...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

پاییز رسید


آسمانش را گرفته تنگ در آغوش ابر؛ با آن پوستین سرد نمناکش


باغ بی‌برگی، روز و شب تنهاست،


با سکوت پاک غمناکش
ساز او باران، سرودش باد
جامه‌اش شولای عریانی‌ست


ور جز اینش جامه‌ای باید،
بافته بس شعله ی زر تارِپودش باد


گو بروید، یا نروید، هرچه در هرجا که خواهد، یا نمی‌خواهد
باغبان و رهگذاری نیست


باغ نومیدان،
چشم در راه بهاری نیست


گر زچشمش پرتو گرمی نمی‌تابد،
ور به رویش برگ لبخندی نمی روید،
باغ بی‌برگی که می‌گوید که زیبا نیست؟


داستان از میوه‌های سر به گردونسای اینک خفته در تابوت
پست خاک می گوید
باغ بی‌برگی


خنده اش خونیست اشک آمیز
جاودان بر اسب یال افشان زردش می‌چمد در آن
پادشاه فصلها، پاییز.

...

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:29

دلم شکلات می خواد زیر بیارون

چای بیشتر میچسبه ها.

آزاده چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:30 http://hastyraha.blogfa.com

سلام بی معرفت چرا نیومدی وبلاگم

اومدم که
نشون به اون شنون که بالاش نوشته بودی فشن زندگی

... دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:44

سلام
آهنگ دوست داشتم چاوشی رو شنیدی؟
خیلی قشنگ خوشت میاد.گوش کن.

سلام
اره شنیدم.. خیلی قشنگه خیلی وقتا گوشش میدم
ممنون

... جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:56

سلام
پاییز مبارک.

سلام..
همچنین

آوا سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:57

بازم پاییز رسید دوسش دارم
چون با سکوت خاصسش با نم نمای بارونش
ارومم میکنه
نمیدونم چرا اسم بارون رو می شنوم دوس دارم حتما کلمه سکوتم کنارش باشه
ولی اینم میدونم بیشتر وقتایی که دلم میگیره از اون دلتنگیای خاص دوس دارم بیام اینجا به یاد بعضی روزا پستارو یه نگا بندازم شاید چون اینجا حس میکنم می تونم صدای دل خودمو بشنوم
حس کنم اره هستن تو دنیا کساییم که از رو سادگی به همه چی نگا میکنن
نمیدونم در کل فک میکنم واسم ی حس خوبه
بیشتر وقتا میامو نگا میکنم دوس دارم کامنت بزار اما فقط سکوت میکنم
شاید چون سکوتم واسم ینی همون ارامش دلتنگی
حس میکنم اینجا با همه ی نوع حس نزدکی دارم نمیدونم چرا دارم اینارو میگم اما سبک شدنم
حس قشنگیه
بخصوص که الان تو دنیای ما همش شده جنگو درگیری
خصومت به حدی که قربانیش
ی مشت طفل معصومه ...
دوس دارم کلیپیو که الان دارم میبینم دوستامم ببینن
شاید اونام حس منو درک کنن
ویدئو کلیپ عشق حکم فرما می شود از ماهر زین حتما گوش بدین
به امید اینکه سهم همه بچه های دنیا
چیزی جز ارمامشو عدالت نباشه
اره به امید همون روز نویسنده روزای بارونی
...

سلام اوا خانوم..
ممنون که به اینجا نور دادی
من کلیپشو دیدم..
دوستان ادرس کلیپ -----> http://www.aparat.com/v/rWOUy

به امید اینکه سهم همه بچه های دنیا
چیزی جز ارمامشو عدالت نباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد