...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

برگرد پیشم..

ببخشد..     چند روزی پیش اومد که ناگهانی برم سفر نبودم

همین 5 ساعت پیش رسیدم خونه    فردا هم باید برم بندر عباس تا شانزدهم

دلم خیلی میخواد یه فرصت پیش بیاد تا این بار دلو سبک کنم             دلم براتون خیلی تنگ شده     دلم میخواد مثل قبل حستون کنم

...

الان که دارم اینو مینویسم دارم این اهنگو گوش میدم

تو این سکوتو تاریکی این اهنگه انگار قلبمو پر میکنه از چیزی که خودمم نمیدونم چیه 

یه حس اروم..      انگار با این اهنگ دلتنگ میشم

دوست دارم باهاش زمزمه کنم..       بیا خونه پیشم به اغوشم برگرد


واسه گوش کردن اون دکمه پلی کنار متن سطر اولو بزنید برای دانلود کردن رو خود متن سطر اول کلید کنید

(معنیشو بخونید)


come home to me


Come home to me
If home is where you are
Then home is way too far away

TV light of blue and white
Just can't fall asleep at night
Move over to the space where you should be
Even half way seem so far
Over mountains and diamond stars
Everybody has their own way home

Come home to me
Come home to me
Back into my arms
Home where you belong
Come home to me


Come home to me
If home is where you are
Home is way too far away

All my life I've dreamed of love
Never thought it would hurt this much
To kiss goodbye and wait for your return
So I'll be strong and hold on toA picture and a thought of you
Getting all the love that you deserveSo come home to me
Come home to me
Back into my arms
Home where you belong
Come home to me
Come home to me
If home is where you are
Home is way too far away

If home is where you are

Then home is way too far away

بیا خونه پیشم

به آغوشم برگرد

خونه جائیه که تو بهش تعلق داری

بیا خونه پیشم

اگه خونه جائیه که تو هستی

پس تا خونه راه خیلی دوری هست

نورهای آبی و سفید تلویزیون،نمیذارن شبا بخوابم

به جائی برو که باید باشی

حتی نصف این راه هم به نظر دور میاد

بالاتر از کوهها و نور ستارههای درخشان

هرکسی راه خونه ش از یک طرفه

 

بیا خونه پیشم

به آغوشم برگرد

خونه جائیه که تو بهش تعلق داری

بیا خونه پیشم

اگه خونه جائیه که تو هستی

پس تا خونه راه خیلی دوری هست

 

تمام عمرم رویای عاشقی رو داشتم

هیچ وقت فکر نمیکردم که عشق انقدر بهم صدمه بزنه

آخرین بوسه و انتظار برگشتنت

پس با قدرت به راهم ادامه میدم

عکس و خاطراتتو نگه میدارم

تمام عشقی رو که سزاوارشی دریافت کن

بیا خونه پیشم(۲)

به آغوشم برگرد

خونه جائیه که تو بهش تعلق داری

بیا خونه پیشم

اگه خونه جائیه که تو هستی

پس تا خونه راه خیلی دوری هست

اگه خونه جائیه که تو هستی

پس تا خونه راه خیلی دوری هست

نظرات 9 + ارسال نظر
Rahele پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:57 http://www.roga.blogsky.com/

ســـــــلام....

مــــــــا آپــــــــیـــــــــم!!!

بـــهــــمـــــون ســــر بزن....

سلام..
اومدم

دریا پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 http://azjensebaran.blogsky.com

سلام دوست خوبم
از ایمیلتون سپاسگزارم
آهنگ رو دانلود کردم و بسیار زیبا بود...
از آهنگهایی که متنشون همراهشونه خیلی دوست دارم و با دقت بیشتری گوش میدمو لذت میبرم
متن رو هم از اینجا گرفتم
تشکر

سلام دریا خانوم
گاهی ازین پستا میذارم
خوبه که خوشتون اومده

دریا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:06 http://azjensebaran.blogsky.com

نتونستم دانلود کنم
نشد
در این شبهای پر فضیلت دوستان رو وقت دعا فراموش نکنید

ممنون شما هم مارو فراموش نکنید

سارا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:16

به جون مامانم اگه این اهنگ رو یه بار تو عمرم شنیده باشم ولی چون همه میگن قشنگه منم میگم قشنگه ذوق کنی

دیدی چقدر قشنگه..

سپیدبال شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:31

فکر نکنم هیچوقت بتونم اینجا اول شم...!!
اره..خیلی قشنگه...اهنگش خیلی ارامش داشت...
برگرد به من..
مثل پرنده ای که درختشو پیدا کنه...
این قسمتی از یه اهنگه که یادم مونده...

اولی همیشه ..
ولی از اخر
خیلی دوسش دارم این اهنگو..

هستی پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:04

این اهنگه اجنبی بود ولی بدک نبود هرچی باشه توش هستی بود

اره اصلا واسه همین که توش هستی بود گذاشتمش

محسن چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:04 http://roga.blogsky.com/

به نظرم آهنگ خیلی خوبی میرسه ولی لینکی که دادی کار نکرد و متأسفانه آهنگ پخش نشد. اگه میشه لینکشم بذار تو وبت یا بهم ایمیل کن.



مرسی

باشه محسن جان ..
برات میل میکنم عزیز

فاطمه چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 http://nokhte-chin.blogsky.com

:))))

شکلکش نیومده..
ولی فک کنم ازون قشنگا باشه
ممنون

دریا چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 http://azjensebaran.blogsky.com / quietseashore.blogsky.com

سلام دوست خوبم
درکتون میکنم
گاهی واقعا نیازه که آدم با نوشتن احساسشو بیان کنه....
و این شعر چقدر زیباست....
چقدر زیبا...
یک دنیا تشکر
حتما دانلود میکنم
موفق باشید
سفرتون بی خطر و سلامت

سلام دریا..
منم شعرشو خیلی دوست دارم

ممنون از محبتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد