسشو بذار ما هفت سین میخوام .....زود باش

باشه الان میوه هم میوه هو اجلیلم میارم برات

رها دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:02

ای بابا نشستیم همین طوری همدیگرو نگاه کنیم نا سلامتی فردا عیده خوب بچه های پایه بیان حالا دست دست ......سوت سوت....بچه پایه خلاف بیان وسط برقصند قول میدیم نگاشون نکنیم باز حالا دس دس....سوت سوت...
امروز قراره وب رضارو بترکونیم تا به حال وب سرخوش دیدین من میدونم بچه های وب پایند.....راستی رها همتونو خیلی دوس داره توی این سال جدید مراقب خوبیهاتون باشید

به فکرتم خفن
الان میخوام اهنگ بندری بذارم

رها یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:13

آلبرت انیشتن:درسقوط افراد در چاه عشق،قانون جاذبه تقصیری ندارد

چه باحال..

رها یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:05

چه کاری ؟؟؟؟

دانلود برنامه دانلود منیجر رو تو گوگل سرچ کن بعد که دانلودش کردی
نصب که شد میتونی همهی اهنگای وبی بدانلودی

سارا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:30

سال خوبی داشته باشی بااااااااااااااااااااااااااااااای

ممنون سارا
توهم همین طور ایشالاه سال خوبی داشته باشی

مرسده یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:06 http://www.mersedess.blogfa.com

خوبی دادشی؟؟

ممنون تو خوبی مرسده خانم

رها یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:00

ممنونم ازت به نظرم احترام گذاشتی مرتضی پاشایی رو گذاشتی برام لینکشوبذار تا بتونم دانلودش کنم

خواهش میکنم
رها خانم یه کاری میگم اگه انجام بدی میتونی همه ی اهنگای وبو دانلود کنی

سارا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:31

ما که چیزی از این شعر نفهمیدیم ولی خدا قبول کنه

قبول حق باشه..

آتوسا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:12

بی معرفت
داغونی ها، بهار قالبت خز شد

چرا اتووووووسا؟؟

مرسده یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 http://www.mersedess.blogfa.com

پررو.......................................

چی شده مگه؟؟/

مرسده یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 http://www.mersedess.blogfa.com

خجالتم خوب چیزیه والا


من که نفهمیدم

مرسده شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:38 http://www.mersedess.blogfa.com

قانون دوم نیوتن(پایستگی عشق): عشق در پسران هرگز از بین نمیرود بلکه از دختری به دختر دیگر انتقال میابد!!!!!!!!!!

اره خدایییییش راست گفتی

مرسده شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:19 http://www.mersedess.blogfa.com

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!

مرسده شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:30 http://www.mersedess.blogfa.com

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی زیبا بود .

شما خودت زیابایی که این زیبایی هارو میبینی..

هاله شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:11

سلام عالللللللییییییییییییییییییییییییییییییییی بود
وقتی گریبان عدم با دست خلقت می درید
وقتی ابد چشم تو را پیش از ازل می آفرید
وقتی زمین ناز تو را در آسمان ها می کشید
وقتی عطش طعم تو را با اشک هایم می چشید
من عاشق چشمت شدم نه عقل بود و نه دلی
چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاقلی
یک آن شد این عاشق شدن دنیا همان یک لحظه بود
آن دم که چشمانت مرا از عمق چشمانم ربود
وقتی که من عاشق شدم شیطان به نامم سجده کرد
آدم زمینی تر شد و عالم به آدم سجده کرد
من بودم و چشمان تو نه آتشی و نه گلی
چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاقلی

سلام هاله...
خوبی؟
شعر توهم خیلی قشنگ بود
ممنون از بودنت

منیره شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:22

سلام اقارضابازچه نوشته ها بازچه شعراایول خوشم اومد

سلام منیره خانم
ممنون نظر لطفته..

هستی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:12

چرا هستی ات خراب میشه آیا

خوب میشود دیگه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد