...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

سربازی..

بازم اومدم مرخصی..

امروز یه روز فوق علاده بود برام..             اصلا نمیدونم این روزا انرژیم چرا رو هزاااااااااره..

واااااااای خدا امروز جه برفی میومد..         ساعت 5 صبح...     منو هوای تاریکو جاده ی تنهااااا

انگار نور چراغ هایی که خیابون تاریکو روشن کرده بودن مثل یه ملودی بی اندازه قشنگ واسه ترانه ی برفایی بود که رو صورتم میبارید..

منم اور کت سربازیمو پوشیده بودمو با پنجتا شلوارو دوازده تا جورابو سیو پنشتا بافت..   انقدر گنده شده بودم که حس میکردم شبیه ارنولد وقتی که میرفت سربازی شدم..

امروز تو پادگان چنتا چیزو یاد گرفتم..   که فقط یکیشو میگم...   

وقتی هدفتو مشخص میکنی...      برای رسیدن بهش سعی کن قدم سومتو از قدم دومت تند تر برداری..  

گاهی فاصله ی تو تا بدست اوردن هدفت..   فقط یک قدم تندتر برداشتنه..

امروز امضای مرخصیمو جلو در دژبانی در حالی که از شدت نفس زدن نمیتونستم حرف بزنم از سرهنگ گرفتم..

سرهنگ سوار ماشین شدو رفت..  اونایی که پشت من راه میرفتن لان تو پادگانن..

...

راستی امروز چنتا عکس خوشگلم تو برفا تو پادگان گرفتم..

دلم میخواد بیشتر بنویسم ولی برم کارامو بکنم..

یچیز دیگه هم بدجوری دلم میخواد..       یکیو پیدا کنم...  بعد بغلش کنم..     بعد فشاااااااااااااااارش بدم

حالا برم ببینم کسیو پدا میکنم یا نه..

فعلا..

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:25

نه تازه یاد گرفتم مثله تو ترشیو لای فلافل بریزم نه راستشو بگو با کی فک کردی به این نتیجه رسیدی اعتماد به نفسم بالاست؟؟؟؟؟؟ولی با هرکی فک کردی به نتیجه درستی رسیذی بهت 100امتیاز میدم با دو تا چراغ سبز

رها سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:03

پس چی میفکری با خودت ؟؟؟؟؟تازه یه توپ دارم قلقلیه وقل هوالله هم یاد دارم بخونم آرش جون خودتو تیریش تیریش نکن باشه اعتماد ب سقف شما و رضارو از پهنا تو حلقم نمیکنم

تو خودتم همچینی تو اعتماد بنفس کم نداریا..
به کشک نخوردن ادامه بده..

رها دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:36

تواناییم بسی بالا است اینو میدونم که میدونی اینو از چشام میخونی

به به شاعرم که هست.. دیدی گفتم یچیزی میشی!!

... دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:11

سلام دادا خوبی؟
میبینم که خیلیا شاکی شدن ازمون ههههههههههههههه
خانوما ... آبجیای عزیز به خدا اگه راضی باشیم اینقدر به حلقتون فشار بیارید ههههه
اقا رضا زود زود سر بزن

سلام دادا..
باشه چشم..

رها شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:28

اه اه شما دو تا چ در نوشابه ای برای هم باز میکنید اوقاشکال نداره ب منم گفتن اگه کشک نخورم یه چیزی میشم خوبه اون بدبختا خدابیامرز شدن وگرنه رضا جان تورو به عنوان فرار مرزها میبردن اعتماد به نفست از پهنا رو بالگد تو حلقم یه جوری میجایم

خوب پس کشک نخور دیگه..
جامعه به نخبه هایی مثل تو نیاز داره
فک کنم ازونایی هستی که یه بربریو بله میکنن فشار میدن تو دهنشون
خلاصه هر جوری هست جاش میدی

darya شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:13 http://azjensebaranam.blogsky.com

_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__

با یک متن آپ هستم!
خدا قوت!!!!!!!

خدا قوت همچنین
امدم..

... پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:30

سلام به برادر وظیفه داشششششششششششش رضا
خوبی آقا؟
آره خو داداش حقم داری عکس نذاری...دخترن دیگه دلشون میخواد...نیس برنزم هستی...گناه دارن.
ایشالا که همیشه سلامت باشی از پستام زیاد میادو میره خوبیش اینکه میگذره.ایشالا که خوش بگذره.
خدا عاقبت همه رو بخیر کنه.
راستی مراقبت یادت نرههههههههههههههه.

سلام داداش ارررررررش
تو خوبی؟
فربونت برم دیگه تو خودت درک میکنی..
اره داداش.. به قول شاعر چون میگذرد پس غمی نی..
تو هم مراقب خودت باش

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 00:49

خوشم میاد جفتتون توهم زدین در حد تیم ملی حیف... ژول ورن نبود استعدادتونو در زمینه خیال پردازی بکشفهآخه آرش جون این اگه عکس بزاره همه رو از خودش ناامید میکنه اونوقت اینجا خلوت میشه باید مگس بکیشه

اره عزیزم.. اگه لای فلافلایی که میخوریم ترشی نریزیم شما شک نکن که یه چیزی میشیم...
چقدر جالب تالا خیلی ها اینو بهم گفتن..
پس معلومه که اشکال از ما نیست اگه ادیسونو همینی که تو گفتی خدا بیامرز نشده بودن ما حتما یچیزی میشدیم..

raha پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 00:28

اعتماد ب نفست از پهنا تو حلقم

از پهنااا؟؟؟؟؟
فک نکنم جا بشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:03

سلام آقا رضایی خوبی؟
منم امروز کلی زیر برف راه رفتم آخه کلی دلم گرفته بود....راستش منم دلم یکیو میخواست که بغلش کنمو دستام تو دستاش گرم شه ...اما کسیو پیدا نکردم.
گشتم نبود نگرد نیست هههههههههههههه
راستی کوچیکت آرشم.
از خودتم با اور کت سربازبت عکس بنداز بذار سایت ببینیم خو
از خودتم مراقبت کن ههههههههه

سلام عزیزم..
راستش تالا اینجا عکس نذاشتم
میدونی اخه.. یه وقت دخترا میان میبینن بعد دلشون میخواد
ممنون داداش فردا پست خوردم تو این هوای برفی.. خدا بخیر کنه 2 تا 4 شبو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد