...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

مرخصی


امتحانا شروع شده...

منم که بچه درررررررررس خووووووووون      تا پایان امتحانا شاید چیزی ننویسم , البته شاید

ولی...       هر یه روز در میون سعی میکنم موزیک وبو عوض کنم تا حوصلمون سر نره

درمورد موزیکایی که میذارم میتونید نظر بدید

شما هم زیاد اینجا نیاید بشینید درستونو بخونید

بعد امتحانا قراره باهم پرواز کنیم

...

یه وقت فکر نکنید رفتماااااا  دلم تنگ میشه ولی گاهی سکوت لازمه

مراقب خودتون باشید

l love all


نظرات 3 + ارسال نظر
بهناز یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:22 http://sokuteshab90.blogfa.com

وای وای بچه درسخون
ایشالله که امتحاناتو خوب خوب بدی معدل توووووووووووپپپپپپپپپ بشه

ممنوووووووون...
جو گرفتم

حس سبز شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.
موفق باشی.
اگه دوست داشتی راجع به مطلب "خوکشل شدم؟مثل عروسا؟..." نظر بده.مرسی.

سلام عزیزم
عجب مطلبی میشه این
الان میام

صبا جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:29

سلام رفیق:ما که مثل شما درس خون نیستیم و وقت زیادی هم نداریم تکلیفمون چیه؟امیدوارم تا هستم بتونم نوشته ی بعدی تو بخونم سعی کن زود تر بنویسی.من منتظرم رفیق.(ولی انتظار کاری نیست که زیاد از دستم بر بیاد.)

سلام...
باشه اگه شد مینویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد