...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

...

نمیدونم چم شده

خیلی وقته دوست دارم بیام اینجا چند خطی ,خط خطی کنمو قلبم اروم شه

انگار اینجا رو هم سکوت گرفته

دلم گرفته..    دیگه مثل قبل گرمیه دستاتو حس نمیکنم

من اینجام

اینجا میمونم

اینجا خونه ی قلب منه

نمیذارم این شمع خاموش بشه

..

شمعی که تو این تاریکی با اشکامون روشن کردیم..

کاش..     کاش الانم اون اشکها بیادو با درخشش بهم نور بده

مثل قبل..     زیر بارون احساس..     باتو

دلم برای اسمون تنگ شده

یادته دستامونو به هم میدادیمو خدارو صدا میزدیم

یادته چقدر اغوشش اروم بود

اشک بود..     ولی غم نبود

..

خدایاااا..       من..     هنوز همون بدقولمو      توهنوز همون مهربون

چقدرمهربونی که هنوزم منو که پر از خطام از اغوشت دور نکردی

تنهام نذارو فریاد خیس زیر پلکمو بشنو...     اخه جز تو اینجا هیچ کس نیست

...

مراقب همنفسهام باش

این شمعو تو قلبمون روشن نگه دار

نظرات 12 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:50 http://www.eli34.blogfa.com

♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o

راستی نظرتو راجع به قالب وبلاگم بگو ممنون

سلام
اومدم الان

مهسا سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:59

همیشه نگاهت به بالا باشد تا دلت از ادمهای این پایین نشکند..

سلام مهسا
چی بگم والا..

سارا یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:08


بیخیال بابا من اومدم دلت نگیره

خوب شد اومدی واقعا..
فقط تو باید میومدی تا دلم باز میشد

دریا جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 http://azjensebaran.blogsky.com

اومدم پست جدیدی نبود ولی.........

اره پست جدید نذاشتم هنوز اخه

مرسده پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:46 http://www.mersedess.blogfa.com

گــاه مـی تــوان تمــام زنـــدگــی را
در آغوش گِـرفـت ،

اگـــَــــــــر ...
تَمــان زنــدگیـت " یکـــ نَفـَـر " بــاشـــد . . .

آپم و منتظر حضور گرمت...

قشنگ بود ممنو..
باشه عزیز اومدم

هستی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:51

سلام بچه خوفی ایا خوش میگذره ایا چرا دلت گرفته ایا ها ها ها واسه چی بد قولی کردی

سلام هستی
خوبم اره..
نیستی.. کم پیدایی من کی بد قولی کردم هاها ها ها

ماهور چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:27 http://www.bluegirl.blogsky.com

سلام عزیزم
میدونم اما قبول کن بعضی وقتا خیلی سخته هرکاری میکنی بازم نمیتونی خودتو قانع کنی

سلام
اوهوم..

سپیدبال سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:20

راستی میگم یادته اهنگ ان شرلی رو بهت دادم؟..قرار بود اونو تو وبلاگم با اهنگ بچه های الپ عوض کنی....یادت اومد؟؟

سلام..
اره الان میام درستش میکنم

سپیدبال سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:53

بعضی از قلبا شمع وجودشون هیچوقت خاموش نمیشه..حتی اگه نباشن...

اوهوم..
ایشالاه که ازون قلبا ماهم داشته باشیم

دریا دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 http://azjensebaran.blogsky.com

چقدر زیبا نوشتید دوست خوبم
دوست دارم این نوشته هارو...پر از احساسن...
نه این احساس از دستاتون نمیره...چون اینجا نباید خاموش بشه...
پس امیدوارم شمع اینجا همیشه روشن بمونه...
عیدتون مبارک دوست خوبم

ممنون دریا..
عید تو هم مبارک دوست دریایی من

ماهور یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:47 http://www.bluegirl.blogsky.com

خوش به حالت خدا دوست داره.....
نمیگم که منو دوست نداره نه اما نمیدونم چرا اینقدر اشکمو در میاره وحاجتمو نمیده

نمیدونم..
من خووووودموووووو میگمااااااااا
هرجا چیزی ازش خواستمو بهم نداده.. بعدش فهمیدم که اگه میداد برام خیلی بد میشد
امیدوارم بهش برسی

رها و رزا یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:45 http://RandR.blogsky.com

بلاگ قشنگی داری به مای تازه کار هم سر بزن

ممنون عزیز
الان میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد