...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

محرم..

فردا عاشوراست..


تو این شبا بیشتر از این که بساط ثواب پهن باشه بساط گناه پهنه..

دخترا صبحش میرن ارایشگاه تا واسه مراسم شب اماده باشن..    البته به غیر از تعداد محدودی عزادار واقعی

دلم یه سفر دور میخواد..    یه سفر به جایی که نمیدونم حتی کجاست..

دلم میخواد فردا بارون بیاد...        

هیچ کدوم ازین شبارو بیرون نرفتم..       برنامه های تلوزیون خیلی بهترن

ولی حس میکنم تو دلم یجور نارضایتی هست..     اگه نرم حس میکنم دعوت نشدم..

اگه فردا بارون بیاد میرم بیرون..          امیدوارم یه هیت تو خونه ای پیدا کنم موقع زیارت عاشورا برسم

..

مولای من چقدر زیباو هنر مندی..    که با تن بی سر و خار مغیلان و افتاب سوزانو تشنگی و درد ، نقش عشق به خدا رو بر لوح تاریخ تا ابد نقش بستی..



نظرات 2 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:04

روی دستش پسرش رفت ولی قولش نه
نیزه ها تا جگرش رفت ولی قولش نه
این چه خورشید غریبی ست که با حال نزار،پای نعش قمرش رفت ولی قولش نه
باغبانی ست عجیب آن که در آن دشت بلا،به خزانی ثمرش رفت ولی قولش نه
شیر مردی که در آن واقعه هفتاد و دو بار،دست غم بر کمرش رفت ،ولی قولش نه
جان من برخی"آن مرد"که در شط فرات،تیر در چشم ترش رفت،ولی قولش نه
هر طرف می نگری نام حسین است و حسین،ای دمش گرم!!!سرش رفت ولی قولش نه...
با دله شکسته دعا گیراست
التماس دعا

ممنون..
التماس دعا

کلیک کنید پول بگیرید! سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:49 http://www.p-t-c.blogsky.com

اگر می خواهید به در آمدی میلیونی در ماه برسید به وبلاگ ما بیایید.
روش کسب درآمد در سایت های کلیکیPTC
برای توضیحات بیشتر به وبلاگ ما بیایید

برادر من میلیون که دیگه چیزی نیست..
من دنبال درامدای میلیاردی ام..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد