...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

...

امشب چه دلتنگم..

به یاد گذشته های به تاریکیه اتاق کوچکم امده ام

به یاد روز های بی تو..    

روز هایی که پاییزو زمستان سیاه سفید بود..    و من انگار گاهی زیر برفها مدفون میشدم 

امشب میگویم، که زیر برفهای سرد به تو فکر میکردم..       به دستهای گرمو وفادارت

به نور قلبت که خورشید میشودو گلها شکوفه میدهند..  به بوسه های مستانه که چشمایت را درخشان میکند..

میبینی..

میان واژه ها غوطه ور شده ام..   به دنبال تو میگردم

با کدام واژه..   کدام حرف..   میتوان تورا سرود 

تو ترانه ای زندگیه منی..   

ترانه ای که پرنده های مست در هنگام غروب دست جمعی میخوانند..

ترانه ی تورا باید در کنار دریا شنید..   کنار شعله های اتشو نوازش بوسه های خسته ی موج های بیقرار ،به روی ساحل ارامش..

امشب حالو هوای دلم پاییزی است

قلم را بر جوهر قطره ای اشک میزمو مهربانیه تورا بر دیوار دلم میکشم

نم نم باران میبارد..    و تو

در کوچه باغ دلم قدم میزنیو صدای خش خش برگهای طلاییو بوی خاک مشام را پر میکند 

امشب تسخیر شده ام..

میان دستهای تو پر میگشویم..    تا بینهایت..   تا بوسه ای مهربان..    تا بوسه ای گرم..


نظرات 8 + ارسال نظر
آزاده چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:35 hastyraha.blogfa.comhttp://

شناختی

نه..

دلم گرفته... جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:00

میروم اماچمدانم رانمی برم...
سنگین است روزهایی که بی توزندگی کرده ام!

darya جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:31 http://azjensebaranam.blogsky.com

_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__

از جنس باران باسروده ای جدید به روز شده
مانا باشید
"دریا....."

darya یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:49 http://azjensebaranam.blogsky.com

سلام تو وبلاگ تو قسمت عید غدیر خیر جدیدی از دریا بودا خوندید؟

امشب به یاد ماههای پیش وبلاگایی که دوس داشتم رو ورق میزدم یه حال و هوای خاصی داره...
موفق باشید
خیلی با احساس از خدا مینویسید التماس دعا

هاله یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:49

روز پنج شنبه دوباره، وعده ی دیدن یاره

روی سنگ سردی از قبر، میریزه اشکای خستم

تا که قاصدک دوباره، خبری ازت بیاره

با یه دسته گل ارزون، پیشتم من زیر بارون.
سلام چطوری خوبی رضا مثل همیشه نوشته هاات عالین

سلام هاله ..
ممنون شعر تو هم قشنگه
خیلی وقت بود ندیده بودمت..
خوبم امیدوارم تو هم خوب باشی

آوا چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:37

برای همین چند لحظه عمر
تو هرلحظه دنیامو از من بگیر
فقط این ی رویا رو با من بساز
همه ارزوهامو از من بگیر
...
بعضی وقتا می خوای احساسو لذتی یو که
تو دلت حس میکنی دقیق بیان کنی
که میبینی بین هیچ کلمه یا با هیچ جمله ای بیان نمیشه
وقتی میبینی این لذتتو میتونی لابلای
چیزای ساده تر مثه ی صدای خاص ی اهنگ یا حتی بوی عطر خاصی احساس کنی ..
واسه همین می تونم بگم قشنگیه دلنوشتتو
توی همین تکه اهنگ بیان کنم نویسنده روزای بارونی
کاش دنیامونم بهمین سادگی بود ...

وااااااااااااااای صدای ابی..
اره الان میخوام گوش بدمش
ممنون..

darya شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:16 http://azjensebaranam.blogsky.com

چقدر زیبا نوشتید
اپ هستم دوست خوبم

ممنون..

... جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:50

...
یه حس آشنا...یه بی قراری به ظاهر بی تفاوت یا آروم...یه ...بیخیال.
زیبا مثل بیشتر وقتا.

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد