...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

تیلور..

یه سیستم جدید طراحی کردم

یجورایی یکی از ابزارای یاهو رو ازش قرض گرفتم بدون اجازه.. ((دی

ازین به بعد بالای هر ترانه ای که معنی میشه یه دکمه پلی میذارم تا همون اهنگو که مربوط به اون متن هستو بشه گوش داد

اگه خدایی نکرده اجرا نشد پلیر خود وب موزیک اخرین پستو اجرا میکنه 

امیدوارم لذت ببرید


فقط کافیه رو اون دکمه فشار بدید..    اگه به مشکل بر خوردید بگید




Drew looks at me, I fake a smile so he won't see
به من نگاه می کنه من یه لبخند الکی می زنم اما نمیبینه

That I want and I'm needing everything that we should be
که من می خوام و احتیاج دارم همه چیزی رو که باید باشیم

I'll bet she's beautiful, that girl he talks about
من شرط می بندم اون زیباست. دختری که اون راجع بهش حرف می زنه

And she's got everything that I have to live without
و اون همه چیزی رو گرفت که من باید بدون اونا زندگی کنم

Drew talks to me, I laugh cause it's so damn funny
با من حرف می زنه من می خندم چون واقعا خنده داره

That I can't even see anyone when he's with me
که من نمی تونم هیچ کس رو ببینم وقتی اون با منه

He says he's so in love, he's finally got it right,
اون می گه واقعا عاشقه و بلاخره بهش می رسه

I wonder if he knows he's all I think about at night
و من از خودم می پرسم اون می دونه که شبا فقط به اون فکر می کنم

[Chorus:]

He's the reason for the teardrops on my guitar
اون دلیل قطره های اشک من روی گیتاره

The only thing that keeps me wishing on a wishing star
تنها چیزی که من ارزو می کنم بر روی ستاره ی ارزو

He's the song in the car I keep singing, don't know why I do
اون اهنگیه که تو ماشین می خونم نمی دونم چرا این کار رو می کنم

::::

Drew walks by me, can he tell that I can't breathe?
با من داره قدم می زنه می فهمه که نمی تون نفس بکشم؟

And there he goes, so perfectly,
و اونجا می ره(پیش اون دختر)

The kind of flawless I wish I could be
کملا بی نقصه من ارزو می کنم منم می تونستم(مثل او دختر باشم)

She'd better hold him tight, give him all her love
بهتره تمام عشقش رو به اون بده و محکم در اغوشش بگیره

Look in those beautiful eyes and know she's lucky cause
به اون چشمای زیبا نگاه کنه و بدونه که خیلی خوش شانسه

[Repeat Chorus]

So I drive home alone, as I turn out the light
پس من تنها به خونه بر می گردم زمانی که چراغ رو خاموش می کنم

I'll put his picture down and maybe
من اون عکس رو پایین می ذارم و شاید

Get some sleep tonight
امشب یه کم بخوابم

He's the reason for the teardrops on my guitar
اون دلیل قطره های اشک من روی گیتاره

The only one who's got enough of me to break my heart
تنها چیزی که من ارزو می کنم بر روی ستاره ی ارزو

He's the song in the car I keep singing, don't know why I do
اون اهنگیه که تو ماشین می خونم نمی دونم چرا این کار رو می کنم

He's the time taken up, but there's never enough
اون مورد تحسین زمانه اس!اما هیچ وقت کافی نبوده

And he's all that I need to fall into..
و اون همه چیزیه که من می خوام توش سقوط کنم

::::

Drew looks at me, I fake a smile so he won't see.
به من نگاه می کنه من یه لبخن الکی می زنم ولی نمی فهمه.


نظرات 4 + ارسال نظر
مرسده سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 http://www.mersedess.blogfa.com

همچنان زندگی جریان داردپس باید زندگی کرد دوست داشت وعاشقانه
زیست
همچنان قلب زمین می زند آسمان نفس می کشد وخون دررگهای گیاهان جاریست.پرندگان آوازمی خوانند.قمریان ترانه سرداده اند.همچنان خورشیدنورمی افشاند وماه ماهتابی می کند......چه دلیلی بهتراز این برای زندگی

____________$$$$$
___$$_________$$$
__$$$$_______$$$___$$$$$
_$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
$____$$$$_$$$$_$$$
_______$$-$$$$$-$$----$$$$$
____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$
__$$$__$$$$$$$$$$$$________$
_$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$
$___$$$$___$$__$$$$___$$$
____$$$_____$$___$$$____$$
____$$______$$$___$$$____$
____$$_______$$____$$$
____$________$$$____$$
____ _________$$$____$
_____________$$$
_____________$$$
____________ $$$
____________$$$
___________$$$
_________$$$$$
________$$$$$
______ $$$$$ خوشحال می شم بیای

سلام..
حالاکه خوشحال میشی میام

صبا دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:42

سلام شاید باورت نشه ولی اجرا شد رفیق این قدر خوشحالم .ولی من آهنگ دومی بیشتر دوست دارم به هر حال مرسی از آهنگای زیبات رفیق.

ایول خوبه
خوشحالم برات اجرا شد...

هستی دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:51

سلیم خوفی بالاخره تونستم اهنگ وبت و گوش بدم قشنگه حالا یه لبخند الکی بزن ببینم

اره حجمش اوردم پایین

اینم لبخند الکی

صبا دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:14

سلام رفیق رضا سلیقت عالی.حالا که با معنی می خونم بهتره خوب حالا میشه گفت تو موسیقی هم کمی تفاهم داریم رفیق.مرسی بابت همه چیز .تحمل و صبرت

سلام...
خوبه که اینجوریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد