...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

چیه ... پارتیه دیگه.



سلام به همه بروبچسک ...

فردا عیده خبر دارید که         قالب وبو میخواستم عوض کنم ولی خراب شد دباره به حالت اولش برگردونیدم

ولی انقدر زلم زیبو ازش اویزوووون میکنم تا بدرخشه .

فقط بگم اینجا میای  ولووووومو زیاد میکنی  با همه ی احالی و قومو خویش میوفتید وسط..

اگه کسی هم تکنو بلده بیاد بزنه..   مثل این دوتا     

اینجا هم مهمونیه...


                        

                    

              


 

         


نظرات 12 + ارسال نظر
دلارام شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:35

سلام.من تازه واردوبتون شدم به پیشنهاد یکی از دوستام. والانم حسابی خوشم اومده.بابا ای ولا خیلی باحاله!!!!!!!!!!!!!.............
خبَِ.خلاصه تصمیم گرفتم که به طور مداوم واستون نظربزارم!

سلام دل ارام خانم
این جا خونه ی خودته..
خوش اومدی..

آتوسا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:36

هیچی بالا نیومد

خوب میرفتی به اون لینکی که داده بودم..

رها پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:06

ای بابا منیره جون اگه به چشم برادری نگاه کنی مشکلی پیش نمیاد

چی بگم

منیره چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:28

سلاااااام راستی اول کاررحرفت زشته هایعنی چی 1بوس بده بیاتو؟!!!!!!!!!!!!!!!!نه واقعاخجالت نمیکشی؟!!!اصلاازت توقع نداشتم

منظورم احوال پرسی عید بود منیره
تو فک کردی من شماهارو بوس میکنم
نه نه اشتباه نکن..
در هر صورت الان میرم برش میدارم تا ازین سوتفاهما نشه

هستی سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:24

چشای هستیم قشنگ میبینه ایا

اره هستی چشاتم قشنگ میبینه..
هستی توجه کردی ساعت چنده؟؟
بودو بودو بروبخواب

مهسا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:32

وای ببخش ازبس خوشگلش کردی سلام یادم رفت.خیلی خوبم.توخوبی رضا؟

خدارو شکر منم خوبم
چشات خوشگل میبینه مهسا خانم

مهسا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:14

وااااااااااااااااااای چه خوشگله.موزیکتم خیلی دوس دارم..

سلام مهسا خوبی ؟؟
منم خیلی دوسکش دارم..

هستی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:52

راستی اهنگ وبت خیلی قشنگه

خوب باید قشنگ باشه دیگه هستی..

منیره دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:50

سلام اقارضاباباتوقع این همه زحمتونداشتم عیدت گیشاگیش مبارک انشاالله سال گربرکتی دذاشته باشی

سلام منیره بانو
خوبی؟؟
خوشحالم که خوشت اومده
عید توهم مبارک ایشالاه واسه توهم پر برکت باشه

هستی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:35

بابا اخوی از این کارام بلد بیدی ما خبر نداشتیم خیلی فشنگ شده

پس چی بابا فکر کردی خیال کردی..

مرسده دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:39 http://www.mersedess.blogfa.com

مرسی خوبم.
نه نمیدونستم ممنون که گفتی!!

خوووو الان گفتم دونستی

مرسده دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:35 http://www.mersedess.blogfa.com

سلام داداشی خوبی؟؟
واااااااااااااااااااااای چیکار کردی؟؟باحال شده.

سلام مرسده
خوبی؟؟
فردا عیده دیگه خبر نداری مگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد