...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

اولین پست..

امروز روز برگ اومدم

الان نیم ساعته از پادگان رسید خونه..

دیروز اولین پستم رو دادم..     پست پمپ گاز پشت غذا خوری

وحشتناک سرد بود..      انقدر که مجبور بودم تند قدم بزنم دور ناحیه پست تا سرما زده نشم..

خیلی از دوستام از وحشتو سختیه پست دادن گفته بودن..    دیروز چشیدمش

تو اون لحظه ها ی پر از سکوت میتونی حسابی به گذشته هو حالو اینده فکر کنی..

نمیتونی تصور کنید..         ولی..       برای چند لحظه تمام سوزو سرمای دیشب برام مثل نسیمی شد

به این فکر میکردم که اونی که لب مرز پست میده..       جایی که تا شعاع چند کیلومتری هیچ نوری نیست 

اونی که هفته ی پیش کسی که همونجا پست میداده رو سرشو بریدن..      هر لحظه ممکنه یه تیر از یه وری بیادو سینشو بشکافه..      وااااااااای خدا..   پست من در برابر پست اون اردویه تفریحیه

درود به شرفت..    از اعماق وجودم میستایمش..

..

سربازی واسه ادمایی مثل من که همش نوشته های درو دیوارو میخونن جای خوبیه..

تمام درو دیوار اونجا پر از خاطرهو یادگاریو احساسه..   حتی وقتی صبح چشاتو باز میکنی اولین چیزی که میبینی نوشته های زیر تخت بالاییته..

این یکیش بود که امروز خوندم.. ( اتاق سماور سالن غذا خوری گ ش محمدی )


به دنیا می اییم تا زندگی کنیم..

زندگی میکنیم تا عاشق شویم..

عاشق میشویم تا رنج بکشیم..

رنج میکشیم تا بمیریم..


نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 00:26

na rastesho begoo zaeife gir avordi mizani mardoonegi
k bezadan nis man be sara goftam
bezane toro,,, hala miram be khodesh migam poshtesh
miharfi

عجب دو بهم زنی هستی تو...

[ بدون نام ] دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:02

اصلا چه کاریه بچه ها باهم دوس باشین

شوخی میکنیم...

raha یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:13

na sara joon pashin ham digaro bezanin ma ham shad shim basi bekhandim behetoon moshte aval2000 toman.

من مشت اولو زدم.. حالا بده دیگه..

سارا اومد خوش اومد! شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:58

مگه من دلقکم که تورو بخندونم؟!! هان ؟ جواب منو بده ؟ نه بگو بگو دیگه؟ دیگه تکرار نشه ب بزرگی خودم بخشیدم! از این قاالبم خوشم اصلا نمیاد عوضش کن

مگه من بهت گفتم میمون که میگی من دلقکم؟
بعدشم بزرگی به عقله که تو نمیدونی چی هست
بعدشم قالبم خعلی هم قشنگه.. حسوووووووود..
اصلام باهات قهرم
خخخخخخخ توووووووف
( من که رفتم سربازی دستت بهم نمیرسه)

... چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:02

سلام.کجاهایی آقا رضا؟؟؟!!!
یه سر بزن خوشحال میشیم...سایت خودتونه...

بنده به خدمت مقدس سربازی مشرف شدم
متاسفانه با فرمانده صحبت کردم تا برای اسایشگاه اینترنت پر سرعت فراهم کنن.. تا بنده بتونم کانکت شده و به شما سر بزنم اما ایشون موافقت نکردن

دریا چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:59

سلام امیدوارم که روزهای سربازیتون به خوبی تموم بشه
با شعری جدیدی آپم

تموم بشه؟؟
تازه شروع شده
اییییییییییییییییییی خدا 21 ماه

raha یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 00:52

Hala gerye. Nakon bezar ashkato pak konam!!!shotoriye ke dare khoneye hame pesari mikhabe.rasti salam

اشکامو پاک کنی؟؟
گریه نمیکنم که عزیزم فقط یکم ابریزش بینی دارم
سلام ملیکوم

... پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:00

مراقب خودت باش

ممنون.. باشه

مهسا سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:58 http://kashkibudi.blogfa.com

سلام آقا رضا خوبی؟ خیلی وقته اینجا نیومدم انگار ذاره اتفاقای خوب میفته
نمیدونم بابت سربازی باید تبریک بگم یا تسلیت!
اما من تبریک میگم چون ازنظرم چزو اتفاق تجربه های خوب زندگی میتونه باشه و واسه سختیش هم فقط میتونم بگم قوی باش و خدا پشت و پناهت.

سلام مهسا خانوم ممنون خوبم
سختی هاشم شیرینه..

... شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:43

تادیخ عبارته از:
جنگ دوتا سرباز که همو نمیشناسنو با هم میجنگن واسه دو نفر که همو میشناسنو با هم نمیجنگن...
هرجا هستی خوش باشی.

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد