...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

مکن ای صبح طلوع..

حس میکنم دوسم داری..

نمیدونم شاید التماس خیس اشکامو دیدی..      وقتی صدات میزدم که از قلبم نرو

این روزاحس میکنم  منو با تمام بدی ها و بی معرفتی هام تنها نمیذاری..

..

سرمو میذارم رو بالش امشب با چشای خیس تنهاییو غربتتو زمزمه میکنم..

امشبی را شه دین در حرمش مهمان است

ظهر فردا بدنش زیر سم اسبان است

مکن ای صبح طلوع، مکن ای صبح طلوع

..

مکن ای صبح طلوع، مکن ای صبح طلوع

...

نظرات 5 + ارسال نظر
... دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:49

سلام:
نمیخوای پست جدید بزاری آقا رضا؟
منتظریم...

سلام..
چرا عزیزم
الان میذارم

... سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:40

سلام
خیلی با حال بود ج که خوندم کلی خندیدم
نه داداش ما همو در حد همین جا میشناسیم
اون روز دیدم مریم خانوم تولدتو تبریک گفته شمام گفته بودی 16 تولدته منم 16 تبریک گفتم شمام خواستی به ما بگی اونو نوشتم که دیگه فکر جبران نباشی دادا
ما مخلصیم.

سلام
قربونت برم
لطف داری بهم
تولدتم پیشاپیش مبارک..

... یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:27

روز تولد من که از خاطرت رفت!
فدای سرت ...
هیچ وقتم مدیون شمعهایی که تو تنهایی
برای به دنیا اومدنت روشن کردم نیستی !!!

من شمارو میشناسم؟
من داشتم به دنیا میومدم شمع روشن کرده بودی؟؟
چه کارا

... شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:27

روشن ترین ستاره تو چشمای توء وقتی میخندی.زندگیت بی غروب....تولدت ستاره بارون.

ممنون... خیییییلی خوشحالم کردید
یه حسی دارم..
حسی که بهم میگه این درست نیست..
حد اقل تاریخ تولدتونو بذارید منم بتونم تبریک بگم

مریم یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:50

سلام خوبی؟؟؟
بااندکی تاخیرتولدت مبارک عزیزم...
برام دعاکن

فک کنم پیشا پیش تبریک گفتی..
تولد من 16 همه
..
ولی بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد