...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

چیزی نمونده..

دیروز مرخصمون کردن..

با این که دیشب دیر خوابیدم امروز از ساعت شیش دارم تو رخت خواب وول میخورم..     

فکرشو کن!!    ساعت شیشه هو من دیگه نمیتونم بخوابم..

نمیدونم شاید یکم دلم گرفته..     

دلم یه سفر میخواد  اونم با ماشین خودم..   دارم برنامه ریزی میکنم ایشالاه بعد عید یه وام 6 تومنی بگیرم یه ماشین بکشم بیرون..

با 6 تومن چه ماشینی میدن؟؟   یه پیکان که میشه!!  

حس میکنم انقدر باهاش خاطره میسازم که اندازه ی به پورشه برام عزیز شه

این روزا تو پادگان رژه تمرین میکنیم واسه مراسم تعلیف..  

بعدش 10 روز مرخصی بعدش معرفی به یگان      از همین الان دارم روزیو میبینم که شمارش معکوس تموم شدن سربازیه

اون روز یه عکس از کلاهم میذارم که به نکشی افتاده..

خدایا خودت مراقبم باش.. 

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا اومد خوش اومد جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:33

جنبه نقد پذیری نداشتی زود تر میگفتی خوووو

جنبه دارم
قرار شده دیگه جواب پی ام هارو ندم
فقط تایید میکنم

mahsa یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:47 http://kashkibudi.blogfa.com

سلام. از همین الان مبارکت باشه

رها پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:16

ا وا چه جالب مبارک همه ملخای عاشق

... چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:40

سلام
گفتی ماشینو کردی کبابام رضا جون.
وام من جور شده داداش اما اینقدر کمه که فرغون برقی هم نمیتونم بخرم...هههههههههههههههههه
اما غمی نیست خدا بزرگه آقا رضا.ایشاللله یه بنز میخریم با هم میریم دور دوررررررررررر
بگو ایشالله.
ایشالله سربازیم به خوشی تموم میکنی.
خدایا مراقب هممون باش...

اشکال نداره داداش..
تو بنز بخر نمیخواد سوارمون کنی.. باهاش عکسم بندازیم کلیه..
ایشالاه میخری
تو هم مراقب خودت باش

رها سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:08

مگه چه خبره ؟؟؟؟چرا تربیک گفتن؟؟؟؟آقا رضا ماشین خریدی میزاری جون من بذاری باهاش یه بوق بزنم

ولنتاینه دیگه..
اره عزیزم.. اگه بخوای از روتم رد میشم

بی بی گل سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 http://x.co/3qAVo

روز عشق مبارک . . .

ممنون عزیزم..
همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد