...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

دلتنگم..

از دوشنبه مرخصی ام تا این جمعه..

باید فردا برم..    دلم گرفته انگار

امروز شهادت امام اضاست..      چقدر دلم میخواست الان تو صحنت بودم..   عطر رئفتتو نفس میشیدم..

دلم برات تنگ شده..      هیچ وقت اون روزو یادم نمیره که تو صحنت با مامان وایساده بودمو همه اسم تورو صدا میزدنو من به مامان گفتم مامان اینا چرا اسم منو صدا میکنن..        چقدر دلم هواتو کرده..

..

قربون کوبتر حرمت

قربون صحن وسرای حرمت

قربون این همه لطف و کرمت

گدای کوی تو منم

مست صبوی تو منم

رضا رضا رضا




نظرات 1 + ارسال نظر
اوای حرکت پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:20 http://freenotion.blogsky.com

سلام
ایام تسلیت
وب خوبی داری
با عقربی که جان زائران امام حسین را نجات داد بروزم
سر بزنید موفق باشید

چشم.. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد