...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

شب یلدا..

امشب شب یلداست..

من عاشق امشبم..      اخه هوا سردهو دستای گرمو مهربون کسایی که دوسشون داری خییییلی میچسبه..

فردا باید 5 صبح بیدار شم..    کچل کردم...   باید فردا برم اموزشیه سربازی

فردا ابجی اینا میان خونمون واسه اش پشت پا..     کلی از بچه ها زنگ زدن براشون اش نگه دارم

..

دلم امشب برف میخواد..    یا بارون..

تو این روزا بدجوری تو نخخ  یه شورلت کامرو زغالیه دو درم..    

تو یکی ازین شبای بارونی که وقتی نفس میکشی بخار میزنه بیرون ، سوار شورلتم بشم با سرعت 15 تا تو خیابونای خییییس اهنگایی که دوس دارمو گوش بدم.. 

دارم به این فکر میکنم تو اون شب بارونی یه دختر خسته که از سر کار داره میره خونه هو بخاطر لباساش که زیر بارون خیس شده کسی سوارش نمیکنه..    و من براش  بوق بوق بووووووووق میزنم تا سوار بشه و اون رو برای ثواب و رضای خدا برسونم خونشون.. 

بعععله..         عجب توهوومی..

فک کنم دیگه باید برم بخوابم..    

شب یلداتون مبااااااااااارک...



نظرات 6 + ارسال نظر
raha پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 00:31

fahmidam b estedadam pey bordi

اوهوم..
اصن تابلویه..

raha سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:56

man az aval bache zerang boodam estedamo nadide gereftan

بابا زرنگگگگ

raha سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:27

الهی ماشین دوس داری ؟؟؟؟میدونم وقتی میبینی اشک تو چشمات میجمعهوافسردگی مزمن از نوع خفنگش میگیری.ووقتی میبینی چشمات این شکلی میشهووقتی میبینی خودتو به این صورتبه کوچه علی چپ میزنی....غصه نخور خودم برات اسباب بازیشو میخرم !!!!!آرزو بر جوانان عیب نیس[:

اره ه ه ه.. تو از کجا میدونی؟؟؟؟
خیلی زرنگی هااا

سارا اومد خوش اومد دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:49

اوخی نازی گل پیازی خوش بگذره سربازی!!!!!
خلوت شده ها اصلا بدون وجود من صفا نداره مگه نه؟!!

جات خالی خیییییییلی خوش میگذره..
اره صفا نداره.. کسی نیست یکم منو بخندونه

دکتر سااااارااااااا شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:00 http://hate-samet021.blogfa.com

hhhhhheeeeeeeeeee
داری میری سربازی؟؟؟؟
ینی رفتی سربازییییی؟؟؟؟؟؟
کچل کردی؟؟؟؟؟؟
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ایول !!!!
برو خدا پشت و پناهت !!
منم میرم درس بخونم اخه دانشجو شدم !!!باورم نمیشههه
وای خدا !!!
من رفتم
قالبتم خیلی...!!! هیچی من رفتم بای

سلامون علیکوم خانوم دکتر
اره دیگه.. دارم میرم که نه.. دیگه رفتم
الان تو مرخصی ام
افرییییییین.. برو مشقاتو بنویس دختر خوب

... یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:53

سلام:
رضا؟میری سربازی؟کجا افتادی؟تا کی؟
بنویس اینجا
نمیدونم چرا یهو دلم گرفت
غصه نخوریا داداش من خودم همیشه دلم میخواست برم سربازی اما معاف شدم.
این دوره هم کلی واسه خودش خاطره داره.راستی حتما از خاطرهات بنویس برامون.
دلم گرفت...
منم آش پشت پا دلم خواست.شورلتم خواستم با یکی از اون دخملای بارون زده...
مراقب خودت باش.

سلام..
اره امروز اولین روزم بود..
فعلا اموزشی ام.. اموزشی ام افتادم پرندک.. تا 2 ماه بعدشم 19 ماه خدمت..
کاش بجایی بود میگفتم تو که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد