...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

پاییز..


امشب یجوریم

..

خیلی وقته اینجا چیزی ننوشتم..

دلم کلمه هایی از جنس غروب کم نور پاییزو میخواد..     از جنس برگایی طلایی که رو خیابون خیس با وزش باد میرقصن..

نمیدونم..    شایدم دلم اشک میخوادو داره اینارو بهونه میکنه..

..

دلم بدجوری خسته هست..    ولی حس میکنم این خستگی جنسش از ارامشه

مثل برگایی که انگار از سرما و کم دیدن روی خورشید دلشون شکسته هو از تنهایی طلایی شدن..  

از درخت جدا میشنو خودشونو به دست بادو بارون میسپارند...    من عاشق پاییزم..  

..


یه پاییز ِ دیگه بازم تو راهه
بازم چشام به راه ِ تو سیاهه
گفتی عشق بهار جدایی داره
گفتی خزون که شد میایی دوباره
خزون غرور ِ ابرا رو شکسته
زمین پر شده از برگای خسته
ولی قلبای یاگاری ما
رو سینه ی درخت غم نشسته

برگرد
تنم دوباره با عشق تو تب کرد
بازم نبودنت حالمو بد کرد
برگرد
برگرد

همه سهم من از خزون همینه
بشینم روز و شب به انتظارت
همه ترسم از اینه مثل هر سال
فراموشت بشه قول و قرارت
ببین که باد سرد ِ بی تَرَحُم
داره باز بوی بی کسی میاره
آهای مسافر ِ پاییزی ِ من
یه وقت گم نکنی راهو دوباره

برگرد
تنم دوباره با عشق تو تب کرد
بازم نبودنت حالمو بد کرد
برگرد
برگرد..
نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 http://kashkibudi.blogfa.com

سلام
قشنگ شده

ممنون..
طراحیه خودمه

آزاده جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:53 http://hastyraha.blogfa.com

هستی ام دیگه

سلام هستی خانوم ازین ورا
خوبی؟

آزاده جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:48

سلام برادر رضا من اومدما میبینم که وبلاگ و دوباره سروسامون دادی

بله.. قالب جدیدم قشنگه؟

000 جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:42

سلام رضا
حالو هوای این روزام :
زیر بارون رو یه تخت سنگ زیر یه درخت با یه عالمه برگ طلایی با کلی خاطره از کسی که دیگه نیست...
داغونم نه؟
تو خوب باش...

داغون نیستی.. تو فقط محرم نجوای برگای پاییزی شدی
اونیم که نیست یا کلا نبوده یا اگه نیست تو قلبت هست
منم خوبم خداروشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد